Pardavimų dizainas, VM, UX ir elektroninė komercija
VIAMODA University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Warsaw, Lenkija
Kalbų studijos
Lenkas
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Susisiekti su mokykla
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2023
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Besikeičiantis pasaulis, susidūrimas su vietinėmis ir pasaulinėmis tendencijomis, greita ir lėta mada, kolekcijų komercializavimas, susidūrus su vis didėjančiu supratimu apie pernelyg didelį vartotojiškumą, verčia prekės ženklus pristatyti naujoviškus pardavimo sprendimus. Produkto personalizavimas, mobiliosios technologijos, užsakymų pristatymas tą pačią dieną, 3D drabužių modeliavimo technologijos naudojimas, klientų nuskaitymas (skaitytuvai), virtualios montavimo patalpos, VR (virtualios realybės) ir AR (išplėstosios realybės) technikos yra veiklos sritys, kurios keičia formules ir mados gaminių pardavimo kanalai. Drabužių pramonė ieško naujų kompetencijų, sutelkdama dėmesį į pažangių pardavimo procesų kūrimą ir klientų patirties kūrimą įvairiais platinimo kanalais.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Europos bakalauro elektroninė komercija
- France Online, Prancūzija
Bakalauro skaitmeninis verslas (BA)
- Online
Online Sales and Marketing (Undergraduate)
- Estepona, Ispanija