BA (Hons) vizualinių efektų srityje
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kuala Lumpur, Malaizija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 22 615 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iš viso Malaizijos studentams: 81 800 RM | iš viso tarptautiniams studentams: 88 200 RM / 22 615 USD
Įvadas
APU-DMU dviejų laipsnių programa
Studentai, studijuojantys bakalauro studijų programą, turės galimybę pasirinkti APU -DMU dviejų laipsnių schemą. Pagal šią schemą studentai, baigę studijas, gaus 2 laipsnių sertifikatus ir nuorašus: 1 iš Azijos Ramiojo vandenyno universiteto ( APU ), Malaizija ir 1 iš De Montfort universiteto (DMU), JK.
Priėmimai
Studijų programa
Programos metmenys
Ši programa yra specialiai sukurta siekiant suteikti studentams:
- Žinios ir įgūdžiai, padedantys studijuoti ir plėtoti konceptualius meno kūrinius, skaitmeninius išteklius, skirtus kino ar žaidimų pramonei, ir vaizdo efektus (VFX), veikia kaip kūrybinga ir dinamiška veikla.
- Ugdyti organizacines savybes, bendravimo įgūdžius, reikalingus efektyviam keitimuisi idėjomis, informacija, komandiniam darbui; ypatingą dėmesį skiriant gamybos „vamzdynams“, susijusiems su VFX pramone, supratimui.
1 laipsnio lygis
Pirmajame VFX lygyje pagrindinis dėmesys bus skiriamas pagrindiniams dalykams. Studentai susipažins su piešimo ir koncepcijos eskizavimo technikomis, kūrybiškai mąstys vizualiniam dizainui, supras tyrimų ir analizės svarbą kuriant koncepciją. Techniškai jie bus supažindinti su VFX darbo eiga per skaitmeninį meną ir iliustraciją, 3D modeliavimą ir komponavimo metodus. Komandinis darbas, projektų valdymas ir pristatymas yra neatsiejama mokymosi proceso dalis.
Bendrieji moduliai
- Kūrybinis projektas
- Koncepcinio meno iliustracija
- Kino filmų analizė
- 3D vamzdynas
Specializuoti moduliai
- Advance 3D Pipeline
- Skaitmeninė iliustracija
- Skaitmeninis komponavimas
- Judesio grafika
2 laipsnio lygis
2 lygyje moduliai stiprina pagrindinius studentų įgūdžius. Nuo 1 kurso studentai mokomi pabrėžti kritinio mąstymo ir problemų sprendimo įgūdžius. Jie susiduria su pažangiais 3D modeliavimo ir komponavimo įgūdžiais programinėje įrangoje, kurią šiuo metu naudoja VFX pramonė. Studentai gali pasirinkti pasirenkamąjį modulį, kad sustiprintų savo įgūdžius pasirinktoje srityje.
Bendrieji moduliai
- Nuo scenarijaus iki ekrano
- Skaitmeninių filmų gamyba
- Efektai ir modeliavimas
- Įrenginys animacijai
- Vizualinė kultūra
Specializuoti moduliai
- Charakterio koncepcijos dizainas
- Išplėstinė skaitmeninė kompozicija
- Scenos dizainas
- Skaitmeninė skulptūra
- CGI gamyba
Stažuotė (16 savaičių)
Studentai atliks trumpą stažuotę / pramoninį mokymą mažiausiai 16 savaičių, kad paruoštų juos sklandžiam perėjimui iš klasės į darbo aplinką.
3 laipsnio lygis
3 lygyje studentai įgyvendins savo ankstesnes žinias ir įgūdžius kurdami profesionalius portfelio projektus, kurie yra paskutinio kurso projektų dalis. Nuo pasiūlymo pateikimo, išankstinio gamybos, gamybos ir postprodukcijos studentai pereina visą procesą, kad sukurtų savo FYP, nuolat vadovaujant ekspertams ir pramonės profesionalams. Studentams suteikiama galimybė eksponuoti savo demonstraciją metų pabaigos parodoje, kurioje dalyvaus pramonės partneriai ir potencialūs darbdaviai, o tai suteikia jiems galimybę nedelsiant įsidarbinti.
Bendrieji moduliai
- Garso dizainas
- Animacijos technikos žaidimams
- Tyrimo projekto ataskaita
- Parodos dizainas
Specializuoti moduliai
- Team VFX projektas: pasiūlymas
- Team VFX projektas: gamyba
- VFX projektas: pasiūlymas
- VFX projektas: gamyba
MQA privalomi dalykai*
- Etniniai santykiai (Msian studentai)
- Islamo ir Azijos civilizacija (M'sian studentai)
- Malaizijos studijos (tarptautiniai studentai)
- Malajų bendravimo kalba (tarptautiniai studentai)
- Profesionalūs bendravimo įgūdžiai darbo vietoje
- Darbuotojų ir užimtumo tendencijos
- Bendra mokymo programa
(*Visi studentai privalo sėkmingai baigti šiuos modulius, kaip nurodė Malaizijos kvalifikacijų agentūra.)
„Vizualiniai efektai apima tiesioginio veiksmo filmuotos medžiagos ir sukurtų vaizdų integravimą, siekiant sukurti aplinką, kuri atrodo tikroviška, tačiau būtų pavojinga, brangu arba tiesiog neįmanoma užfiksuoti filme“.
Vaizdinius efektus (Visual FX arba VFX) galima pridėti prie tiesioginio veiksmo, užfiksuoti naudojant tokias technikas kaip matinis dažymas; galinio ir priekinio ekrano projekcija; miniatiūriniai arba priverstinės perspektyvos rinkiniai; Kompiuterinės grafikos objektai, simboliai ir aplinkos; ir įvairiais būdais įrašytų vaizdų komponavimas. Dėl didelės CGI paklausos vaizdiniai efektai tapo prieinamesni, todėl jų buvimas jaučiamas visur.
VFX apdovanojimas skirtas kandidatams, ieškantiems:
- Karjera filmų, postprodukcijos ar žaidimų pramonėje, o kai kurie absolventai gali pereiti į architektūros vizualizavimo, pakartotinio prisilietimo / reklamos agentūrų ar magistrantūros studijų pozicijas.
- Idėjos ir koncepcijų generavimas filmams ar žaidimams, apimantiems personažus, transporto priemones, gaminius, drabužius, rinkinius ir aplinką, galiausiai perkeliant šias idėjas į užbaigtus koncepcijos kūrinius ar 3D modelius.
Kino ir žaidimų pramonei labiau nei bet kada reikia apčiuopiamų, jaudinančių siužetų/scenarijų su juos atitinkančiais personažais, aplinka ir rekvizitais. Studentai kuria idėjas kartais kaip 2D meno kūrinių koncepcijas, papildytas tiksliu 3D skaitmeniniu modeliavimu, kartu su žaliojo ekrano / komponavimo metodais. Projektavimo metodika, koncepcijos atsiradimas, spekuliacinis dizainas, vizualizacijos įgūdžiai, gyvenimo piešimas, fizinis eskizas ir faksimilinis modeliavimas suteikia tradicinių projektavimo įgūdžių.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros variantai
- 2D menininkas
- Ankstesnis menininkas
- 3D generalistas
- Modeliuotojas
- Šviesų menininkas
- Matchmove atlikėjas
- Matinis tapytojas
- Siužetinės lentelės menininkas
- Riggeris
- Animatorius
- Judesio grafikos menininkas
- Skaitmeninis kompozitorius
- Gamintojas
- Techninis direktorius
- Koncepcinis menininkas
- Roto menininkas
- Tekstūros dailininkas
- VFX koordinatorius
- Kūrybinis direktorius