Tarptautinio viešbučių ir turizmo vadybos bakalauras
Aspira University College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Split, Kroatija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas, Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 4 600 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Vienkartinė įmoka (už mokslo metus, už 2 semestrus, be apgyvendinimo)
Įvadas
Studijų programa, sukurta bendradarbiaujant su darbdaviais
Tarptautinio svetingumo ir turizmo vadybos bakalauro profesinių studijų programa ruošia studentus vadybos funkcijoms turizmo, svetingumo ir viešbučių pramonėje.
Turizmas yra viena perspektyviausių pramonės šakų pasaulyje, reikšmingas eksporto produktas ir darbo vietų generatorius. Turizmo rinkos vertės didinimas reikalauja turėti aukštos kvalifikacijos profesionalų ir vadovaujantį personalą.
Tarptautinė svetingumo ir turizmo vadybos studijų programa skirta specialistų kokybei tobulinti, specializacija suteikiant naujų papildomų žinių ir įgūdžių. Studijų programa vykdoma pagal Bolonijos procesą ir trunka šešis semestrus, ty trejus metus. Trečiąjį semestrą studentai renkasi vieną iš trijų specializuotų studijų krypčių: paskirties organizacijų ir įmonių valdymo, viešbučių vadybos arba gastronomijos. Šeštasis semestras yra visiškai skirtas praktiniam mokymui.
Švietimo tikslas
Tarptautinės svetingumo ir turizmo vadybos studijų programos tikslas – kokybiškas specialistų tobulėjimas dirbti viešbučių ir turizmo sektoriuje, specializacijų pagalba suteikdamas naujų ir papildomų žinių bei įgūdžių. Specializacija organizuojama taip, kad studentai, baigę ketvirtąjį semestrą, penktąjį semestrą pasirinktų vieną iš dviejų studijų krypčių: viešbučių valdymo ir paskirties organizacijų valdymo (DMO) bei įmonių (DMC). Ši specializacija suteikia studentams žinių, kurios yra pritaikomos ir reikalingos darbo rinkoje bei aktualios tarptautiniame kontekste.
Studentai gebės dirbti vadybinį ir administracinį darbą turizmo agentūrose, kelionių agentūrose, asociacijose, turistų asociacijose, miestų valdžios turizmo departamentuose, apskrities turizmo departamentuose, Turizmo departamente prie Turizmo ministerijos, viešbučių patalpose, verslo sistemose. , renginių organizavimo įmonės, rinkodaros agentūros, rinkodaros komunikacijos agentūros, rinkodaros valdymo skyriai, konsultacinės įmonės ir kt. taip pat apskritai; įvairių ūkio šakų įmonių valdymas, prekyba ir kt.
Specializuotos studijų sritys
Viešbučio valdytojas
Viešbučių valdymo studijų programa, padedama aukščiausio lygio ekspertų ir akademinių dėstytojų, turinčių didelę patirtį ir patirtį. Pagrindiniai šios programos tikslai – individualizuotas darbas mažose grupėse, tiesiogiai prižiūrint asistentams ir mokytojams; aukštas vertikalaus ir horizontalaus studentų mobilumo lygis; daug pasirenkamųjų dalykų, kuriuos studentai gali rinktis bet kurioje kitoje aukštojoje mokykloje.
Paskirties vietos valdymo organizacijos (DMO) ir paskirties vietos valdymo įmonės (DMC)
Tvariam šiuolaikinio turizmo vystymuisi pagrindiniai tarpininkai yra tie, kurie susieja pasiūlą su paklausa. Paskirties vietos valdymo organizacijos (DMO) yra visuomeninio pobūdžio ir siekia valdyti kelionių vietų plėtrą, kelionių krypčių rinkodarą, taip pat skatinti viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimą.
Studijų programos trukmė
Studijų programa trunka 3 metus (6 semestrus), ji vykdoma tiek nuolatinių, tiek ištęstinių studijų forma. Baigę Tarptautinio svetingumo ir turizmo vadybos studijų programą, studentai pagal Bolonijos proceso nuostatas įgyja ne mažiau kaip 180 ECTS kreditų ir Tarptautinio svetingumo ir turizmo vadybos bakalauro (B. Econ.) profesinį vardą.
Studentų priėmimas ir paraiškos pateikimas:
Per mokslo metus yra 2 (du) studentų priėmimai – vasaros semestras (kovo pradžia) ir žiemos semestras (spalio pradžia).
Paraiškos teikiamos ištisus metus!