Marketingo vadybos BA (Hons) – skaitmeninės rinkodaros specializacija
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kuala Lumpur, Malaizija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 22 615 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iš viso Malaizijos studentams: 87 000 RM | iš viso tarptautiniams studentams: 88 200 RM / 22 615 USD
Įvadas
APU-DMU dviejų laipsnių programa
Studentai, studijuojantys bakalauro studijų programą, turės galimybę pasirinkti APU -DMU dviejų laipsnių schemą. Pagal šią schemą studentai, baigę studijas, gaus 2 laipsnių sertifikatus ir nuorašus: 1 iš Azijos Ramiojo vandenyno universiteto ( APU ), Malaizija ir 1 iš De Montfort universiteto (DMU), JK.
Daugiau nei tik rinkodaros vadybos laipsnis
APURinkodaros vadybos bakalauro laipsnis su skaitmeninės rinkodaros specializacija yra skirtas suteikti jums pranašumą naudojant naujausias technologijas, atitinkančias Industrial Revolution 4.0.
Priėmimai
Studijų programa
Programos metmenys
Ši programa yra specialiai sukurta siekiant suteikti studentams:
- Teorijų ir koncepcijų, kuriomis grindžiama veiksminga rinkodara, supratimas ir praktiniai įgūdžiai, reikalingi norint pradėti dinamišką karjerą skaitmeninės rinkodaros srityje.
- Išsamus supratimas apie verslo informacijos analizės rinkodaros arenoje valdymo sistemas ir strateginio planavimo metodus.
- Susipažinimas su įvairiomis skaitmeninės rinkodaros technologijomis ir kaip jos taikomos praktiškai perpildytose skaitmeninėse aplinkose.
- Gebėjimas kritiškai įvertinti ir rekomenduoti tinkamus skaitmeninius įrankius ir metodus, išnaudojant daugybę socialinės žiniasklaidos platformų optimizuojant rinkos potencialą.
1 laipsnio lygis
Studentai išmoks pagrindinių esminių įgūdžių, reikalingų kiekvienam verslo valdymo specialistui, ir pagrindinio supratimo apie kontekstą, kuriame veikia įmonės – vadybos, teisės, apskaitos, ekonomikos, verslumo, rinkodaros, žmonių valdymo ir apskaitos. Mes taip pat atskleisime jiems verslo ir bendravimo įgūdžius, skaičiavimo ir IT įgūdžius, kiekybinius įgūdžius ir savarankišką mokymąsi. Visos verslo vadybos programos turi bendrus pirmuosius metus, todėl jos turi tvirtą verslo valdymo teorijų ir praktikos pagrindą.
Bendrieji moduliai
- Įvadas į vadybą
- Buhalteriniai įgūdžiai
- Verslo ir komunikacijos įgūdžiai
- Verslo ekonomika
- Verslo teisė
- Skaitmeninis mąstymas ir inovacijos
- Verslumo pagrindai
- Rinkodara
- Žmonių valdymas
- Kiekybiniai įgūdžiai
2 laipsnio lygis
Bus išmokta daugiau įvairių įgūdžių, kurių metu studentai įgis geresnį supratimą apie platų skaitmeninių įrankių spektrą ir specialius įgūdžius taikyti interaktyvios skaitmeninės rinkodaros sistemas ir planavimo metodus. Jie įgis tvirtą supratimą apie skaitmeninės rinkodaros palaikymą šiuolaikinėse organizacijose. Toliau ugdysime jų kūrybiškumą ir novatoriškumą bei savarankišką mokymąsi, kad paruoštume juos skaitmeninei sferinei rinkodaros aplinkai.
Bendrieji moduliai
- Verslo etika ir valdymas
- Kūrybiškumas ir naujovės
- Tarptautinė kultūra ir komunikacija
- Verslo tyrimo metodai
Specializuoti moduliai
- Integruotos rinkodaros komunikacijos 1
- B2B rinkodara
- Kliento vertės pristatymas
- Vartotojo elgesys
- Rinkodaros žvalgyba ir tyrimai
- Skaitmeninis Marketingas
- Tikimybių ir statistinis modeliavimas
- Žmogaus ir kompiuterio sąveika
Stažuotė (16 savaičių)
Studentai atliks stažuotę / pramoninį mokymą mažiausiai 16 savaičių, kad paruoštų juos sklandžiam perėjimui iš klasės į darbo aplinką.
3 laipsnio lygis
Studentai pasinaudos savo ankstesnėmis studijomis ir pramonės patirtimi, siekdami išplėsti savo žinias apie skaitmeninės rinkodaros strategijas, atrasti naujas galimybes, išnaudoti konkurencinį pranašumą ir sprendimų priėmimo procesus, siekdami išugdyti juos kaip skaitmenines rinkodaros specialistus. Paskutiniųjų metų projektas reikalauja, kad jie atliktų praktinį skaitmeninės rinkodaros projektą, kad galėtų pritaikyti visą patirtį ir įgūdžius, įgytus tiek klasėje, tiek stažuotės metu. Sėkmingas paskutinių kursų projekto užbaigimas liudija, kad studentas su pasitikėjimu ir miklumu susiduria su pagrindiniais skaitmeninės rinkodaros scenarijais.
Bendrieji moduliai
- Prekės ženklo valdymas
- Santykių su klientais kūrimas
- Pasaulinė rinkodara
- Inovacijų valdymas ir naujų produktų kūrimas
- Integruotos rinkodaros komunikacijos
- Marketingo vadybos tyrimai
- Rinkodaros sprendimų priėmimas
- Marketingo valdymo projektas
- Strateginis rinkodaros planavimas
- Elgesio mokslas ir rinkodaros analizė
- Skaitmeninės rinkodaros technologijų įgalinimas
MQA privalomi dalykai*
- Etniniai santykiai (Msian studentai)
- Islamo ir Azijos civilizacija (M'sian studentai)
- Malaizijos studijos (tarptautiniai studentai)
- Malajų bendravimo kalba (tarptautiniai studentai)
- Profesionalūs bendravimo įgūdžiai darbo vietoje
- Darbuotojų ir užimtumo tendencijos
- Bendra mokymo programa
(*Visi studentai privalo sėkmingai baigti šiuos modulius, kaip nurodė Malaizijos kvalifikacijų agentūra.)
Pastaba: Specialybė bus rodoma tik akademinėje pažymoje.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros variantai
- Skaitmeninės rinkodaros vadovas
- Socialinės žiniasklaidos strategas
- Skaitmeninės rinkodaros turinio rašytojas
- Skaitmeninių pardavimų ir rinkodaros vadovas
- Interneto verslo vadybininkas
- Mobiliosios rinkodaros specialistas
- Paieškos sistemų optimizavimo (SEO) specialistas
- Sąskaitos valdymas
- Žiniatinklio analizės konsultantas
- Žiniatinklio turinio valdymo analitikas
- Skaitmeninės kūrybinės diagnostikos vadybininkas
- Skaitmeninės rinkodaros komunikacijos specialistė
Skaitmeninis Marketingas
Didėjantis pasitikėjimas technologijomis pakeitė mus supantį pasaulį. Šiandien dauguma organizacijų kiekviename sektoriuje migruoja į internetą, todėl atsiranda skaitmeninė rinkodara. Verslo pasaulio mažosios įmonės iki gigantų suprato, kad skaitmeninė rinkodara yra veiksmingiausias būdas pritraukti jų verslą į reikiamą auditoriją ir pagreitinti verslo augimą. Kadangi COVID-19 pandemija sutrikdė daugumą verslo operacijų, darbdaviai taip pat aktyviai ieško kvalifikuotų darbuotojų, turinčių reikiamų skaitmeninių žinių, kad padėtų pasiekti verslo tikslus, pvz., didinti savo organizacijų pajamas ir prekės ženklo žinomumą.
Skaitmeninės rinkodaros specializacija suteiks studentams žinių apie platų skaitmeninės rinkodaros technologijų spektrą ir apie tai, kaip jos taikomos praktiškai suskaitmenintose aplinkose. Būdami būsimi skaitmeninės rinkodaros ekspertai, jie taip pat susipažins su tinkamais skaitmeninės rinkodaros įrankiais ir technikomis, kurių profesionalams reikia, kad neatsiliktų nuo besikeičiančių skaitmeninės rinkodaros tendencijų.