Tarptautinio verslo administravimo (BBA) rinkodaros ir komunikacijos bakalauras
New European College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Munich, Vokietija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 - 4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 4 900 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
01 Jul 2024
Anksčiausia pradžios data
26 Aug 2024
* per semestrą
Įvadas
Bakalauro studijų programa yra skirta suteikti jums žinių ir supratimo apie esminius verslo teorijos ir praktikos aspektus. Per mūsų kursus studentai pasineria į įvairias temas, tokias kaip rinkodara, finansai, ekonomika, verslumas ir komunikacija. Atvejų analizės, projektinis darbas, įmonių vizitai, kviestiniai pranešėjai ir tinklų renginiai yra integruoti į kursus, leidžiančius išbandyti ir nuolat taikyti tai, ką išmokote realiame pasaulyje su įmonėmis ir pramonės profesionalais.
Norėdami toliau tobulinti savo įgūdžius, reikalingus būti sėkmingu vadovu, studijas lydės užsienio kalbų kursai ir privaloma darbo patirtis, kartu su papildomais bendravimo seminarais ir vadybos seminarais.
Nesvarbu, ar tai pasaulinės korporacijos, mažos ir vidutinės įmonės, ar šeimos įmonės – visos įmonės yra jūsų potencialūs darbdaviai sėkmingai baigę bakalauro studijų programą.
Rinkodaros ir komunikacijos specialistai paima produktą ar paslaugą ir susieja tą produktą ar paslaugą su prekės pavadinimu, namų stiliumi ir filosofija. Rinkodara gali būti apibrėžta kaip tarpinė funkcija tarp produkto kūrimo ir pardavimo.
Verslo administratoriai, dirbantys su įmonės rinkodaros ir komunikacijos strategijomis, nuolat žiūri į įdiegtas sistemas, žmogiškuosius išteklius ir jų valdymo būdą, tiekimo grandinę ir pardavimo vamzdyną – visas sritis, kurias tiesiogiai veikia rinkodaros ir komunikacijos strategija.
Priėmimai
Studijų programa
Mokslo metai, New European College , yra suskirstyti į dvi kadencijas – žiemos ir vasaros terminus bei šešis pagrindinius blokus, kurių kiekvienas trunka šešias savaites. Kiekvieną šešių savaičių bloką sudaro dvi pamokų savaitės, po kurių seka projekto savaitė, po to dar dvi pamokų savaitės, po kurių seka egzaminų savaitė moduliui užbaigti.
Kalbos ir projektų savaitės yra pagrindiniai bakalauro programos komponentai. Kalbų kursai siūlomi kiekvieno semestro pradžioje visiems trims blokams. Projektų savaitės metu studentai turi galimybę dirbti komandose prie praktinio atvejo ar modeliavimo, kad savaitės pabaigoje pateiktų galutinį „pikį“ ir įvertintų savo patirtį.
Marketingo ir komunikacijos programa skirta ugdyti įgūdžius ir kompetencijas, kurių reikalauja šiuolaikinis rinkodaros ir viešųjų ryšių pareigūnas.
Studentai supažindinami su tokiais moduliais kaip masinė komunikacija, viešieji ryšiai ir įmonės prekės ženklo kūrimas, taip pat su rinkodaros sritimis, tokiomis kaip rinkodaros tyrimai, nišinė rinkodara ir el. buvimas.
Paskutiniais metais studentų bus paprašyta sukurti įmonės komunikacijos planą arba rinkodaros strategiją kaip verslo plano dalį.
Galerija
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Rinkodaros ir komunikacijos specialistai reikalingi kiekvienoje įmonėje ir visose pramonės šakose, todėl karjeros galimybės yra neribotos.
Galimybės apima:
- Rinkos tyrimai
- Prekės ženklo valdymas
- Reklama
- Akcijos
- Ryšiai su visuomene
- Krizių valdymas
Daugelis Wittenborg absolventų susirado tiesioginį darbą mažose rinkodaros ir komunikacijos įmonėse, o kai kurie įkūrė savo agentūras. Šie studentai supranta, kad rinkodaros ir vidinės bei išorinės komunikacijos strategijų kūrimas įmonėms gali būti itin pelningas, specializuotas darbas, o sėkmė dažnai slypi gebėjime išmatuoti sprendimus. Absolventai taip pat rado karjerą ne pelno ir vyriausybinėse organizacijose, dirbdami tokiose srityse kaip viešieji ryšiai ir tarptautinė komunikacija.