BA (Hons) reklamoje

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Apžvalga

Mūsų 360 ° požiūris į kūrybinę ir strateginę reklamą bei prekės ženklo valdymą sukuria specialistus, turinčius platų įgūdžių, kuriant jūsų galimybes įsidarbinti. Mūsų kūrybinė studijų aplinka atspindi agentūros aplinką, kuriant lanksčias darbo zonas ir projektų erdves su pramonės standartine programine įranga.
Mūsų dinamiška, idėjų vadovaujama reklamos programa suteiks jums įgūdžių ir supratimo, kad galėtumėte kurti karjerą kūrybinėse industrijose. Nesvarbu, ar norite dirbti kūrybinėje komandoje, būti copywriter, paskyros planuokliu ar prekės ženklo vadybininku, įgysite gyvybiškai reikalingos praktinės patirties, kuri yra labai patraukli būsimiems darbdaviams.
Programos komanda turi pramonės patirtį, o mūsų asociacijos dėstytojai yra dabartiniai kūrybingi direktoriai ir agentūros specialistai. Mes dedame kūrybinį mąstymą ir idėjas mūsų 360 ° požiūrio į reklamos tyrimą centre per skaitmenines ir tradicines reklamos platformas, ištirdami socialinę žiniasklaidą, virusinę rinkodarą ir aplinkos reklamą.
Pramonės paskirties vietos ir agentūrų vizitai papildys jūsų plėtrą. Jūs sužinosite, kaip kurti reklamos kampanijas, studijuojant pagrindines kūrybinio mąstymo sritis, strategiją ir planavimą, idėjų kūrimą, integruotus bendravimą, meno kryptį ir copywriting.

Patekimo reikalavimai

1 maršrutas: įėjimas į metus 1

  • Sėkmingai baigtas STPM su 2 pilnais ar lygiaverčiais dokumentais, minimali CGPA 2.0 ir baigta SPM arba lygiavertė; arba
  • Sėkmingai baigėme A lygį su bent 2 egzaminą ir sėkmingai baigė O lygį ar lygiavertį egzaminą; arba
  • Pripažintas imigravimas ar įkūrimas CGPA 2.0 SPM lygiu; arba
  • Kvalifikacija, kurią APIIT pripažįsta lygiaverčiu aukščiau.

Ir

Portfelis gali apimti:

  • Sketchbooks.
  • Modelių nuotraukos.
  • Meno kūrinys.
  • Darbo kompiuteriu įgūdžiai.
  • Tyrimai.
  • Idėjų knygos ir tt, ir
  • Trys reklaminių skelbimų pavyzdžiai, kuriuos radote mėgstamuose žurnaluose ar laikraščiuose, bus įdomūs - jie bus aptariami interviu.

2 maršrutas: įėjimas į 2 metus

  • Sėkmingai baigtas atitinkamas APIIT diplomas, arba
  • Sėkmingai baigus studijas kitoje pripažinta institucija, turintiems akademinius kreditus, prilygstančius pirmiesiems atitinkamų dalykų apdovanojimo laipsnio metams

Visi studentai privalo įrodyti, kad jie atitiko IELTS 6.0 lygiavertiškumą naudodamiesi oficialiu anglų kalbos vertinimu arba sėkmingai iš anksto studijuodami "A" lygyje arba lygiaverčiai anglų kalba.

Programos kontūrai

Temos, jums patiks, yra:

1 metai

  • Kliento trumpoji koncepcija I
  • Kliento trumpoji koncepcija II
  • Kursas Įvadas I
  • Kursas Įvadas II
  • Masių informavimas
  • Įvadas į grafinį dizainą
  • Marketingo pagrindai
  • Tendencijos ir vizualinis mąstymas
  • Įvadas į žiniasklaidos praktiką

2 metai

  • Reklama ir pakuotė
  • Prekės ženklo įgyvendinimas I
  • Prekės ženklo įgyvendinimas II
  • "Digital" ir "Experiential"
  • Paskyros ir medijos planavimas
  • Profesinė praktika
  • "Copywriting" ir "Creative Direction"
  • Kūrybinė praktika
  • Kūrybiškumas

Praktika

3 metai

  • Ateities mąstymas I
  • Ateities mąstymas II
  • Pagrindinis projektas I
  • Pagrindinis II projektas
  • Pagrindinis III projektas
  • Reklama ir prekės ženklo vadybos tyrimo ataskaita
  • Reklama ir prekės ženklo vadybos tyrimo ataskaita II
  • Dizaino ateities ABM

Be to, visi studentai privalo sėkmingai baigti Bendrųjų studijų modulius, kaip nustatyta Malaizijos Kvalifikacijų Agentūros, taip pat atitikti bendros studijų programos kreditavimo reikalavimus.

Aukštasis užimtumas

Dėl mūsų 360 laipsnių kūrybinio ir strateginio požiūrio į reklamą mūsų absolventai yra pasirengę pramonei. Visuose lygmenyse ir moduliuose mes siekiame suteikti savo absolventams kritinį supratimą atliekant tyrimus pagrįstą mokymąsi, dalykinių žinių ir įgūdžių įgijimą. Per trejų metų laipsnį mūsų studentai ugdo supratimą per reflektyvią praktiką ir problemų sprendimo būdus, jie vis labiau skatinami ir gali įgyti atsakomybę už savo pačių mokymąsi tiek asmeniškai, tiek kaip komandos nariai, kur yra galimybė bendrauti su pasitikėjimas, veiksmingai bendrauti ir svarbiausia dirbti su bendraamžiais ir kolegomis.
Darbdaviai vertina mūsų studentų pateiktus profesinius gebėjimus ir darbo etiką, ypač visoje programos, skirtos bendrauti su agentūromis, teikiamų gyvenimo trikčių, klientų stovyklų ir stažuočių metu, pagrindas - čia siūloma mokymosi patirtis. Mūsų iniciatyvūs ir kūrybingi absolventai yra novatoriški mąstytojai, kurie kūrybiškai ieško sprendimų, pagrįstų reklamos ir prekės ženklo valdymo patirtimi, įgūdžiais ir žiniomis.
Paskutinį kartą atnaujinta Birželis 2018

Apie mokyklą

Apie APIITAzijos ir Ramiojo vandenyno informacinių technologijų institutas siūlo įvairias programas, skirtas aukštos kvalifikacijos absolventams gaminti, suteikiant mūsų studentams tarptautiniu mastu ... Skaityti daugiau