Architektūros bakalauro laipsnis
International University of Catalonia
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Ispanų kalba,
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
10 semestrai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 11 820 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
Įvadas
UIC yra pasiryžusi suteikti savo studentams geriausią akademinį pasirengimą tiek teorinėje, tiek praktinėje srityse, taip pat suteikti jiems priemones, būtinas sėkmingam patekimui į darbo rinką.
Siekdama veiksmingai pasiekti šiuos tikslus, UIC sukūrė pedagoginį metodą, pagrįstą šiomis priemonėmis ir metodikomis:
Individualus dėmesys
Mūsų mokiniams skiriamas individualus dėmesys. Šis santykis yra ne daugiau kaip 20 studentų vienam dėstytojui.
Darbo pasiūlymai
Mes turime nacionalinių ir tarptautinių darbo pasiūlymų sąrašą. Tai leidžia studentams gauti darbą bet kuriame pasaulio mieste, įtraukiant profesionalų Pathways į leidyklas, viešąjį administravimą, biuro darbą, reklamą, konsultacijas, pramonę ir kt.
Tarptautinis požiūris ir mokymas anglų kalba
Pasibaigus studijoms, mūsų studentai žino, kaip ginti savo projektus anglų kalba ir bendrauti su tinkama terminija ir žodynu, susijusiu su jų disciplina. Dėl šios priežasties daugelis dalykų yra dėstomi anglų kalba nuo pirmųjų mokslo metų, taip pat į savo studijų programą įtraukiame architektūros anglų kalbą.
Patarimai ir instruktavimas*
Kiekvienam studentui skiriamas akademinis patarėjas ir profesionalus treneris*.
Dirba skersai ir įvairiais lygiais
Mažas universitetas, toks kaip mūsų, leidžia dalykus dėstyti kryžminiu ar skersiniu būdu ir jie visi sąveikauja tarpusavyje. Studentai taip pat išmoksta dirbti įvairiais lygiais - nuo teritorinio iki statybos - to paties projekto metu.
Vertikalios dirbtuvės
Intensyvus projektas Seminaras, kuriame dalyvauja studentų komandos nuo antro iki penkto kurso.
Forumas
Konferencijų ciklas, kuriame dalyvauja prestižiniai nacionaliniai ir tarptautiniai architektai.
Architektūra tarnauja visuomenei
ESARQ yra vienintelė architektūros mokykla Ispanijoje, kurioje mokomi privalomi bendradarbiavimo, tvarumo ir prieinamumo dalykai.
Pažangi technologija
Vykdome Ispanijoje novatorišką seminarą apie tai, kaip sukurti mastelio modelius ir skaitmeninę architektūrą, studentams suteikiame pjovimo lazeriu mašiną, kompiuterinę skaitmeninio valdymo mašiną (CNC) ir greitą prototipų kūrimo įrankį (3D Z spausdintuvas). padaryti tūrio skalės modelius.
Kėdės: nuorodos į šio sektoriaus įmones
Mes diegiame naujoves skirdami įvairias pirmininko pareigas ir vykdydami mokslinių tyrimų projektus, kuriuos remia prestižinės kompanijos, tokios kaip „Acer“, „Capital Reig“, „Uralita“, „Saloni Ceràmica“, „Hispalyt“, „Fundación Adecco“ ir „Valentine“.
*Treneris: specialistas, padedantis studentams išnaudoti visą savo potencialą tiek asmeniniu, tiek profesiniu požiūriu.
Akademinė akreditacija
Baigė UIC architektūros programą.
Darbo vietą
ESARQ-UIC šiuo metu turi įvairias darbo praktikos sutartis su daugybe profesionalių praktikų ir statybų sektoriaus įmonėmis namuose ir užsienyje, norinčių priimti studentus.
Prieš pradedant praktiką, būtina patikrinti, ar universitetas ir su praktika ar statybomis susijusi įmonė yra pasirašiusi „Darbo sutarties“.
Tikslai
Šių praktikų tikslas yra pritaikyti teorines koncepcijas, įgytas architektūros studijose, ir inicijuoti studentą į realų profesinį pasaulį - tai patirtis, kuri padės ateinant į darbo rinką.
Operacija
Į penktosios klasės studijų planą ESARQ-UIC įtraukia privalomą praktikos dalyką į Architektūros laipsnį. Darbo vieta profesinėje praktikoje ar su statybų sektoriumi susijusiose įmonėse yra verta šešių ECT (tai atitinka 180 darbo valandų).
Atsižvelgiant į praktinio turinio lygį architektūros studijose, praktikos laikotarpis yra ypač svarbus, nes tai yra tada, kai studentai susiduria su pirmąja profesine patirtimi. Praktika yra papildoma žinių ir įgūdžių ugdymo priemonė, ir ji atliekama susitarus su biuru ar įmone, prižiūrima universiteto ir biuro ar įmonės atstovo.
Šios praktikos yra susietos su visais studijų dalykais, nes visos jos yra būtinos profesinei praktikai. Priklausomai nuo studento pasirinktos darbo srities, kai kurie bus svarbesni nei kiti.
Studijų programa
10 semestrų – 300 ECTS – 60 vietų Barselonos miestelis
1 metai
1 semestras
- Erdvinė ir formalioji analizė
- Architektūrinis brėžinys
- Meno ir architektūros istorija
- Matematika
2 semestras
- Fizika
- Kompiuterinis dizainas
- Įvadas į architektūrinę statybą
- Dizaino studija
2 metai
1 semestras
- Architektūrinė kompozicija I
- Dizaino studija I
- Pastatų statyba I
- Struktūrinis skaičiavimas I
- Kritinis mąstymas I
- Anglų I
- Vertikalus seminaras I*
2 semestras
- II architektūrinė kompozicija
- Miesto dizainas I
- Dizaino studija II
- Pastatų statyba II
- Kritinis mąstymas II
- Foros I*
3 metai
1 semestras
- Architektūros istorija ir teorija III*
- Miesto dizainas II*
- Pastatų statyba III*
- Dizaino studija III*
- Anglų kalba II prieinamumas*
- Vertikalus seminaras II*
2 semestras
- Architektūros istorija ir teorija IV*
- Dizaino studija IV*
- IV pastato statyba*
- II struktūrinis skaičiavimas*
- Statybos mechanika ir įranga I*
- Etika*
- Foros II*
4 metai
1 semestras
- Pastatų statyba V
- Dizaino studija V*
- Statybos mechanika ir įrenginiai II
- Bendradarbiavimas I
- Pasirenkamasis kursas I
- Tvarumas I
- Architektūros teorija ir kritika
- Vertikalus seminaras III*
2 semestras
- Pastatų statyba VI
- Urban Design III*
- Struktūrinis skaičiavimas III
- Dizaino studija VI*
- Bendradarbiavimas II
- Pasirenkamasis kursas III
- Foros III*
5 metai
1 semestras
- Dizaino studija VII
- Tvarumas II
- Profesinė etika
- Valdymas
- Pasirenkamasis kursas II
- Pasirenkamasis kursas IV
- Vertikalus seminaras IV*
- Darbo patirtis
2 semestras
- Dizaino studija VIII
- Miesto dizainas IV
- Pastatų statyba VII
- Foros IV*
- Baigiamojo laipsnio projektas
Pasirenkamieji dalykai
- Keramikinė kėdė*
- Architektūros paveldo restauravimo teorija ir praktika
- Llums BCN
- Svetainės valdymas
- Sveikų viešųjų erdvių projektavimas
*Dvikalbiai dalykai: anglų-ispanų.
Vertikalus seminaras
Vertikalus seminaras vyksta pirmąją mokslo metų savaitę ir yra energinga pradžia po vasaros pertraukos. Architektūros studentai, nuo pirmų iki penkerių metų, yra paskiriami į mišrią komandą, kuriai vadovauja du aukštos reputacijos dėstytojai, ir varžosi architektūrinėse pratybose, kurių tikslas – būti naudingas bendruomenei. Visa mokykla savaitei paverčiama laboratorija, kurioje tiriamas dirbtuvės vadovų pasirinktas dalykas.
Foros
Foros yra unikali tema ir UIC Barselonos architektūros mokyklos pasididžiavimo šaltinis, kuri, kaip rodo jos pavadinimas, yra skirta diskusijoms ir šiuolaikinės architektūros tikrovės apmąstymams. „Foros“ per nacionaliniu ir tarptautiniu mastu žinomų kviestinių lektorių rengiamas konferencijas siekia kelti klausimus ir diskutuoti aktualiais klausimais, apmąstyti ir diskutuoti apie architektams gyvybiškai svarbius dalykus. Dalykas skirtas pažinti, suprasti, pamatyti, iš naujo įvertinti, apmąstyti, eksperimentuoti ir priartėti prie architektūros.
Galutinis laipsnio projektas
Galutinis laipsnio projektas yra paskutinis UIC Barselonos architektūros mokyklos studentų mokymosi proceso etapas. Baigiamojo laipsnio projektas yra privalomas 5 kurso studentams ir apima architektūrinio projekto, pagrįsto techninėmis ir statybinėmis naujovėmis, sukūrimą ir plėtojimą. Kiekvienais metais studentai dirba konkrečia tema, dėl kurios susitarta kartu su viešosiomis institucijomis (Barselonos metropolitenu, Barselonos miesto taryba ir Katalonijos regionine vyriausybe). Siekiama apginti architektūros mokyklų vaidmenį mąstant apie miestą ir šiuolaikinius kraštovaizdžius, remiantis žinių perdavimu visuomenėje. Be viešo baigiamojo laipsnio projektų gynimo nepriklausomame komitete, taip pat vyks didelės apimties paroda pirmaujančiuose kultūros ir socialiniuose centruose visame mieste.
Priėmimai
Studentų atsiliepimai
Programos rezultatas
Kompetencijos. Kurso tikslas
Mokymo ir mokymosi procesas grindžiamas kompetencijų įgijimu:
Skersinės kompetencijos
Kritinis mąstymas, kūrybiškumas, analitiniai ir sintezės įgūdžiai, gebėjimas planuoti ir organizuoti, geri sprendimų priėmimo įgūdžiai, atsakingumas, stebėjimas, komandinis darbas ir lyderystė, pozityvūs studijų įgūdžiai, savidisciplina ir atsidavimas.
Specifinės kompetencijos
- Gebėjimas kurti architektūrinius projektus, atitinkančius tiek estetinius, tiek techninius reikalavimus. Tinkamos architektūros istorijos ir teorijos, taip pat meno, technologijų ir susijusių socialinių mokslų sričių žinios. Žinios apie vaizduojamąjį meną ir jo vaidmenį architektūros koncepcijose. Pakankamas urbanistikos ir taikomų planavimo technikų išmanymas.
- Gebėjimas suvokti ir suprasti santykius tarp žmonių ir pastatų, tarp pastatų ir juos supančios aplinkos, taip pat būtinybę susieti pastatus su juos supančiomis erdvėmis, priklausomai nuo reikalavimų ir žmogaus masto. Gebėjimas suprasti architekto profesiją ir jos funkciją visuomenėje, ypač dalyvaujant projektuose, kuriuose atsižvelgiama į socialinius veiksnius.
- Tyrimo metodų ir statybos projekto rengimo išmanymas. Žinios apie galimas konstrukcijų projektavimo, statybos ir statybos projektų inžinerijos problemas.
- Pakankamai išmanyti fizines problemas ir įvairius technologinius įrankius, skirtingas skirtingų pastatų funkcijas ir būdus, kaip jiems suteikiamos vidinės konstrukcijos ar savybės, užtikrinančios komfortą ir apsaugą nuo klimato veiksnių. Gebėjimas planuoti taip, kad būtų patenkinti pastato naudotojų poreikiai, laikantis planavimo biudžetų ir statybos reglamentų nustatytų ribų.
- Pakankamai žinių apie pramonės šakas, organizacijas, reglamentus ir procedūras, susijusias su statybos projektų pradžia ir projektų įtraukimu į projekto planavimą.
Su šiomis kompetencijomis dirbama pasitelkiant įvairias metodikas: paskaitas, problemų sprendimą, tiriamuosius projektus, lankymąsi vietoje, projektų planavimą, mokymąsi grupiniu ir individualiu būdu.
Jų įgijimas vertinamas naudojant įvairias vertinimo priemones, kurios leidžia studentams pademonstruoti kurso medžiagos įvaldymą. Tai yra objektyvūs testai, dokumentai, projektai, aplankai, dokumentacijos, atmintinės, savęs vertinimas ir interviu.
Kompetencijos skirstomos į teorinius užsiėmimus, seminarus-dirbtuves, praktinius užsiėmimus, išorinio darbo patirtį, grupines ir individualias pamokas bei grupinius ir individualius projektus bei studijas.