BA (Hons) Muzika verslo
The Institute Of Contemporary Music Performance
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 6 300 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* £ 6300 UK & EU studentų, £ 8900 ne ES
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
ICMP'S BA (Hons) Muzika verslo laipsnį leidžia jums sukurti sėkmingą verslo karjerą muzikos pramonėje.
Kurso apžvalga
Dėl ICMP anketa muzikos verslo laipsnį, mes suteiksime Jums su įrankiais ir galimybėmis, jums reikės būti bent iš muzikos verslo priešakyje, leidžianti jums sukurti ir modeliuoti savo muzikos verslo karjerą.
ICMP anketa muzika Verslo laipsnis padės jums įgyti praktinės, realaus pasaulio patirtį, panardinant jus kūrybiškai ir verslo aplinką. Jums bus mokomi įsteigtų muzikos industrijos profesionalams, ir suteikta galimybė skatinti ir dirbti kartu su kolegomis, mokinių menininkų. Jūs išmoksite valdymo principus bei platų verslo įgūdžių, padėti jums padidinti kūrybinį ir komercinį potencialą menininko-verslo santykius. Jūsų studijos bus skatinti verslumą ir kūrybinį mąstymą, padėti jums prieš išvykstant kursą sukurti ir pradėti savo verslą.
ICMP rėmė ir pradėta įgyvendinti daugelis šalies sėkmingiausių karjeros muzikantų ir menininkų karjerą. Iki įstojimo į ICMP muzikos verslo laipsnį Žinoma, jūs galite padėti valdyti, vadovauti ir formuoti muzikinius pasiekimus ateityje.
Svarbiausi faktai
- Plėtoja savo verslumo, verslo ir tinklaveikos gebėjimus, siekiant maksimaliai padidinti savo kūrybinius gebėjimus
- Rengia jums portfelio karjeros muzikos industrijos ir platesnės kūrybinio sektoriaus
- Asmeniniame mokymosi patirtis suteikiančias Jums žinių, supratimo ir įgūdžių sėkmingai įsidarbinti muzikos industrijos
- Londono vieta suteikia galimybę plėtoti savo verslo idėjas pasaulinės muzikos pramonės centre
- Aukštos kokybės mokymas pramonės praktikų
- Jums bus naudinga iš neprilygstamą prieigą prie pagrindinių pavadinimų nuo įrašų, "menininkas ir repertuaras" (A & r), leidėjų ir vykdytojų pasaulyje
- Jūs galite kurti savo muzikos verslo patirtį per DYNE kelių įrašų, įrašų etikečių paleisti studentai, studentams ne ICMP
- Platus muzikos pramonė nuorodos ir prieiga leidžia jums sukurti, kad visi svarbus tinklas
- Aukšto lygio kontaktinių akademinių valandų pristatomas mažose grupėse pasaulinės klasės įrenginių
- Kūrybinis ir įkvepiantis mokymosi aplinka
Informacija apie kursą
Metai 1 - 4 lygis
Pirmaisiais metais, jums bus sukurti bendrą supratimą apie pramonės, įgyti išsamių žinių apie atlikėją vystymosi procesą, ir mokytis marketingo, vadybos ir finansų pagrindai. Jums bus pristatytas potencialiems stažuočių ir stažuočių kurios orientuotos į jūsų pasirinktą karjeros pramonės, ir remiamų įmonė jų. 4 lygis yra sudaryta iš šių modulių:
Įvadas į muzikos industrijos
Labai svarbu, kad bet kokios muzikos verslo verslininkas iki galo suprasti įvairius aspektus šiandienos sparčiai besivystančioje muzikos industrijos ir jų tarpusavio santykiams, ir šis modulis suteikia jums tvirtą pagrindą abiejų įrašyti ir gyva muzika ir leidybos sistemų. Po struktūrinio mokymosi aplinkos, jums bus ištirti trijų pagrindinių pramonės sektoriuose, būtent muzikos įrašus, gyva muzika ir leidybą. Jūs taip pat plėtoti tokių gyvybiškai svarbiose srityse kaip valdymo vaidmenį supratimą; A & R procesą; rinkodaros ir akcijos; pardavimo ir platinimo; surinkimo draugijų vaidmuo; gyvos muzikos verslo ir pagrindiniai žaidėjai; ir rėmimo ir prekių ženklų. Modulis taip pat pradės tyrinėti transformaciją pramonė šiuo metu vyksta ir išryškinti būsimus pokyčius ir galimybes.
Principai Artist plėtros
Šiame modulyje, jums ateis suprasti pagrindinius principus, kaip muzika menininkas gali būti sukurtas, ir ištirti atlikėją / administratorius santykius ir A & R procesą nuo kūrimo pagalba, kaip realizuoti. Jūs išnagrinės žmogaus ir komercinius aspektus, kurie sujungti per menininkas plėtros procese; sukurti kūrybinio individo supratimą; ir sužinoti apie menininko valdymo apskritai. Modulis taip pat plėtos savo supratimą apie verslumą, kūrybinės leidybos ir novatoriškų požiūrių į menininko vystymosi poreikį, ir pateikti išsamią apžvalgą apie šį gyvybiškai ir nuolat kintančią įkūrimo muzikos versle.
Principai muzikos Verslas ir finansai
Visi muzikos verslo verslininkai turi parengti išsamių žinių valdymo ir verslo principus ir kaip jie sąveikauja įvairių tipų organizacijose. Šiame modulyje galite ateis suprasti verslo aplinką įtaką organizacijos elgsenai, ir plėtoti techninius įgūdžius, reikalingus suprasti finansines ataskaitas ir atlikti finansines vertinimų. Konkrečiai, jums atrodys įvairių rūšių organizacijų ir atsakomybę; suprasti platesnį verslo aplinką ir tokių dalykų, kaip rinkos jėgos ir konkurencijos poveikį; ir studijų finansinę sprendimų priėmimo procesą, įskaitant finansų planavimo, finansavimo šaltinių ir finansinių ataskaitų aiškinimo.
Stiprėjantis muzikos industrijos
Šiame modulyje galite sukurti šiandienos sparčiai besivystančioje muzikos industrijos supratimą, įskaitant naujų verslo modelių ir pokyčius praktikoje, kurios buvo sukeltos dėl interneto ir naujųjų technologijų poveikį. Jūs išnagrinės tokius dalykus kaip tendencijas, pagrindinius technologijų ir skaitmeninės poveikį muzikos industrijos, atlikėjai ir vartotojams; tradicinių įrašų modelių bei įrašų pramonės ateities mažėjimas; tiesiai į ventiliatorius, minios finansavimas; transliacijos; skaitmeninės poveikis bilietų; ir leidybos ateitis. Siekiant visapusiškai suprasti skaitmeninį poveikį jums taip pat analizuoti pačios technologijos ir kaip ji kinta ir vairavimo vartojimo įpročius.
Atlikėjas plėtros ir paviljonai
Šiame modulyje galite remtis ankstesnėmis žiniomis apie menininkas plėtros procese sukurti apie tai, kaip prekės ženklo principai gali būti veiksmingai įgyvendintos siekiant pozicija menininką kaip prekės ženklo supratimą. Jūs ištirti teoriją ir praktiką prekių ženklų ir nagrinės, kaip platesnės rinkodaros principai gali būti taikomi muzikos ir apsvarstyti tokius gyvybiškai svarbiose srityse kaip į prekės ženklą psichologijos; evoliucija ir dabartinė praktika reklamos agentūrose; iš išorės investicijų būtina; ir prekės partnerystės ir komercijos palyginti patikimumo muzikos.
Principai muzikos skatinimo ir rinkodaros
Plėtoti įgūdžius, reikalingus atlikti veiksmingą rinkos analizę ir dislokuoti vertinga rinkodaros ir reklamos strategijas svarbu bet muzikos verslo verslininkas. Šis modulis leidžia jums sukurti tuos įgūdžius, pagrįstus patikimais principais, detaliojo planavimo ir atitinkamų atvejų tyrimus vertinimu. Tiksliau, ant šio modulio jūs apims tokias pagrindines sritis, kaip teorijos ir praktikos muzikos rinkodaros, nagrinėjančios pokyčių, atsiradusių dėl skaitmeninių technologijų; su radijo, TV ir spausdinimo laikmenos; socialinės žiniasklaidos ir turinio vaidmuo; statybos auditoriją ir dalyvavimą; ir sukurti integruotą rinkodaros ir skatinimo planą.
Metų 2 - 5 lygis
Antraisiais metais, jums bus pagilinti savo žinias finansų, teisės ir verslo principais, būtinų suprasti ir valdymo menininkų pramonėje. Jūs išmoksite, kaip sutartys ir intelektinė nuosavybė gali turėti įtakos jūsų ateities verslą ir, kaip valdyti ir sukurti rinkodaros medžiagą. Jūs pradėsite formuoti savo verslo planą savo galutinį metus ir pradėti skatinti savo prekės ženklą. 5 lygis yra sudaryta iš šių modulių:
Šiuolaikinės gyvai pramonė
Pasitelkus vaidmenis ir santykius, kuriais grindžiamos gyvos muzikos pramonę, šis modulis leidžia jums sukurti teisinių, sutartinių ir veiklos įsipareigojimų gyvos muzikos skatinimo sąmoningumą. Per šio struktūrinio mokymosi, jūs suprasite atskirus vaidmenis pramonės praktikų, kurie organizuoja gyvos muzikos renginius, ir plėtoti įgūdžius ir žinių, reikalingų sėkmingam planavimo, biudžeto sudarymo ir vykdymo gyvų akcijos, galiausiai taikant šias žinias ir supratimą į planavimo veiksmingas ir profesionalus kelionių tvarkaraštis, kuris atitinka išsamias reikalavimus visoms šalims.
Kūrybinis renginių organizavimas
Šis modulis pristato plečiasi ir įvairiausių muzikos pagrindu renginiai, vystosi apie technologijų poveikį bilietų, rinkodaros ir skatinimo sąmoningumą, ir leidžia jums taikyti šias žinias planuojant ir įgyvendinant gyvos muzikos atveju, demonstruoja supratimą skaitmeninės žiniasklaidos praktikoje. Technologijos bendravimo ir suartėjimo bus nagrinėjami, įskaitant besivystančių socialinės žiniasklaidos bendruomenes į gyvos muzikos renginius sustojimo svarbus, nes imsis naujų pajamų srautų galimybes ir kintantys gyvos muzikos vartojimo. Be to, modulis apima festivalyje kultūros augimą ir besikeičiančios padėties rinkoje dabarties ir ateities.
Skaitmeninės terpės į Kūrybinių industrijų
Šis modulis leidžia jums ištirti technologijų įtaką muzikos ir kūrybinių industrijų, apimantis tokias sąvokas kaip e-komercija, socialinių tinklų ir veikiantis skaitmeninės srityje, per atvejų tyrimus ir atsiliepimus apie dabartinius darbo metodus ir jų evoliucija naudojimui. Modulis visapusiškai apima skaitmeninį erą ir jos socialinius, technologinius ir ekonominius padarinius, ir apima tokias temas, kaip skaitmeninės diegimo pagrindinių kūrybinių kategorijas, skaitmeninio verslo modelių, skaitmeninės poveikį gamybos ir kūrimo, socialinės žiniasklaidos ir technologijų ir platformos.
Muzika Sutartys ir įstatymas
Siekiant sėkmingai bendradarbiauti su muzikos verslo pasaulyje, labai svarbu plėtoti visapusišką supratimą apie muzikos įrašų, leidybos, agentūros ir dailininkas valdymo sutartis. Šiame modulyje jūs būsite supažindinti su sutarčių teisės koncepcijos ir jų taikymas muzikos ir pramogų pramonės, nagrinėjant precedentus ir orientyrų atvejus, susijusius su dabartinės teisinės sistemos. tada Šios žinios leis jums sutarčių vystosi verslo modelius, kaip antai finansavimo, prekiavimo, keliais teises, kompiuterinio žaidimo "apps" ir kino ir televizijos sinchronizavimo pasiūlymai.
Intelektinės nuosavybės ateitis
Šiame modulyje galite kurti autorių teisių ir intelektinės nuosavybės (IP) teisių supratimą esminį už muzikos ir pramogų pramonės praktikos. Modulis siekiama sukurti tokį supratimą ir aptarti naujų galimybių meno darbų komercializavimo ir apžvelgia pokyčius ir esamą įstatymai ir teismų praktika, nes ji taikoma autorių teisių ir TL. Šios žinios, Jums bus ištirti problemas ir iššūkius aplinkinių dalykų, įskaitant apsaugos ir komercializavimo meno kūrinių, teisės į vaizdą, moralinių teisių, garbės ir orumo įžeidimo, muzikos mėginių ėmimas, prekybos apribojimu, o autorių ir intelektinės nuosavybės teisės ir naudojimo ateityje.
3 metai - 6 lygmuo
Trečiaisiais metais, jums bus sukurti, prekės ženklas, rinkos ir valdyti savo verslą. Jums bus baigti nepriklausomus tyrimus ir kurti originalias idėjas, siekiant naršyti ir pradėti savo karjerą. Turėsite priskirtą priežiūros instituciją, kad padės jums organizuoti ir tobulinti savo verslo idėjas. 6 lygis yra sudaryta iš šių modulių:
Valdymas kūrybiniame sektoriuje
Šiame lygmenyje, tai yra svarbu, kad jūs gilinti savo supratimą apie universaliųjų gero vadovavimo principus ir kaip jie susiję su platesne kūrybos ir muzikos sektoriuje. Šis modulis leidžia, kad plėtra, palengvinant svarstyti asmeninius ir profesinius gebėjimus, patirtį ir siekius, leidžianti jums sukurti karjeros plėtros veiksmų planą, mokslinius tyrimus ir kritiškai vertinti darbo rinkoje, ir suprasti įdarbinimo, atrankos ir karjeros procesus platesnės kūrybinės pramonėje. Modulis žemėlapiai tarp muzikos ir kitų kūrybinių industrijų santykius ir tyrinėja teorijas ir problemas, susijusias su užimtumu šiame platesniame sektoriuje taikant atvejo studijas ir sąveikos su verslo specialistų praktikos.
Strateginis verslo valdymas pramogų versle
Šis modulis leidžia jums sukurti profesines žinias ir drausmės kurti ir įgyvendinti patikimą ir veiksmingas strategijas verslo tikslų pramogų pramonės realizavimo. Jūs apims glaudžiai tarpusavyje susijusių dalykų apie pasaulio muzikos ir pramogų pramonės (įskaitant muzikos, kino, teatro ir žaidimų) ir turinio ir pramonės ir atskirų darbotvarkes, kylančių iš šios transformacijos skaitmeninti. Jūs taip pat apsvarstyti tendencijas Pramogos, tarptautinėms pramogų organizacijų, naujiems rinkos dalyviams, nepriklausomi pramogų verslo kompanijų ir naujų rinkų ir verslo modelius.
Verslumas ir naujus maršrutus į rinką
Be programos trijų metų, jums bus ištirti, ką reiškia būti šiandienos muzikos pramonės verslininkas, plėtoti visapusišką supratimą apie verslininko, kaip steigti naujas įmones, o kaip nustatyti finansavimo šaltinius ir išteklius vaidmenį. Šiame modulyje, kuris remiasi ankstesniu tyrimu, jums ateis suprasti pagrindinius strategijas verslui, kad būtų galima rinkti ir vertinti informaciją, prieš kuriant verslo planą dėl naujos verslo iniciatyvos muzikos ir / ar pramogų pramonėje. Tiksliau, šis modulis apima tokius pagrindinius dalykus kaip strateginis planavimas, misija ir vizija, įvertinimo ir kontrolės, besivystančias rinkas ir technologijas, etinius klausimus ir įmonių atsakomybės ir verslo plano statybai.
Pagrindinės projekto
Pagrindiniai verslo grupės projektas suteikia galimybę studentams modeliuoti realaus pasaulio komandos aplinkoje. Modulio tikslas yra tai, kad grupė remsis ankstesne patirtimi ir kritinių įgūdžių, ir nustatyti, planuoti, kurti ir pradėti realią verslo iniciatyvą. Svarbiausia, kad šis projektas suteiks jums bendrą informaciją, paramą ir patirtį remti savo ateities karjerą arba užimtumo arba kaip savarankiškai dirbantis verslininkas. Šis projektas yra reikšmingas kūrinys grupinio darbo ir paprastai susideda iš nustatymo, fono tyrimų, planavimo, kūrimo, prekių ženklų, rinkodaros ir pradėti naują verslo iniciatyva. Per, jums bus tikimasi, kad dirba kaip nedidelio kelių drausmės komandoje imituoti realaus pasaulio aplinkoje.
Patekimo į rinką reikalavimai
Pareiškėjai paprastai turi lygius, BTEC diplomą ar Išplėstinė diplomas ar Tarptautinės bakalaureato lygiaverčius 260 UCAS kiekis arba ICMP aukštojo diplomas.
Be to, jūs turėtumėte laikyti GCSE C laipsnio arba didesnis anglų ir matematikos, arba tinkamo ekvivalento, pavyzdžiui, 2 lygio pagrindinius įgūdžius, funkcinių įgūdžių ar suaugusiųjų raštingumo / skaičiuoti.
Mes taip pat sveikiname paraiškas iš subrendusių pareiškėjų, kurie gali neturėti oficialių kvalifikacijų, bet kurie vis dėlto gali pademonstruoti savo tinkamumą tyrimo per atitinkamus įgūdžius ir patirtį.
Tarptautinių studentų atvykimo, buvimo, skyrelyje "Tarptautinis programas".
Visi pareiškėjai bus kviečiami klausytis.
Dėl sėkmingai užbaigti kursą, Jums bus apdovanotas BA (Hons) muzikos versle iš Pietų Velso universiteto.
Teminiai kuratorius - Korda Maršalo
Jau pradėjęs karjerą RCA Records 1983 metais, Korda tapo A & R direktorius etiketės 1988 metais ir skaičiuojamas Uosis, šiukšlių, Mūza, smūgis Beždžionės, vestuvių dovana, Pop Valgyti pati, Londonbeat ir "Take That" tarp savo signings.
Išvykstantiems RCA 1993 jis pradėjo Infekcinės Records, kuri ilgainiui susijungė su Australijos kompanija grybų Records prieš įsigijo Warner Music Group "2003 m.
Korda tapo generaliniu direktoriumi bendrovės "Atlantic Records", kur jis pasirašė tamsos ir James Blunt be kita ko, prieš pradėdami vartoti per Warner Music 2004 prižiūrėti Madonna, "Green Day", "Red Hot Chilli Peppers" karjerą ir pasirašyti menininkus įskaitant Gnarls Barkley , The Foals, priešas, Pakabinami ir sergu jūros liga Steve.
Šiais metais bus mano 29. metais JK muzikos versle. Aš jau pasisekė dirbti su kai kuriais nuostabios menininkų, praleisti aštuoniolika metų sėkmingai per verslo aplinką, taip pat beveik dvylika metų statybos ir augančių nepriklausomų muzikos kompanijų. Aš grojo grupėje, Neapžiūrėtas, pasirašytos menininkai, nukreiptas pagrindinis ženklo A & R departamentai, pagamintas, vykdantysis prodiuseris ir buvo generalinis direktorius iš trijų didelių įrašų kompanijų. Šiuo metu aš ant BPI (Britų fonografijos institutas), BKP (oficialiojo diagrama Bendrovė) ir naujas skaitmeninis pradėti vadinamas "M-Flow", taip pat pirmininku mano savarankišką Įrašų kompanija "Užkrečiamosios muzikos" valdybos ,
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Žaidimų kūrimo bakalauras
- Langley City, Kanada
- Richmond, Kanada
Studijų meno bakalauras (fotografija, žiniasklaidos koncentracija)
- Bethlehem, Jungtinės Amerikos Valstijos
Fotografija BA (Hons)
- Bath, Jungtinė Karalystė