Švietimo bakalauras (apdovanojimai) (antrinė) - informacinės ir ryšių technologijos

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Programos tikslai

Šia programa siekiama suteikti studentams platų žinių, koncepcijų ir taikomųjų informacinių ir ryšių technologijų spektrą, siekiant plėtoti problemų sprendimo įgūdžius, naudojant informacines ir ryšių technologijas (IRT). Ji taip pat suteikia studentams galimybę įvertinti IRT poveikį žinių visuomenei ir suteikia studentams pedagogines žinias, dalykines žinias, vertybes, įgūdžius ir praktiką, būtiną IKT mokymui.

Baigę programą, studentai turėtų:

  • Parodykite pagrindinių koncepcijų supratimą pagrindinėse IRT srityse ir naudokite įvairią programinę įrangą informacijos apdorojimui ir problemų sprendimui palaikyti;
  • Parodyti problemų analizės metodų supratimą, sprendimų planavimą ir įgyvendinimą naudojant IRT;
  • Suvokti socialinius, etinius ir teisinius klausimus, susijusius su IRT naudojimu, ir įvertinti, kaip informacinis raštingumas ir dalijimasis žiniomis naudojantis IRT daro įtaką sprendimų priėmimui ir formuoja mūsų visuomenę; ir
  • Išmokite susieti IRT žinias su IKT mokymu ir plėtokite metodus, padėsiančius studentams įdomiai ir veiksmingai išmokti IKT.

Programos struktūra

Domenas Kredito taškai (cps)
Pagrindinis (įskaitant tarpdisciplininį kursą) 39
Edukologijos studijos

  • Švietimo studijų pagrindai (bendriniai)
  • Didžiosios pedagogika
30
Bendrasis ugdymas 22
Paskutiniųjų metų projektas („Honors Project“ / „Capstone“ projektas) 6
Pasirenkamieji (įskaitant laisvuosius pasirenkamuosius, nepilnametį ar antrąjį majorą) 30
Lauko patirtis 20
Kalbos tobulinimas 9
Iš viso: 156

Pastaba: klasės bus surengtos Tai Po Campus ir Tseung Kwan O studijų centre / Kowloon Tong palydovinių studijų centre / sporto centre, kaip nusprendė Universitetas.

Majoras

Mokymo programa apima platų kursų spektrą, leidžiantį studentams tobulinti savo žinias, koncepcijas ir IRT pritaikymą. Dalyvaudami įvairiais mokymosi tyrimais, e. Mokymosi ir probleminio mokymosi būdais, kursai suteikia studentams ne tik atitinkamų dalykų žinių, bet ir pedagoginių žinių, vertybių, įgūdžių ir praktikos, kurios yra gyvybiškai svarbios dėstant IKT vidurinėse mokyklose.

Švietimo studijos

Švietimo studijos suteikia studentams galimybę mokytis dėstymo ir mokymosi tarpdisciplininiu požiūriu. Studentai mokysis ankstyvosios vaikystės / mokyklinio ugdymo psichologiniu, sociologiniu, filosofiniu, pedagoginiu ir kitais požiūriais. Studentai lavins įvairių profesinei praktikai reikalingų įgūdžių, tokių kaip problemų sprendimas, kritinis mąstymas, kūrybiškumas, komunikacija, socialinė sąveika, etinių sprendimų priėmimas ir globalios perspektyvos. Švietimo studijos padeda studentams įvertinti profesinio meistriškumo, etinės atsakomybės ir naujovių svarbą mokytojo vaidmeniui. Mes siekiame, kad mūsų absolventai taptų pradedančiais mokytojais, kurie yra rūpestingi ir kompetentingi, intelektualiai entuziastingi, atsidavę socialiai ir suprantantys pasaulį.

Bendrasis ugdymas

„EdUHK“ bendrojo lavinimo programa paruošia studentus būti aktyviais pokyčių agentais, praplečiant jų intelekto akiratį, padedant jiems užmegzti ryšius tarp skirtingų žinių sričių ir tarp jų oficialių studijų bei gyvenimo už klasės ribų ir stiprinant jų sugebėjimą tinkamai mąstyti ir priimti gerą sprendimą. . Tai siūlo įvairius, bet subalansuotus atskirų kursų, apimančių įvairias temines sritis ir disciplinas, derinį, apibrėžtą integruotoje struktūroje: i) bendrojo ugdymo fondo kursai, ii) patirtinis mokymasis, iii) bendrojo ugdymo plėtotės kursai ir (iv) ) Universiteto el. Aplankas, iš viso 22 kreditai (cps).

i) Bendrojo ugdymo fondo kursai (4 kreditai)

Bendrojo lavinimo fondo kursai (GEFC) yra 4 cp kursai, kurie vyks 1 ir 2 semestruose ir kuriuos ves visi pirmo kurso studentai EdUHK. 1-ojo kurso 1 semestre yra sukurtas naujas įgūdžiais pagrįstas tobulinimo / teminis komponentas, skirtas suteikti studentams geresnį intelekto vystymąsi universiteto kontekste. 1-ojo kurso 2 semestre studentai privalo dalyvauti katedros dėstytojų / dėstytojų ir išorės kviestinių dėstytojų paskaitose, skirtose įvairiausioms temoms / klausimams, susitelkiantiems į humanitarinių, socialinių mokslų, mokslo ir aplinkos sritis. Šios paskaitos yra pagrįstos mažų klasių vadovėliais, siekiant sukurti dialogo ir tyrimo bendruomenes, skatinančias intelektualų studentų augimą.

(ii) patyrimas (6 kreditai)

Patirtinį mokymą (EL) sudaro bendrojo ugdymo programa ir paslaugų mokymosi kursas (CSLC) ir patirtinio mokymosi kursas (ELC). CSLC suteikia studentams galimybę įsitraukti į mokymąsi realiame gyvenime ar darbo aplinkoje, kartu papildant, susiejant ir atspindint savo mokymosi patirtį, įgytą pagal oficialią mokymo programą. Kita vertus, ELC skatina studentus mokytis eksperimentuojant, stebint, reflektuojant ir (per) konceptualizuojant, imantis įvairiausių užsiėmimų, tokių kaip kūrybinis darbas, studentų inicijuotos įmonės / projektai, teminės užsienio kelionės, į išorę nukreipti mokymai. ir kt.

Studentai privalo imtis bent vieno CSLC ir vieno ELC, pradedant nuo 1 metų (3 kreditų taškai kiekvienas). Patirtinio mokymosi srities kursai gali būti rengiami kartu su I ir II bendrosios praktikos pavyzdžiais (ty lauko patirtimi ir patirtinio mokymosi semestrais). Tokiu atveju studentai turi įsitikinti, kad kursų tvarkaraštis nesutampa su bloko praktika (studentai turėtų patikrinti kurso apraše nurodytą informaciją ir semestro pradžioje išnagrinėti galimybes kartu su kursų dėstytojais). Studentai raginami baigti EL srities kursus prieš paskutiniųjų metų 1 semestrą, nes jie bus įsitraukę į II bloko praktiką ir šio semestro baigiamųjų metų projekto duomenų rinkimą / lauko darbus. Reikia kruopštaus akademinio asmeninio planavimo.

(iii) Bendrojo lavinimo platumų kursai (9 kreditai)

Pagal naująją programą (nuo 2019/2020 m.) Bendrojo ugdymo plėtotės kursus (GEBC) (9 kreditų taškus) sudaro Bendrojo ugdymo platumų mokymosi kryptys (1–3) (GELS) (1–2 lygis), pozityvūs ir Vertybių ugdymo (PAVE) kursas ir bendrojo ugdymo tarpdisciplininis kursas (GEIC) (4 lygis). Studentai turi paimti po vieną iš kiekvieno komponento, kad įvykdytų GEBC (9 kreditų) reikalavimus.

Šiais kursais siekiama geriau paruošti studentus ontologinių, epistemologinių ir (arba) metodinių klausimų studijoms įvairiose disciplinose. Be to, studentams nuo 2-ojo 2-ojo semestro iki 3-ojo 1-ojo semestro bus siūlomas naujas 3-cp GEIC (4 lygis), kad būtų galima įvertinti iškilusių problemų ir problemų sudėtingumą. disciplinų ribas ir jas įprasminti per dialogus tarp disciplinų.

Studentams leidžiama lankyti GELS ir (arba) PAVE kursus (-us) baigus GEFC arba tuo pat metu kartu su GEFC 1-ojo kurso 2 semestru, jei jie domisi ir jų mokymo programos leidžia. Baigę bet kurį GELS / PAVE kursą, studentams leidžiama pasirinkti GEIC nuo 2 metų 2 semestro iki 3 metų 1 semestro.

iv) Universiteto el. aplankas (3 kreditai)

Universiteto el. Aplankas yra 3 procentų „viršutinio lygio“ kursas, reikalaujantis, kad studentai, artėjant prie bakalauro studijų pabaigos, kritiškai apmąstytų savo mokymosi patirtį bendrojo lavinimo srityje savo disciplininėse, profesinėse ir bendrojo ugdymo programose, taip pat savo gyvenime po studijų baigimo ir susidaryti integruotą požiūrį į tai, kaip ir kur jie pozicionuoja savo ateities tikslų, planų ir siekių atžvilgiu. Studentai parengs ir pateiks anotuotą universiteto el. Aplanką, remdamiesi savo patirtimi, refleksijomis ir saugomais artimųjų dalykais iš savo bakalauro studijų. Studentai raginami laikyti elektronines (minkštas) visos savo kursinės medžiagos kopijas, pradedant nuo GEFC baigimo, kad jas būtų galima įtraukti į universiteto el. Aplanką.

Kursas leis studentams apibendrinti savo mokymosi patirtį, kritiškai apmąstant išmokto dalyko vertę ir reikšmingumą, užmezgant ryšį su gyvenimu ir įsivaizduojant savo ateitį.

Studentams leidžiama leistis į universitetų el. Aplanko kursus, kai baigiami visi reikalingi GEBC (ty GELS, PAVE, GEIC). Jie taip pat turi pereiti studijų semestrą pagal atskiras programas.

Paskutiniųjų metų projektas („Honors Project“ / „Capstone“ projektas)

Baigiamųjų metų projektą sudaro du kursai:

  • Pagyrimo projektas I / „Capstone“ projektas I: Tyrimo metodai ir pasiūlymas
  • Garbės projektas II / „Capstone“ projektas II: Vienerių metų projektas, paprastai vykdomas paskutiniaisiais metais.

Pasirinktinai

Studentas gali pasirinkti vieną iš šių variantų:

  1. Laisvai pasirenkami
  2. 1 nepilnametė plius pasirenkantieji
  3. 2 nepilnamečiai
  4. Antrasis majoras

Lauko patirtis

Studentai bus apgyvendinami mokyklose, kurios yra svarbios mokymosi mokyti vietos, ir kuriose jie aiškins, generuos, bendraus ir eksperimentuos su teorija:

2 metai 1 ir 2 semestrai

  • Pradėkite nuo dėstytojo įvado (FE fondo kursai su 3 kreditų balais). Studentai bus vadovaujami ir palaikomi profesionalių dėstytojų, kad suprastų dėstytojo vaidmenis ir lūkesčius bei sukurtų savo tapatybę ir misiją, tuo pačiu prisitaikydami prie besikeičiančio studento vaidmens mokytojui.

3 metai 2 semestras

  • Vykdykite I bloko praktiką mokyklose (5 kreditai) 8 savaites kartu su dėstomu FE kursu ir I profesinio mokymosi aplanku (2 kreditai) mažų grupių vadovėlių forma, kurie palaiko aktyvų studentų įsitraukimą į lauko patirtį ir padėti jiems susieti teoriją ir praktiką. Dalyvaudami grupėse ir individualiai, studentai parengs el. Aplanką, kuris yra jų mokymosi įrodymų rinkinys, paremtas refleksija ir profesiniu augimu.

5 metai 1 semestras

  • Vykdykite II bloko praktiką mokyklose (7 kreditai) 8 savaites kartu su dėstomu FE kursu ir II profesinio mokymosi aplanku (3 kreditai), sudarydami mokymus mažoms grupėms ir individualius patarimus, kurie padidina mokinių supratimą apie mokyklas. mokytojo, kaip rūpestingo kultūrininko, įkvepiančio konstruktoriaus ir atsidavusio studentams pavyzdžio, vaidmuo. Jie toliau plėtos savo el. Aplanką, kad galėtų nuodugniau apmąstyti savo profesinio tobulėjimo įrašus.

Bendrosios praktikos bus vykdomos vietinėse mokyklose, kuriose mokymo būdas gali skirtis atsižvelgiant į mokyklų politiką. Studentai turėtų sugebėti įrodyti, kad gerai moka kantono / anglų / putonghua (kai kuriose mokyklose moko kinų kalbą) lygį, kad galėtų atlikti bloko praktiką.

Svarbi pastaba: Universitetas paprašys mūsų mokytojų, dirbančių visą dieną, mokymo programas (pvz., Švietimo programų bakalauras), deklaruoti, ar jie buvo nuteisti ar patraukti baudžiamojon atsakomybėn už bet kokį seksualinį nusikaltimą Honkonge ar kitur, ir pateikti prieš pradedant mokymo praktiką. Tokia informacija gali būti išleista į mokyklą. Universitetas pasilieka teisę neleisti šiems studentams dalyvauti bloko mokymo praktikoje. Jei taip, jie negalės atitikti programų baigimo reikalavimų.

Kalbos tobulinimas

Nuo 2012 m. Rugsėjo 13 d. „FT BEd“ ne pagrindinių kalbų studentai turės atitikti anglų kalbos ir putonhua kalbos išlaikymo reikalavimus (LER). Išėjimo etalonas yra IELTS 6.0 (arba lygiavertis) anglų kalba, o PSC (Putonghua Shuiping Ceshi) 3B - Putonghua. Reikalaujama, kad studentai studijuotų išsamų anglų, kinų ir Putonghua tobulinimo kursų paketą.

Anglų kalbos tobulinimo programa (EEP) susideda iš dviejų kreditų kursų, vykstančių 1/2 metais. Šie kursai suteiks studentams akademinio raštingumo, skaitymo ir rašymo įgūdžius, būtinus jų aukštojo mokslo studijoms. Jie taip pat sudarys pagrindą studentams savarankiškai mokytis anglų kalbos vėlesniais metais, dalyvaudami savarankiško mokymosi veikloje, mišriame mokyme ir pasirenkamuosiuose kalbos tobulinimo kursuose, atitinkančiuose jų lygį ir vystymosi poreikius. Be to, studentai turės išklausyti du privalomus kreditus nemokančius kursus, skirtus pasirengti anglų kalbos egzaminams. Pasirenkami IELTS paruošimo seminarai taip pat bus siūlomi supažindinti studentus su EdUHK remiamais IELTS (tik vieną kartą) jiems baigus EEP.

Studentai taip pat privalo mokytis trijų kinų kalbos tobulinimo kursų ir ne daugiau kaip dviejų „Putonghua“ tobulinimo kursų, atsižvelgiant į jų lygį.

Kinijos kalbos tobulinimo programą (CEP) sudaro vienas privalomas kreditavimo kursas ir du privalomi nemokantys kursai, suteikiantys studentams žinių apie kinų kalbos žinias, taip pat literatūros ir kultūros elementus.

Studentai gali būti atleisti nuo pasirinktų kinų kalbos kursų paketo, jei jie įvykdė individualaus kurso išimties kriterijus.

Putonghua tobulinimo programa (PEP)

Priklausomai nuo jų Putonghua lygio, studentai turi lankyti ne daugiau kaip du privalomus, be kreditų mokomus kursus stojant per aukštojo mokslo Putonghua testą (TPT), ir po 1 kurso jie gali pasirinkti kitus nekreditinius Putonghua tobulinimo kursus.

Studentai gali būti atleisti nuo pasirinktų Putonghua kursų paketo, jei jie įvykdė atskirų kursų išimties kriterijus.

Kantono kalbos tobulinimo kursai (ne kantonų kalbančių kinų studentams)

Kantono kalbančių kinų studentų bus reikalaujama mokytis dviejų kreditų, kuriuose nėra kreditų, kursų. Sėkmingai baigę Kantono kursus, jie bus įrašomi į studento nuorašą.

Kalbų konsultavimo paslaugos ir kita savarankiškos prieigos medžiaga kinų (įskaitant putonghua) ir anglų kalboms teikiamos ASLLC, savarankiško kalbų mokymosi centre (šios nuostatos gali keistis).

Karjeros perspektyvos / profesinės kvalifikacijos

Jų išsamios akademinės ir profesinės žinios suteikia programos absolventams puikias karjeros perspektyvas. Jie turės kvalifikuotą mokytojų statusą Honkonge ir yra pasirengę tapti kvalifikuotais mokytojais vietinėse vidurinėse mokyklose. Be profesinio mokymo karjeros, absolventai įgis akademinių žinių ir intelektinių įgūdžių, kad galėtų pradėti daugybę kitų svarbių darbo vietų vyriausybės sektoriuje, nevyriausybinėse organizacijose, komercinėse organizacijose, leidybos sektoriuje ir kt.

„EdUHK“ yra vienas iš mokytojų švietimo paslaugų teikėjų Honkonge. Universiteto dėstytojų rengimo programų absolventai gali tapti visiškai kvalifikuotais ir įregistruotais dėstytojais. Kalbant apie mokytojų registraciją, absolventai turėtų kreiptis į Švietimo biuro (EDB) Mokytojų registracijos skyrių, kad tiesiogiai pateiktų paraiškas. EDB vertins visas paraiškas.

Paskutinį kartą atnaujinta May 2020

„Keystone“ stipendija

Susipažinkite su mūsų siūlomomis stipendijų galimybėmis

Apie mokyklą

The Education University of Hong Kong is a publicly funded tertiary institution dedicated to the advancement of teaching and learning, through a diverse offering of academic and research programmes on ... Skaityti daugiau

The Education University of Hong Kong is a publicly funded tertiary institution dedicated to the advancement of teaching and learning, through a diverse offering of academic and research programmes on teacher education and complementary social sciences and humanities disciplines. Skaityti mažiau