Marketingo studijų programa
Menlo College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Atherton, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Aug 2024
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Rinkodaros specialistai iš esmės padeda organizacijai sutelkti dėmesį į „4 Ps“ – produktą, kainą, vietą ir reklamą. Jie padeda nustatyti ir sukurti reikalingus produktus ir paslaugas, nustatyti tinkamas kainodaros strategijas, išsiaiškinti, kaip tuos produktus ar paslaugas pristatyti tinkamais platinimo kanalais, ir nustatyti, kaip supažindinti klientus su tais produktais ir paslaugomis bei sudominti jais. Karjeros galimybės apima pardavimą, produktų kūrimą, produktų valdymą, reklamą ir rinkodaros tyrimus ir kt. Asmenys, turintys stiprią rinkodaros patirtį, yra gerai pasirengę tapti verslininkais ir plėtoti savo verslą.
Marketingo studentai baigia pagrindinę verslo mokymo programą (39 vnt.), kurios mokosi visi verslo studentai. Pagrindinė mokymo programa užtikrina, kad visos verslo kryptys gerai suprastų verslo įmonės visumą. Rinkodaros pagrindą sudaro rinkodaros strategijos, rinkos tyrimų, vartotojų elgsenos, interneto rinkodaros kursai, taip pat pasirenkamieji dalykai, kurių bendra apimtis yra 30 vienetų. Praktika reikalinga visoms rinkodaros kryptims. Laipsnis gali būti baigtas per ketverius studijų metus.
Rinkodaros specialybėje:
- Studentai gebės atlikti pirminius ir antrinius tyrimus, siekiant nustatyti potencialias rinkas, vartotojų poreikius/norus ir atitinkamą rinkos segmentaciją, atlikę MKT 335 – Marketingo tyrimą ir jame užbaigę tyrimo projektą.
- Studentai gebės apibūdinti tam tikro produktų ar paslaugų rinkinio vartotojus ir suprasti, kodėl vartotojai elgiasi taip, kaip elgiasi priimdami sprendimus dėl pirkimo, taikydami MKT 436 – Vartotojų elgsena.
- Studentai supras internete prieinamas skaitmeninės rinkodaros strategijas tradicinių produkto, kainos, vietos ir reklamos elementų kontekste. Atlikę MKT 437 – Interneto rinkodara, studentai galės sukurti skaitmeninės rinkodaros planą produktui ar paslaugai.
- Studentai gebės analizuoti sudėtingą rinka pagrįstą problemą, identifikuoti galimus sprendimus, rekomenduoti strategiją ir ją apginti, rengdami atvejo analizę MKT 409 – Strateginė rinkodara.
Profesoriai
Fabianas Eggersas
Lan Jiang
Galerija
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Verslas rinkodaros srityje
- Louisville, Jungtinės Amerikos Valstijos
Marketingo bakalauro laipsnis
- Madrid, Ispanija
- Barcelona, Ispanija
Bachelor Business Administration (BBA)
- Barcelona, Ispanija