BA (Hons) kūrybinė reklama
University of Lincoln
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Lincoln, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 - 4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* vienam lygiui, tarptautiniams studentams | namų / ES studentai: 9 250 GBP už lygį
Atraskite Linkolną, kad ir kur būtumėte
Mūsų internetiniai seminarai, dalykiniai meistriškumo kursai, klausimų ir atsakymų sesijos bei studentų grupės pokalbiai yra puikus būdas sužinoti, ką reiškia gyventi ir mokytis University of Lincoln .
Įvadas
Vis labiau konkuruojančiose pasaulio rinkose iš minios išsiskiria kūrybingi, patrauklūs ir novatoriški reklaminiai prekės ženklai.
BA (Hons) kūrybinės reklamos laipsnis Linkolne skatina studentus tapti prisitaikančiais kūrybingais mąstytojais, kurie gali dirbti mažose komandose, kad savo mintis paverstų koncepcijomis, kurias galima paversti kūrybinėmis kampanijomis.
Kurso metu nagrinėjamas koncepcinio mąstymo, teksto rašymo ir dizaino santykis. Tai suteikia studentams įrankius, padedančius suprasti efektyvios reklamos integruotą pobūdį.
Studentai turi galimybę dirbti su kūrybinėmis trumpikėmis klientams naudodamiesi įvairiomis žiniasklaidos priemonėmis, pradedant televizija ir spauda, baigiant skaitmenine ir aplinkos reklama, įgyjant praktinių įgūdžių ir įžvalgų, reikalingų realaus pasaulio iššūkiams įveikti.
Mūsų akademikai yra patyrę praktikai, palaikantys pramonės ryšius, padedantys sukurti darbo patirties galimybes. Kursas turi platų ilgalaikių ryšių spektrą su kai kuriomis iš didžiausių reklamos agentūrų pasaulyje, tokiomis kaip VCCP, Gray, Leo Burnett, „Saatchi & Saatchi“ ir „Ogilvy“.
Studentai turi galimybę dalyvauti prestižiniuose tarptautiniuose konkursuose, tokiuose kaip Design and Art Direction (D&AD), You Can Now (YCN) ir Cannes Future Lions.
„Ši informacija buvo teisinga paskelbimo metu (2023 m. liepos mėn.)“
Priėmimai
Studijų programa
Kaip tu studijuojate
Vykdydami į karjerą orientuotą mokymo programą, studentai gali ugdyti profesinius įgūdžius ir žinias bei skaitmeninį raštingumą ir gebėjimus dirbti komandoje, kad sukurtų originalias idėjas pasitelkdami aukšto lygio kūrybinį mąstymą. Studentai gali atlikti įvairius kūrybinius reklamos vaidmenis, reikalingus įvairiuose reklamos projektuose, dirbdami bendradarbiavimo komandose.
Mokytojo vadovaujami, studentų vadovaujami ir savarankiško mokymosi užsiėmimai yra mūsų mokymo metodo pagrindas. Mokymosi patirtis skatina mokinius ugdyti savo kūrybinį mąstymą, kad jie mokytųsi per nesėkmingus sumanymus ir koncepcijas, nes tai yra kelias į novatoriškus ir originalius projekto sprendimus. Tai vyksta kartu su studentais, kurie mokosi reaguoti į reklaminius pranešimus, kuriems reikalingas geras komercinių pranešimų suvokimas ir gebėjimas atpažinti ir pasiekti apibrėžtas auditorijas.
Atlikdami didelę praktiką studijoje, studentai gali lavinti savo strateginius, konceptualius, tekstų rašymo, planavimo, pristatymo ir kūrybiško problemų sprendimo įgūdžius. Paskutiniais metais studentai gali patobulinti savo darbų portfelį ir dalyvauti reklaminių kampanijų demonstravimo įvairiuose komunikacijos kanaluose dalimi.
Programa naudoja dinamišką pristatymo metodų derinį, kad studentų patirtis būtų praturtinta ir įtraukta. Šiuolaikiniai skaitmeniniai mišrūs mokymo metodai naudojami siekiant paremti švietimą, atspindintį dabartinį kraštovaizdį.
Pirmi metai
- Argumentai ir idėjos (pagrindinė)
- 1 kontekstinės studijos (pagrindinė)
- Kūrybinis bendravimas (pagrindinis)
- „Creative Rogues“ (pagrindinis)
Antri metai
- 2 kontekstinės studijos (pagrindinė)
- Kūrybiniai pagrindai (pagrindiniai)
- Pramonės ir tiesioginiai projektai (pagrindiniai)
- Vizualinė komunikacija ir amatai (pagrindinė)
Treti metai
- Konkurencija ir amatai (pagrindinė)
- 3 kontekstinės studijos (pagrindinė)
- Kūrybinė reklama (pagrindinė)
- Užimtumas ir išorinės nuorodos (pagrindinės)
† Kai kuriuose kursuose gali būti pasirenkami moduliai. Pasirenkamų modulių prieinamumas kiekvienais metais gali skirtis ir priklausys nuo minimalaus studentų skaičiaus. Tai reiškia, kad konkrečių pasirenkamų modulių prieinamumas negali būti garantuotas. Neprivalomo modulio pasirinkimas taip pat gali turėti įtakos darbuotojų užimtumui.
Kaip vertinate
Šio kurso studentų vertinimo būdas kiekvienam moduliui gali skirtis. Vertinimo metodų, kurie gali būti naudojami, pavyzdžiai yra kursiniai darbai, pvz., užduotys raštu, ataskaitos ar disertacijos arba kūrybinių rezultatų apžvalgos.