Verslo komunikacijos ir viešųjų reikalų bakalauras
Southern Methodist University Meadows Schools of the Arts
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Dallas, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Susisiekti su mokykla
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Susisiekti su mokykla
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Stiprūs rašymo įgūdžiai yra būtini studento sėkmei skyriaus žurnalistikos programoje, o vėliau - žurnalistikos profesijoje. Studentai gali stoti į žurnalistikos pamokas kaip pirmakursiai. Tie, kurie nori gauti leidimą specialybei ar nepilnamečiui žurnalistikos skyriuje, turi būti baigę 24 val. Studijas, į kurias gali įeiti ir perkėlimo valandos. Studentai taip pat turi būti įgiję DISC 1312 (arba lygiavertį) ir uždirbę minimalų B pažymį šiame kurse. Studentai privalo mokytis JOUR 2103 prieš tolesnes žurnalistikos studijas, o prieš pradėdami studijuoti JOUR 2312, jie turi deklaruoti pagrindinę ar nepilnametę. Studentai, perkeliantys iš kitų universitetų, turi būti baigę lygiaverčius kursus ir tose kursuose įgiję lygiavertį GPA, kad juos būtų galima laikyti pagrindiniais žurnalistikos skyriaus kandidatas. Visos žurnalistikos ir mados žiniasklaidos pagrindinės įmonės turi deklaruoti ir užpildyti pasirinktą antrąjį pagrindinį arba nepilnametį. Žurnalistikos skyrius sutelkia dėmesį į įvairovę ir į tai įsipareigoja, pripažindamas XXI amžiaus žiniasklaidos ir komunikacijos įvairovės poreikį.Organizacinis bendravimas
Pagrindinėms organizacijoms, suinteresuotoms vadovauti efektyviai organizacijų veiklai ir vidiniam darbui, įskaitant lyderystę, pokyčių valdymą, komandinį darbą, galios / lyčių klausimus, žmogiškąjį ir socialinį kapitalą bei organizacinį elgesį.Politinė komunikacija
Pagrindinėms įmonėms, besidominčioms vadovaujant viešosios politikos iniciatyvoms organizacijoms, lobistinėms įmonėms, idėjų grupėms, vyriausybinėms agentūroms, NVO, išrinktoms įstaigoms ar politinėms kampanijoms, įskaitant analizę, klausimų valdymą, propagavimą ir viešosios nuomonės stebėjimą.Socialinės inovacijos ir ne pelno organizavimas
Pagrindinėms įmonėms, norinčioms vadovauti ar steigti pelno nesiekiančias ar hibridines korporacijas, kurios sujungia socialinę gerovę, prekės ženklo kūrimą, donorų ir savanorių santykius, lėšų rinkimą / filantropiją ir strateginę komunikaciją įvairiuose misijos kontekstuose.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Organizacinės ir strateginės komunikacijos menų bakalauras
- Bolivar, Jungtinės Amerikos Valstijos
Organizacinės komunikacijos bakalauras
- Nashville, Jungtinės Amerikos Valstijos
Reklamos ir viešųjų ryšių laipsnis
- Valencia, Ispanija