Rinkodaros laipsnis
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Valencia, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 7 800 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Oficialus laipsnis: Rinkodaros laipsnis
Trukmė / ECTS: 4 metai / 240 ECTS
Vietos / miestelis: 65 / Moncada - Alfara; 20 / Elche
Dėstoma: ispanų kalba
Mokymosi rezultatai
Kuo mes skiriamės?
1. Studentas įsidarbinti centre
Mes apsėstas studentų peršokti į darbą geriausiomis sąlygomis. Todėl, mūsų mokymo programa yra prijungtas prie ateities įsidarbinimo: internacionalizavimo, inovacijų ir kūrybiškumo valdymo ir strateginio vadovavimo išteklius.
2. Tarptautinis matmuo
- nemokama papildomas mokymas anglų kalba nuo pirmojo iki ketvirtojo iki gerinti pradžios lygį.
- Dalykai per mokymo programas, stiprinančias kalbos žinias: mokoma anglų ar anglų techninėms reikmėms.
- Tarptautiniai mainai: su mūsų derinamas su Erasmus mobilumo keliose Europos šalyse, todėl galite mokytis semestrui ar kursą kitoje šalyje programą.
- Galimybės tarptautinę praktiką.
3. Tiesioginis kontaktas su profesija
Nes mes suprantame, kad norint tapti geru vadovu įmonėje reikia turėti ryšį iš pradžių su geriausiais specialistais. Todėl mes artikuliuoti savo mokymą iš dviejų pagrindinių etapų:
- Mes kviestinių profesorių, pagrindines atitinkamas profesines organizacijas, kurie ateina kasmet pasidalinti savo patirtimi su studentais.
- Vizitų metu plius laipsnį ar kitų mokymo veiklos jie planuojama įmonėms užmegzti ryšius su kiekvieno sektoriaus tikrovę.
4. atveju metodas
Mes naudojame šį metodą kaip kryžminio mokymo priemonė:
- Jis taikomas visose kursus iš pirmos klasės.
- Jie dalyvauja visas dėstomus dalykus visą kursą. Taip, kad studentas sužino apie kiekvieno iš dalykų jie išmokė jį ir tarp jų sąveiką svarbą.
- Apsilankymai planuojama įmonių pagal studijų ir diskusijų su asmenų, atsakingų už jų.
5. Dviviečiai laipsnių dvigubai specialistų laipsnių
Jūs galite dalyvauti du universitetą, o lenktynių tvarkaraščius suderinamas su visais klasėse į tokias pačias sąlygas ir, žinoma, nemokėdami du kartus. Taigi yra dvigubinamas specialistų laipsnių nuo universiteto dvigubų laipsnių.
- Rinkodara Dvivietis Laipsnis reklamoje ir viešųjų ryšių
- Dvivietis Laipsnis Verslo rinkodaros
Studijų programa
bendrieji gebėjimai
- CG 1. Kad mokiniai, vykdydami savo veiklą, įgytų etinį įsipareigojimą visuomenei./Šios kompetencijos pasiekimas reiškia, kad reikia įgyti kriterijus, leidžiančius suprasti ir vertinti dabartinę visuomenę ir kultūrą, tiriant jos istorines šaknis, siekiant suteikti galių. absolventas kritiškai vertinti įvairius socialinės tikrovės aspektus ir teikti tobulinimo pasiūlymus iš konstitucinių principų ir Bažnyčios socialinės doktrinos prizmės.
- CG 2. Kad studentai įgytų informacinių ir ryšių technologijų naudojimo įgūdžius. Šios kompetencijos pasiekimas reiškia, kad reikia žinoti, suprasti ir valdyti Informacines ir ryšių technologijas, kurios bus reikalingos studento profesinės ateities raidai.
- CG 3. Kad studentai įgytų gebėjimą dirbti savarankiškai, kad užtikrintų, jog savo veikloje yra verslininkai. Šios kompetencijos pasiekimas reiškia gebėjimą profesionaliai ir kvalifikuotai sudaryti darbo planą, taip pat įsipareigoti jį įvykdyti atkakliai ir lanksčiai – numatant ir įveikiant sunkumus, kylančius jį plėtojant, ir integruojant modifikacijas, kurių reikia jo ateičiai.
- CG 4. Studentų požiūris į: pagrindines teises ir vyrų ir moterų lygybę; Pagarba žmogaus teisėms ir jų skatinimas; Nediskriminavimas ir visuotinis prieinamumas žmonėms su negalia; Pagarba taikos kultūros vertybėms ir demokratinėms vertybėms.
Specifinės kompetencijos
- CE.1. Gebėjimas identifikuoti, formuluoti ir spręsti problemas taikant profesinius kriterijus ir suvokiant organizacijos konkurencinę ir institucinę vietą, identifikuojant jos stipriąsias ir silpnąsias puses.
- CE.2. Gebėjimas efektyviai ir efektyviai valdyti ir administruoti įmonę marketingo vadybos, kaip įmonės vertės grandinės komponento, požiūriu.
- CE.3. Gebėjimas atlikti kritinę kiekybinę ir kokybinę analizę, įskaitant duomenų analizę, interpretavimą ir ekstrapoliaciją į konkrečią verslo realybę ir reiškinius, kuriuos galima traktuoti iš rinkodaros srities.
- CE.4. Išklausymo, derybų, įtikinėjimo ir efektyvaus bendravimo raštu įgūdžiai, naudojant tradicines verslo pasaulio priemones, tokias kaip ataskaitų apie konkrečias įmonės situacijas, rinkas, konkurentus, tendencijas ir prognozes rengimas ir pristatymas.
- CE.5. Gebėjimas naudotis informacinėmis technologijomis, taip pat identifikuoti aktualius informacijos šaltinius, naudojamus rinkodaros ir rinkos tyrimų srityje.
- CE.6. Vadovavimo gebėjimai ir verslumo dvasia, taip pat gebėjimas vadovauti verslui ir būti darbo kolektyvų dalimi.
- CE.7. Savikritikos gebėjimas ir jautrumas žmonių, kultūrų ir verslo įvairovei, kuri vienaip ar kitaip daro įtaką organizacijų rinkodaros strategijai.
- CE.8. Žinokite ir supraskite tokių sričių kaip tvarumas, globalizacija, įmonių socialinė atsakomybė, įvairovė ir inovacijos svarbą. priimant verslo sprendimus.
- CE.9. Gebėjimas parengti nacionalinį ar tarptautinį rinkodaros planą, naudojant visas priemones ir kintamuosius, susijusius su rinkodaros kompleksu, sekant tyrimų, planavimo, vykdymo ir kontrolės, strateginių sprendimų, efektyviai pritaikytų aplinkai ir organizacijai, procesą.
- CE.10. Gebėjimas stebėti ir prisitaikyti prie aplinkos, išlaikyti iniciatyvų požiūrį ir siūlyti kūrybiškus sprendimus naujiems rinkos poreikiams ir tendencijoms.
- CE.11. Gebėjimas ir iniciatyvumas spręsti organizacijų komercines problemas ir pakankamai žinių prisiimti prekybos politikos sprendimų priėmimą, pabrėžiant šių sprendimų transversalumo svarbą įmonių gamybinių procesų rėmuose.
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
užimtumas
Karjeros perspektyvas
Rinkodaros laipsnio studijos suteikia galimybę pasinaudoti įvairiomis profesinėmis galimybėmis tiek privataus verslo, tiek viešojo administravimo srityje arba savarankiškai vykdant profesiją. Galite būti, pavyzdžiui:
- Key Account Manager "
- Komercijos administracijos vadovas
- Marketingo vyriausiasis
- Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas
- Rinkos tyrimų technikas
- Komunikacijos technikas
- produkto vadybininkas
- rinkodaros direktorius
- Išorinis rinkodaros konsultantas
- Eksporto technikas
- Pardavimų vadovas
- marketingo vadybininkas
- Logistikos direktorius