Menų bakalauras reklamoje (apdovanojimai)
Xiamen University Malaysia
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Selangor, Malaizija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
MYR 24 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* per metus
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Xiamen universitetas yra švietimo reklamos Kinijoje srityje pradininkas, nes pradedant 1983 Mūsų programa ne Xiamen University Malaysia suteikia išsamią žvalgyba reklamos, viešųjų ryšių, integruotos marketingo komunikacijos, prekės ženklo, skaitmeninės rinkodaros, strateginių ryšių, renginių organizavimas ir kitus praktinius kursus. Kursai leidžia studentams įgyti ir praktikuoti įgūdžius imituojamose situacijose ir, kai taikoma, su profesionaliais klientais. Studentai išmoks suderinti kritinį ir strateginį mąstymą su moksliniais tyrimais ir kūrybiškumu, kad kliento vardu būtų galima pateikti efektyvius pranešimus tikslinei auditorijai. Kiekvienas studentas gali specializuotis verslo kūrybos ar sąskaitos valdymo pusėje po to, kai jie kuria fondą abiejose srityse.
Mūsų įgūdžių ugdymo programa prasideda nuo plataus masinio bendravimo profesinės praktikos srityse mokymo ir plačiai pritaikomų įgūdžių, tokių kaip duomenų analizė ir vizualizacija. Mes tikime, kad mūsų programa siūlo neprilygstamą įgūdžių mokymo, teorinio mokymosi ir realaus pasaulio praktikos derinį. Dėl to mūsų absolventai palieka kaip praktikuojančius specialistus, kritinius mąstytojus, problemų sprendimus ir novatorius.
Programos akcentai
- Programa palaiko komunikacijos vaidmenį tiek vietiniu, tiek pasauliniu mastu šiandieniniame prijungtame pasaulyje.
- Skatinanti ir į priekį orientuota akademinė mokymo programa, apimanti reklamą ir viešuosius ryšius.
- Profesionalumo ugdymas ir galimybė realiame pasaulyje mokytis kartu su pramone.
Pagrindiniai kursai
Pagrindiniai pagrindiniai kursai
- Žiniasklaidos istorija
- Įvadas į naujas žiniasklaidos studijas
- Įvadas į reklamą
- Įvadas į masinį bendravimą
- Fotografija
- Vaizdo komunikacijos dizainas
- Reklama kūryboje
- Žiniasklaidos ir ryšių teisė
- Reklamos tekstų rašymas
- Rinkodara
- Televizijos reklamos ir reklamos
- Prekės ženklo valdymas
- Reklamos dirbtuvės
- Viešųjų ryšių kampanijų planavimas ir vertinimas
- Reklamos psichologija
- Organizacinis bendravimas
- Viešųjų ryšių seminaras
- Mokslinių tyrimų metodika / žiniasklaidos tyrimai
- Dizaino mąstymas
- Galutinio projekto projektas
- Praktika
Pagrindiniai pasirenkamuosius kursus
- Transliavimo ir kino trukmė
- Tarpkultūrinis bendravimas
- Tarptautinės komunikacijos įvadas
- Strateginis komunikacijos planavimas
- Socialinė žiniasklaida ir ryšiai su visuomene
- Naujosios medijos rinkodara
- Mobiliojo rinkodara
- Duomenų analizė skaitmeninėse kūrybinėse pramonės šakose
Karjeros galimybės
- Reklamos, viešųjų ryšių ir pilnų paslaugų agentūros
- Korporacijų ir ne pelno organizacijų vidaus komunikacijos skyriai
- Vyriausybinės agentūros ir biurai
- Įstatymų leidybos įstaigos
- Politinės kampanijos
- Specialių renginių organizacijos
- Aukštasis išsilavinimas
- Žiniasklaidos pramonė (internetinės nuosavybės, socialinės žiniasklaidos svetainės, TV tinklai, žurnalai, radijo tinklai)
- Kitos organizacijos, turinčios kūrybos, rinkodaros ar žiniasklaidos skyrius
Patekimo reikalavimai
STPM | minimalus 2 laipsnio C laipsnis (NGMP 2,00) ir kreditas anglų kalbos dalyku SPM lygiu arba lygiavertis |
STAM | minimalus Jayyid įvertinimas ir kreditas anglų kalba mokomajame dalyke SPM lygyje arba lygiavertis |
UEC | ne mažiau kaip B klasė 5 dalykuose, įskaitant anglų kalbos dalyką |
Lygis | turinčių ne mažiau kaip D laipsnį 2 dalykuose |
SAM | ne mažiau kaip 70 aukštojo mokslo stojamojo balo (TER) 70 ir B laipsnį 2 susijusiuose dalykuose |
Centrinis procesorius | vidutiniškai 70% iš 6 susijusių asmenų |
Diplomas | ne mažesnis kaip 2,00 CGPA ir kreditas anglų kalba SPM lygiais ar lygiavertis dalykas; ARBA išlaikyti diplomą (4 lygio MQF) žiniasklaidos ir komunikacijos srityje arba lygiavertį |
Fondas / imitacija | ne mažiau kaip CGPA 2.00 ir kreditas anglų kalbos dalyku SPM lygiu arba lygiavertis |
IR | Kitos Malaizijos vyriausybės pripažintos kvalifikacijos. |
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
BA (Hons) Rinkodara ir reklama
- Lincoln, Jungtinė Karalystė
Verslo komunikacijos bakalauras
- Langley City, Kanada
- Richmond, Kanada
Viešųjų ryšių, reklamos ir integruotos rinkodaros komunikacijos menų bakalauras
- Greenville, Jungtinės Amerikos Valstijos