SMK University of Applied Social Sciences

Įvadas

Oficialus aprašymas

SMK University of Applied Socialinių mokslų

SMK yra švietimo įstaiga, kurioje reikšmė įdėti į žmogaus - vienas individualus talentas, potencialą ir sumanumą, kad turi būti atskleista, sukūrė ir vertinami. Todėl mes sveikiname kiekvieną individą iš viso pasaulio atvykti, studijų ir tobulėti čia, SMK kartu su mumis.

Mes siekiame būti pirmaujanti mokslo įstaiga, kurioje švietimo ir karjeros pastatas, taip pat mokslinius tyrimus, klestėti kartu su trečiaisiais akademiniais misija - sukurti ekonominę ir socialinę vertę regione ir šalyje.

Mes siekiame padaryti viską, ką verta studentams, bendruomenės ir visuomenės. Mes veikti kūrybiškai ambicijų ir jaunatviško dvasia. Mes norime sukurti, šviesti ir skleisti idėjas. Mes norime pakeisti pasaulį į gerąją pusę. Su jūsų pagalba ir dalyvavimas.

Nieko daugiau įprasmina mūsų buvimą kaip gebėjimas atnaujinti, ir pasveikinti kiekvieną dieną realizuoti pasaulio vystymosi principus, pagerinti kasdien ir deda pastangas viršytą mūsų potencialą. Norėdami sužinoti iš praeities, atrasti iš mūsų patirties, išrasti ir sukurti - tai maršrutais vaikščioti savo kelią ir siekti pokyčių.

Vykdant šią misiją, mes nuolat juda dieną-to-day atsakingai ir atkakliai, kuriant pažangią, atvirą ir palaipsniui vystant aukštąjį mokslą įstaiga - vertinami studentai, verslo įmonių pripažįstamas ir visuomenės.

Vardu SMK bendruomenė - prezidentas Gabija Skučaitė

Vizija

Unikalus, modernus ir kūrybinis aukštoji mokykla įkvepiantis naujoms idėjoms, prasmingų atradimų ir nuolat tobulinti.

Misija

atidaryti ir teikti visą gyvenimą trunkančio mokymosi galimybes žmonėms, skatinti jų intelektines ir kūrybines galias, skatinti savišvietą, pasirengti sėkmingai profesinei karjerai ir atsakingai, sąžiningai ir socialinės gyvenimo būdą. Ši misija reikalauja mums tarnauti visuomenei, suteikiant ją su smart žmogiškąjį kapitalą, kad galėtų kurti naujas žinias ir inovacijas, supranta atsakingą pareigą prisidėti prie pažangios, tvarios ir saugios Europos ateities kūrimo.

Faktai ir skaičiai

SMK - jausmas. Prasme. Žinios

Trys daiktavardžiai, kad iššifruoti akronimas SMK, atspindi, taip pat mūsų institucijoje pobūdį - gebėjimas išsiskirti su savo tapatybę, polinkio kurti ir pertvarkyti, ir nuolat vystosi. SMK - išskirtinis bendruomenė, kurioje būtų gerbiamos kiekvieno asmens individualumą ir apimtis, investiciniai vertės branginti, taip pat demokratinės ir kūryba kultūra formos.

Kodėl SMK?

  • Populiariausi nevalstybinė aukštojo mokslo institucija pagal paraiškų skaičių Lietuvoje
  • Didžiausias nevalstybinė aukštoji mokykla Lietuvoje
  • SMK universitetas akredituotas tarptautinių ekspertų didžiausią veiklos laikotarpis
  • SMK pastato Vilniuje - pažangiausias studijų aplinka Lietuvoje
  • Pirma nevalstybinė aukštoji mokykla, suteikta ECTS diplomo priedėlis
  • SMK Kokybės vadybos sistema sertifikuota pagal LST EN ISO 9001: 2008 standartą

SMK studentai

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų
  • Lietuvos

Matyti Bakalauras »

Programos

Aukštoji mokykla taip pat siūlo:

Bakalauras

Jungtinis Laipsnis Profesinio Bakalauro Ir Tarptautinės Prekybos

Su bendrabučiu Dieninės 3 metų September 2016 Lietuvos Respublika Vilnius Klaipeda + 1 daugiau

Jungtinio laipsnio Tarptautinio rinkodaros ir prekių ženklų yra įgyvendinama kartu su Lenkijoje universiteto Ūkio Bydgoščiuje (WSG) partneriu. Programa reikalauja, kad studentas praleisti visą antrųjų metų studijų Lenkijoje ir pabaigoje gauna bendrą profesinio bakalauro Tarptautinis marketingas. [+]

Jungtinio laipsnio Tarptautinio marketingo ir paviljonai vykdomas kartu su Lenkijoje universiteto Ūkio Bydgoščiuje (WSG) partneriu. Programa reikalauja, kad studentas praleisti visą antrųjų metų studijų Lenkijoje ir pabaigoje gauna Jungtinis laipsnis profesinio bakalauro Tarptautinio marketingo. Studijos tikslas Paruošti kvalifikuotus specialistus Tarptautinės rinkodaros ir prekių ženklų, kurie gali savarankiškai atlikti marketingo tyrimus, kurti rinkodaros strategiją, planuoti ir įgyvendinti sprendimus prekybos įmonių tarptautinėje rinkoje, taip pat kurti ir įmonės ar produkto prekės ženklo, padėdami jį į tarptautines rinkas. Mokymosi rezultatai Baigęs studijas, asmuo gebės: taikyti žinias praktikoje, taikoma teoriją ir metodus rinkodaros ir prekių ženklų daugiakultūrėje verslo aplinkoje; pasiekti reklamos, prekės semiotikos, informavimo ir žiniasklaidos atrankos koncepcijas ir taikymo supratimą; suprasti ir apmąstyti centrinių teorijų ir modelių verslo-klientams ir verslo-verslo rinkodaros; atlikti marketingo ir rinkos tyrimus, siekiant nustatyti vartotojų elgsenos skirtumus užsienio rinkose taip pat apdoroti ir įvertinti tyrimų rezultatus; įvertinti konkurencinę padėtį verslo ar produkto kaip už įmonės marketingo komplekso su daug dėmesio skiriant tarptautinėje rinkoje rengimo pagrindas; analizuoti, vertinti ir taikyti teisines metodai bei priemonės, padedančios pardavimų rezultatus tarptautinėje rinkose; plėtoti, vertinti ir įgyvendinti tarptautinius rinkodaros ir prekės ženklo strategijas įvairaus dydžio ir tipo įmonių, turinčių įvairių išteklių kiekio ir strateginius tikslus; į indentify produktų kūrimo galimybes ir parengti įvesti į tarptautines rinkas planą; plėtoti, įgyvendinti ir palaikyti įmonės, produkto ar paslaugos prekės ženklą, pagal bendrovės identifikavimo ženklu tarptautinėse rinkose veiksnių; įvertinti įmonės tarptautinę rinkodaros ir prekių ženklų veiksmų efektyvumą; priimti veiksmingus sprendimus dėl marketingo komplekso pokyčius, siekiant išspręsti realias problemas įgyvendinimo bendrovės strateginius planus; bendradarbiauti ir bendradarbiauti su žmonių, turinčių įvairių švietimo, kalbos ir kultūrinės kilmės; pasiekti kompetencijas tolesniam mokymuisi; plėtoti savarankiškumą, gebėjimą bendradarbiauti ir gebėjimas sukurti kažką naujo. Studijų turinys Bendrasis kursas vienetai studijas: Informacinės technologijos; Verslo anglų kalba; Kūrybinis mąstymas / Kūrybinių industrijų / Guerilla rinkodara. Kurso vienetai studijų krypties: Ekonomika; Vadybos pagrindai; Rinkodaros principai; Verslo komunikacijos; Daugiakultūris Bendravimas; Vartotojų elgsena ir psichologija; Vizualiniai Semiotika; Tarptautinė prekyba; Brand vadyba; Verslo teisė; Tarptautinis marketingas "(B2B, B2C); Marketingo tyrimai; Pardavimų vadyba; Įmonių finansai; Tarptautinės rinkodaros strategijas; Padėties ir paviljonai Strategijos; Prekės priėmimas ir plėtros praktikos, Aukštasis išsilavinimas Galutinis Papė ir kt. Nebūtina žinoma vienetai, gilinti žinias studijų krypties: Studentai gali rinktis iš studijų kryptis žinių gilinimo kursų vienetų:: rinkodaros kampanijos planavimas; Renginių Marketingo planavimas; IKT rinkodaros; Tarptautiniai logistika rinkodara. Pasirenkamasis kursas vienetai (EUC): skiriami į tarpdisciplininių studijų ar auklėti bendrąsias kompetencijas iš kolegijos pasirenkamųjų kursų vienetų sąrašą. Tyrimas įvertinimas: kaupiamasis vertinimas ir dešimt masto vertinimo sistema būtų taikomos. Programos žinoma vienetų numatyti tam tikras struktūrinių elementų vertinimu, jų svoris galutiniame įvertinime, tam tikrų vertinimo užduotis, kriterijus ir reikalavimus, turinį. Kai taikant kaupiamąjį vertinimą studijų siekinius vertina tarpinius užduotis. Tyrimai kiekvieno dalyko užbaigiami egzaminu. Studentų žinios ir gebėjimai egzaminų sesijos, tik jei per semestrą studentas įgyvendina reikalavimus ir uždavinius tarpinį įvertinimą numatytus A dalyko programos metu yra vertinami. Mokymosi rezultatų studijų programos studentams pademonstruoti, o daro baigiamąjį darbą Jungtinio Qualificative komitetas. Karjera Tarptautinės rinkodaros ir prekių ženklų specialistai galės dirbti kaip rinkodaros arba prekės ženklo konsultantų mažų, vidutinių ir didelių įmonių, dirbančių paslaugų, gamybos ar pardavimo įmones. Be to, kaip specialistai, marketingo arba prekės ženklo vadybininkai rinkodaros departamentų tarptautinių įmonių arba įmonių, rengiančių įvesti tarptautines rinkas; dirbti reklamos ar rinkodaros agentūrų, kurios dirba su tarptautiniais projektais arba tiekiančioms prekės ženklo paslaugas savo klientams įmonių arba produktus. [-]

Profesinio Bakalauro Programavimo

Su bendrabučiu Dieninės 3 metų September 2016 Lietuvos Respublika Vilnius Klaipeda + 1 daugiau

Programavimo ir multimedijos studijų programos tikslas yra parengti IT aukštos kvalifikacijos specialistus, kurie gebėtų taikyti įgytas žinias į matematikos ir fizinių mokslų srities, o projektuojant, eksploatuojant ir administravimo kompiuterines sistemas, kurti taikomąsias programas, multimedia ir / arba Dabar žiniasklaidos produktų. [+]

Studijos tikslas Iš tikslas Programavimas ir multimedijos studijų programa yra parengti IT aukštos kvalifikacijos specialistus, kurie gebėtų taikyti įgytas žinias į matematikos ir fizinių mokslų, projektuojant, būdų ir administruojančių kompiuterines sistemas srityje, kurti taikomąsias programas, multimedia ir / ar interneto žiniasklaidos produktų. Mokymosi rezultatai Baigęs studijas, asmuo: Gebės taikyti pagrindinių bendrųjų žinių ir įgūdžių, fizinių ir socialinių mokslų, reikalingų siekiant kūrybiškai ir atsakingai įgyvendinti profesinę veiklą. Gebės taikyti kompiuterinę techniką ir programinę įrangą, reikalingą žinių, siekiant modelio ir projektavimo žmonių ir kompiuterio sąveikos priemones. Gebės analizuoti potencialių klientų ir vartotojų programinės įrangos, būtinų poreikius siekiant kurti ir diegti programų sistemas įvairiose veiklos srityse. Gebės taikyti operacinių sistemų, interneto įranga Valdymo ir apsaugos mechanizmus, kad būtų užtikrintas informacijos saugumą. Gebės taikyti skaitmenų metodus ir algoritmus, matematinis, statistinę, duomenų rinkimo ir analizės metodus, reikalingus siekiant nustatyti už programos sistemų ir jų sudedamųjų dalių poreikį. Gebės taikyti analizės ir modeliavimo metodus ir priemones informacijos apdorojimo Kurdami programą sistemas. Gebės taikyti programa projektavimo principus, reikalavimus, programavimo kalbas, kuriant programą produktus. Gebės kurti ir valdyti duomenų bazes, taikant duomenų bazių valdymo sistemas. Gebės kurti taikomąsias programas, tinklalapius, gaminiai iš terpės ir animacija, atitinkantis organizacijų poreikius. Gebės taikyti tyrimo metodus, kai darai nepriklausomai nuo programos sistemos plėtros ir priežiūros darbus. Gebės taikyti kompiuterinės grafikos ir informacijos vizualizacija, multimedijos technologijas, kuriant programų sistemas principus. Gebės įvertinti padarytus sprendimus dėl programų sistemų plėtros TEISINĖ, EKONOMINĖ, saugumo ir technologijų požiūriu. Gebės taikyti žinias, priemones ir įgūdžius teisės, komunikacijos, technologijų valdymo dirbant komandoje ir bendrauti su klientais. Gebės įvertinti savo profesinę veikla, žinias ir patirtį, numatyti saviraiškos ir savęs tobulinimo tendencijas ir plėtoti One profesionalumą nuolat besikeičiančioje visuomenėje. Studijų turinys Bendrasis kursas vienetai studijas: Profesionalus Užsienio kalba (anglų), Profesinė komunikacija, Asmeninė vadyba ir karjera / Bendravimo psichologija, Teisės pagrindai, pagrindai Vadybos ir Ekonomikos ir tt Kurso vienetai studijų krypties: Informacinės ir ryšių technologijos, Matematika, Programavimo pagrindai, diskretiško struktūros ir matematinė logika, Kompiuterių architektūra ir veikimas sistemos, Kompiuteriniai tinklai ir Informacijos apsauga, Duomenų struktūros ir algoritmai, Object Programavimas C ++, Kompiuteriniai statistika, skaitiniai metodai, Java Technologies Šiuolaikinės duomenų bazės, Web dizainas ir programavimas, Kompiuterinė grafika ir dizainas, daugialypės terpės technologijų, kompiuterinių žaidimų programavimo, programų sistemų inžinerija, informacinių sistemų inžinerija. Studentai atlieka tris profesinės veiklos stažuotes (mokymo, pažintinių ir baigiamosios stažuotes). Specializacijos. Studentai siūlė variantus specializacijas: Sistemos programavimas: Programinė įranga Projektavimas technologijos, programavimas Visual Basic, apskaita ir jos kompiuterizavimą. Sistemos elektroninio verslo: Projektavimas Verslo informacinės sistemos, elektroninio verslo technologijos ir interneto rinkodaros, interaktyvios multimedijos. Pasirenkamasis kursas vienetai (EUC): Pasirenkamieji dalykai vienetai yra paskirtas tarpdisciplininių studijų ar auklėti bendrąsias kompetencijas iš kolegijos pasirenkamųjų kursų vienetų sąrašą. Tyrimas įvertinimas: Kaupiamasis vertinimas ir dešimt masto vertinimo sistema būtų taikomos. Dėstomo dalyko ir modulio programas, betono vertinimo struktūriniai elementai yra numatyta, jų svoris galutiniam vertinimui, į konkrečius vertinimo užduotis, kriterijus ir reikalavimus, turinį. Taikant kaupiamąjį vertinimą studijų siekiniai, kurie vertinami tarpinių užduočių. Kiekvieno dalyko studijos baigiasi egzaminu. Studentų žinios ir įgūdžiai vertinami egzamino metu sesijos tik tada, jei semestro metu studentas atitinka reikalavimus ir uždavinius, numatytus tarpinio vertinimo esant dalyko programą. Pasiekti rezultatai studijų programos studentams pademonstruoti, o Baigiamasis darbas - programavimas projektą. Karjera Baigiu gali dirbti kaip programuotojas, IT specialistas, IT paslaugų administratorius, projektų vadovas produkto kūrimo, IT srityje. Taip pat jie gali kurti ir steigti įmones, kurie būtų skirta tobulinimo, kūrimo ir taikymo, sukurtų rinkoje, studijų metu, novatoriškas programas ir kompiuterinių žaidimų, animacijos, taikomąsias programas ir kitas IT produktus. [-]

Profesinio Bakalauro Tarptautiniame Versle

Su bendrabučiu Dieninės 3 metų September 2016 Lietuvos Respublika Klaipeda Vilnius + 1 daugiau

Tarptautinio verslo (Jungtinis laipsnis) studijų programos tikslas yra parengti aktyvią ir socialiai atsakingus verslininkus, kurie parodo, kad moka verslo vadybos ir tarpkultūrinio bendravimo ir galėtų kurti, valdyti ir plėtoti tarptautinį verslą Lietuvos ir tarptautinėse rinkose. [+]

Pastaraisiais dešimtmečiais verslo vis dažniau tarptautinį pobūdį ir tempą, ir tarptautinė komercija dabar pavergia didelį ir nuolat auganti dalį bendrų komercinei veiklai. Daugėja įmonių, mažas, vidutinio dydžio ir didelių, dabar paveiktų tarptautinius renginius ir konkurencija, todėl ši aktyvi verslo plėtra reikalauja naujovišką žinias ir profesinę kompetenciją tarptautinio verslo srityje. Studijos tikslas Iš tikslas Tarptautinis verslas (Jungtinis laipsnis) Studijų programos yra parengti aktyvią ir socialiai atsakingus verslininkus, kurie parodo, kad moka verslo vadybos ir tarpkultūrinio bendravimo ir galėtų kurti, valdyti ir plėtoti tarptautinį verslą Lietuvos ir tarptautinėse rinkose. Tyrimų rezultatai Mokymosi rezultatai Kad būtų galima plėtoti verslą tarptautinėje verslo aplinkoje, taikant pagrindines žinias apie (ekonomikos metodologiją, verslo valdymo ir kokybės valdymo teorijų ir) socialinių mokslų, naudojant sisteminį požiūrį į verslą. Norėdami sužinoti tarptautinę prekybą, mokesčių ir teisės sistemų, susijusių Europos Sąjungos direktyvas, Lietuvos pagrindinių reglamentų, reglamentuojančių teisinių formų įmonių ir įmonių veiklą ir gebėti juos taikyti praktikoje. Kad galėtų įvertinti tarptautinių kompanijų "verslo aplinką, verslo plėtros tendencijas, informaciją ir duomenis, susijusius su verslo valdymo taikant socialinių tyrimų metodus. Norint užmegzti ir plėtoti tarptautinio verslo įmonėms, gebėti organizuoti veiklą ir vykdyti verslo operacijas, siekiant užtikrinti tinkamą veikimą tarptautinių organizacijų tarptautinės kompanijos daugiakultūrėje aplinkoje. Kad galėtų planuoti veiklą tarptautinio verslo įmonė, parengti ir įgyvendinti verslo projektus bei naujoves, susijusias su strateginės plėtros. Gebėti organizuoti ir valdyti žmogiškuosius išteklius bendrovės, koordinuoti komandinį darbą, pasirinkti veiksmingus motyvavimo metodus ir atlikti profesinės veiklos darbuotojų vertinimą. Kad būtų galima naudoti pažangias rinkodaros ir pardavimų metodus, siekiant užtikrinti veiklos efektyvumą. Kad galėtų kontroliuoti materialinius ir finansinius išteklius, tarptautinio verslo įmonės, žinoti, kaip taikyti pažangius analitinius įrankius valdymo sprendimus. Norėdami sužinoti, kaip taikyti mokslo ir technikos naujoves kuriant bendrovės veiklą ir kurti naujus produktus (paslaugas). Kad galėtų parengti tarptautinio verslo plėtros strategiją, priimti strateginius verslo sprendimus, ir valdyti pokyčius efektyviai integruoti darnaus vystymosi principus. Kad būtų galima įvertinti pasaulinę verslo aplinką ir įvertinti pagrindinius riziką tarptautinio verslo plėtros panaudojant informacines komunikacines technologijas, imtis veiksmingų ir atsakingus sprendimus. Įgyti įgūdžių, būtinų vertinant savo profesinės veiklos, žinių ir patirties, siekiant nustatyti, saviraišką ir savęs tobulinimo kryptis ir parengti profesionalumą besikeičiančioje tarptautinėje verslo aplinkoje. Studijų turinys Bendrasis kursas vienetai tyrimų (18 ECTS): Verslo anglų kalba Išplėstinė Informacinės technologijos, Asmenybė ir Bendravimo psichologija, sociologija, verslumo ir lyderystės, asmeninių valdymas ir karjera. Kurso vienetai studijų krypties (138 ECTS): Globalizacija ir pasaulinėje rinkoje, Ekonomika, Vadyba, Tarptautinis verslas, Tarpkultūrinė komunikacija, Ekonomika Verslas Verslo, teisinės, rinkodaros, Kiekybiniai metodai Verslas, Verslo Finansų ir apskaitos, operacijų valdymo ir logistikos, mokslinių tyrimų metodologija Socialinių mokslų, žmogiškųjų išteklių valdymo, Darnus verslo plėtros, verslo informacinės sistemos, Tarptautinė finansų, Organizacinė elgsena, Kokybės vadyba, strateginis valdymas, verslo projektų valdymas ir kt. Kurso vienetai Gilinti žinias studijų krypties (15 ECTS): Tarptautinė prekyba, Import & Export valdymo, verslo inovacijos, e-verslas, Tarptautinis marketingas, skaitmeninės rinkodaros. Du profesinės veiklos praktikas atlieka (mokymo ir galutinius stažuotes), tūris - 33 ECTS kreditų. Baigiamasis darbas - 9 ECTS. Karjera Karjeros galimybės Vidurio ar aukšto lygio vadovas, Rinkodaros vadovas, Žmogiškųjų išteklių skyriaus vadovas, Vadovas projekto įgyvendinimo skyrius, Vadovas tarptautinėje kompanijoje, Savininkas iš įmonės. [-]

Profesinio Bakalauro Turizmo Ir Laisvalaikio

Su bendrabučiu Dieninės 3 metų September 2016 Lietuvos Respublika Klaipeda Vilnius + 1 daugiau

Plėtoti turizmo ir rekreacijos specialistų, kurie galėtų, nepriklausomai, yra sukurti ir valdyti turizmo verslą, organizuoti viešbučio veiklą, atsakingai veikti nacionalinėse ir tarptautinėse turizmo rinkose. [+]

Studijos tikslas Plėtoti turizmo ir rekreacijos specialistų, kurie galėtų, nepriklausomai, yra sukurti ir valdyti turizmo verslą, organizuoti viešbučio veiklą, atsakingai veikti nacionalinėse ir tarptautinėse turizmo rinkose. Tyrimų rezultatai Baigęs studijas, asmuo: Ar suprantate turizmo teorijas, tipologija, galės taikyti įgytas žinias organizuojant turizmo verslą socialinių mokslų. Gebės apibūdinti formas turizmui ir rekreacijai, taip pat taikyti tada po vertinimo vartotojų lūkesčius ir poreikius. Ar suprantate turizmo rinkinio šerdį, žinos tam tikrų elementų, plėtros ir rinkodaros principus ir metodus. Gebės atlikti turizmo rinkos ir viešbučių verslo mokslinius tyrimus, analizuoti rezultatus ir juos naudoti sėkmingo turizmo verslo organizacijoje. Ar žinote, kaip įsteigti turizmo įmonę ir galės jį kontroliuoti naudojant etikos ir inovacijų principus Gebės plėtoti turizmo verslo planus, grįs juos finansinius skaičiavimus ir išteklių poreikius. Gebės įdarbinti ir valdyti personalo komandą naudojant motyvavimo teorijas, šiuolaikinius valdymo metodus ir lyderystės principus. Taikys vidaus, išorės ir tarpkultūrinius bendravimo modelius bendraujant su verslo partneriais ir klientais. Gebės savarankiškai ir komandoje plėtoti turizmo ir poilsio projektą kiekvienam klientui atsižvelgiant į jų poreikius ir pageidavimus. Taikys paslaugų ir svetingumo standartus kokybę kuriant ir parduodant turizmo paslaugas. Ar įvertinti rinkos pokyčius ir galės priimti teisingus sprendimus turizmo verslo ir viešbučiai plėtros veiklą. Studijų turinys Bendrasis kursas vienetai studijas: Verslo komunikacijos; Informacinės ir ryšių technologijos; Teisės pagrindai; Bendravimo psichologija; Pagrindai sociologijos ir kt. Kurso vienetai studijų srityje: Vadyba, Ekonomikos teorija, Turizmas išteklių ir geografijos; Turizmas tipologija; Verslo etika; Profesionalus užsienio kalba, tarpkultūrinė komunikacija, apgyvendinimo paslaugos, turizmo rinkodaros, Turizmas Verslas organizavimas, paslaugos kokybės valdymas; Turizmas paslaugų kainodaros, Food Service organizacija, pardavimų vadyba, turizmo paslaugų kainodaros, Įmonės ekonomika ir finansai, apgyvendinimo paslaugos, turizmo informacinių sistemų, Turizmas Projektų valdymas ir tt Studentai atlieka mokymo ir galutinius profesines stažuotes, bendras tūris, kuris yra 30 kreditų. Pasirenkami moduliai gilinti žinias studijų srityje: Turizmas siūlo į diferencijuotų poreikių rinkoje arba Viešbučių verslas diversifikacijos Pasirenkamasis kursas vienetai (EUC): Pasirenkamieji dalykai vienetai yra paskirtas tarpdisciplininių studijų ar auklėti bendrąsias kompetencijas iš kolegijos pasirenkamųjų kursų vienetų sąrašą. Tyrimas įvertinimas: Kaupiamasis vertinimas ir dešimt masto vertinimo sistema būtų taikomos. Dėstomo dalyko ir modulio programas, betono vertinimo struktūriniai elementai yra numatyta, jų svoris galutiniam vertinimui, į konkrečius vertinimo užduotis, kriterijus ir reikalavimus, turinį. Taikant kaupiamąjį vertinimą studijų siekiniai, kurie vertinami tarpinių užduočių. Kiekvieno dalyko studijos baigiasi egzaminu. Studentų žinios ir įgūdžiai vertinami egzamino metu sesijos tik tada, jei semestro metu studentas atitinka reikalavimus ir uždavinius, numatytus tarpinio vertinimo esant dalyko programą. Pasiekti rezultatai turizmo ir viešbučių studijų programos studentams įrodyti gindamas disertaciją. Karjera Absolventai galės dirbti įvairių tipų turizmo įmonių, teikiant apgyvendinimo ir maitinimo, kelionės, turizmas, informaciją, pramogas ir kitas paslaugas, reikalingas patenkinti turistų poreikius, vadovauti įmonės rinkodaros, pardavimo, klientų aptarnavimo, kelionių, nakvynės ir kiti vienetai, taip pat nustatyti, turizmo verslą ir viešbučiai. [-]

Vaizdo įrašai

SMK University of Applied Social Sciences

Why I chose SMK?

Kontaktai

SMK University of Applied Social Sciences

Adresas Nemuno str. 2
Klaipeda LT-91199, Lithuania
Interneto svetainė http://www.smk.lt/en
Telefonas +370 46 397077