Aukštasis Tarptautinio verslo

University Of Colima

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Aukštasis Tarptautinio verslo

University Of Colima

Tarptautinio verslo bakalauro iš Colima universiteto, siekiama suteikti studentui su verslo, ekonominių ir administracinių ir finansinių teorijų, taip pat metodų ir būdų plėtrą ir plėsti verslo į tarptautinio verslo srityje rinkinį, taip pat kaip konceptualus kalba nepakeičiama specialistų šioje srityje išsilavinimą.

Misija:

Kokybės specialistų tarptautinio verslo srityje turintys didelę žinių apie tarptautinius sandorius, kuri leis profesionaliai pasiūlymo, plėtros ir pagalbos priimant sprendimus nacionalinių įmonių globalizuotame pasaulyje, kuriame dominuoja informacinių technologijų naudojimo ugdymo.

VIZIJA:

Būkite programa kompetencijos, įskaitomos jo akademinės kokybės ir garsėja savo absolventų, kurie pasižymi etikos ir profesinio įsipareigojimo tarptautinio verslo efektyvumą.

Pareiškėjas profilis:

  • Susidomėjimas studijuoja prekybos strategijas nacionaliniu ir tarptautiniu lygiu
  • Kurti ir / ar skatinti tarptautiniu mastu konkurencingas įmones.
  • Susidomėjimas ekonominių, politinių ir socialinių problemų, kurios turi įtakos šalį ir pasaulį.
  • Žinios apie pagrindinius vidurinės ugdymo matematikos (algebros ir diferencialinių ir całkowy).
  • Ar sąvokas metodikos ir tyrimo metodų (nukreipiantys informacijos šaltinius).
  • Nori plėtoti įgūdžius, žodžiu ir raštu išraiškos (loginiu mąstymu ir švelnumas skaityti).
  • Nori plėtoti įgūdžius analizės ir sintezės (vertimo informacija).
  • Turėti gerą komandą anglų ir nori išmokti kitą kalbą.
  • Nori plėtoti vertybes vadovavimo, komandinio darbo ir įveikti iššūkius.
  • Palūkanos sužinoti apie kitas kultūras.

Absolventai profilis:

Nuo iki pagrindinio plano tyrimų, absolventai iš humanitarinių mokslų tarptautinio verslo Colima universiteto turės nuoseklią pagrindinį išsilavinimą, kuris apima teorines žinias tarptautinėse verslo ir kultūros procesų, socialinės ir ekonominės, pavyzdžiui, nustatyti veiksnius, realizavimas tą patį.

  • Studentas turi daug žinių apie šiuolaikinių teorijų, pavyzdžiui, kaip padaryti verslą už nacionaliniu lygmeniu tik tiek, kiek už tarptautinės vieną.
  • Studentas gali išmokti teorijas ir metodus, administravimo, kad gali sukelti geresnių rezultatų į įmonių iš įmonių realizavimo.
  • Studentas gali įsisavinti teisinius metodus ir skaičiuotina už prekybos ir marketingo tyrimą, kuris bus tegul atlieka Konkurencingumo pajėgumą įmonių analizė tarptautiniu lygiu.
  • Studentas turi daug žinių apie ryšį tarp kultūros, ekonomikos ir verslo atžvilgiu įvairiose ekonomikos blokų, kad būtų galima kurti strategijas skverbtis į tarptautinę rinką.
  • Studentas turi daug žinių apie ekonomikos teorijos pažanga, dėl iš ekonominių procesų internacionalizavimo, ypač Meksikos ekonomikos
  • Studentas turi foną su pakankamai įvesties apie kitų disciplinų, kuri papildo savo žinias, suprasti tarptautinius dinamiką įmonėms, pavyzdžiui, teisės, rinkodaros ir finansų.
  • Studentas studijos rinkodaros ir tarptautinės įmonės pagal savo naują vežimas, e trading.The studentas gali paaiškinti didžiuosius tendencijas pritaikant įmonių konkurencinės aplinkos tarptautinėje arenoje.
  • Studentas žino reikalavimus ir reguliavimo sistemą, kad Būklė tarptautinę prekybą.
  • Studentas gali paaiškinti internacionalizacijos Meksikos ekonomikos procesus.

Veikla, kad absolventas gali atlikti:

  • Studentas veikia verslo strategijas, tarptautiniame kontekste dėl plėtros ir įvairinimo eksporto atvejais.
  • Studentas gali kurti planus ir įmonėms, remiantis tuo, ką ji yra įsteigta dėl prekybos ir tarptautinio reguliavimo.
  • Studentas gali atlikti diagnostiką; Jis analizuoja ir vertina galimybes verslo eksportuojančios sektoriaus tarptautinių įmonių įmonėms.
  • Studentas tiria nacionalinių ir tarptautinių rinkų elgseną, jis analizuoja kainas ir išlaidas rinkų struktūrai.
  • Studentas gali kurti programas, skatinti užsienio prekybos plėtrą ir strategijų komercializavimo, atsižvelgiant į socialinius aspektus, kultūros, politikos ir ekonomikos kūrimą.
  • Studentas gali analizuoti ekonominę, nacionalinės ir tarptautinės prekybos struktūrą, taip pat ekonominius blokus kurti strategijas pastovumas iš įmonių įvairiose konkurencingose ​​rinkose.
  • Studentai gali patarti apie teisinio pagrindo tarptautinio įmonės įsteigimo, atsižvelgiant į rūšį ir dydį rinkoje.
  • Studentas gali atlikti verslą internetu.
  • Studentas gali nustatyti logistikos už mugėse ir nacionalinių bei tarptautinių pristatymai realizavimo.
  • Studentas gali analizuoti naujų produktų ir paslaugų, atsižvelgiant į tarptautinės rinkos kontekste galimybes ir segmento rinkoje, kuri yra nukreipta į.

Darbo srityje

Absolventų bakalauro laipsnį Tarptautinio verslo, ekonomikos mokyklą Colima universiteto galės dirbti šiose srityse:

  • Eksportuoti ir importuojančių įmonių, komercinių paslaugų įmones.
  • Privačios nacionalinių ir tarptautinių įmonių.
  • Komercinės konsultacijos.
  • Išorės prekybos bankas (BancoMext).
  • Gamintojų asociacija.
  • Viešosios įstaigos ar valdžios sektoriui.
  • Ekonomika sekretoriatas ir ekonomika skatinimas sekretoriatas.
  • Daugiašalių agentūrų (AKM, APEC).
  • Įmonių kameros ir savarankiškas darbas.

ankstesnės studijos

Turi baigėte vidurinę mokyklą, pageidautina ekonominių ir administracinių mokslų srityje.

Patekimo į rinką reikalavimai

  • Pateikti reikalingus dokumentus ir aukštosios mokyklos diplomą arba pažymėjimą su minimaliu kokybės vidurkis 8.0.
  • Paimkite įvadinį kursą datos, kurią nustato institucija.
  • Padengti reikiamus mokesčius
  • Turi 560 taškų TOEFL testas

Studijų planas

Pirmas semestras antras pusmetis Trečiojo semestro Ketvirtąjį semestrą
  • finansų matematika
  • Įvadas į ekonomikos
  • Įvadas į finansų
  • Įvadas Tarptautinis verslas
  • Integruota seminaras apie ekonomikos sistemos
  • Anglų aš
  • Sportinė ir kultūrinė veikla
  • Universiteto socialinių paslaugų
  • Skirtumas ir całkowy
  • prekyba
  • Mikroekonomika
  • Bendroji apskaita
  • Integruota seminaras mikroekonomikos
  • Anglų II
  • Sportinė ir kultūrinė veikla
  • Universiteto socialinių paslaugų
  • Statistika
  • Rinkos tyrimai
  • Makroekonomika
  • Finansinė analizė
  • Integruota seminaras makroekonomikos
  • Anglų III
  • Sportinė ir kultūrinė veikla
  • Universiteto socialinių paslaugų
  • pagrindiniai ekonometrija
  • Teisė ir ekonomika
  • Tarptautinė ekonomika
  • korporaciniai finansai
  • Integruota seminaras Tarptautinė ekonomika
  • Anglų IV
  • Sportinė ir kultūrinė veikla
  • Universiteto socialinių paslaugų
penktasis semestras Šeštoji semestras Septintoji semestras aštuoni semestras
  • Tarptautinės rinkos tyrimų
  • Kultūra, ekonomikai ir verslo Europoje
  • Muitinės valdymas
  • Tarptautinis verslo valdymo
  • Derybos
  • Integruota seminaras apie tarptautinio verslo vadybos
  • neprivaloma Aš
  • Neprivaloma kalba Aš
  • Sportinė ir kultūrinė veikla
  • Universiteto socialinių paslaugų
  • Tarptautinė rinkodara
  • prekybos logistikos
  • strateginio valdymo
  • Tarptautinis verslas
  • Integruota seminaras tarptautinio verslo
  • neprivaloma II
  • Neprivaloma kalba II
  • Sportinė ir kultūrinė veikla
  • Universiteto socialinių paslaugų
  • Teisė taikomos tarptautiniame versle
  • Marketingo valdymas
  • neprivaloma III
  • Neprivaloma kalba III
  • Sportinė ir kultūrinė veikla
  • Universiteto socialinių paslaugų
  • Tarptautinis verslo planas
  • Rinkodaros ir prekybos planas
  • Verslo seminaras
  • neprivaloma IV
  • Neprivaloma IV kalba
  • Sportinė ir kultūrinė veikla
  • Universiteto socialinių paslaugų
Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Liepa 2019
Duration
Trukmė
8 semestrus
Dieninės
Price
Kaina
2,420 USD
per semestrą
Locations
Meksika - Colima, Colima
Pradžia : Liepa 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Liepa 2019
Meksika - Colima, Colima
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla