BA (Hons) žaidimų kūrimas su 0 metais
Ravensbourne University London
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Greenwich Peninsula, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* nuolatinių namų studentų; 16 500 svarų sterlingų per metus: nuolatiniai tarptautiniai studentai
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Žaidimų kūrimo 0 metai skatina kūrybiškumą, vaizduotę ir naujus būdus kurti, mąstyti ir dokumentuoti.
Jei nesate visiškai pasirengęs pirmajam trejų metų bakalauro laipsniui, šis kursas skirtas jums.
Kurso tikslas - suteikti studentams tvirtą supratimą apie žaidimų kūrimą, kūrybinį procesą ir technines žinias, kaip tai realizuoti. Laipsnis tyrinėja šiuolaikinę žaidimų industriją įvairiose patirtyse; nuo naujausių konsolių blokų iki virtualios realybės (VR) ir papildytos realybės (AR).
Kuo šis kursas gali būti naudingas man?
Žaidimų kūrimo 0 metai nėra savarankiškas kursas, tai yra pirmas bakalauro laipsnis ir sėkmingai baigę galėsite sklandžiai pereiti prie mūsų BA (Hons) žaidimų kūrimo.
Pagrindinės priežastys kreiptis
- Pasiruoškite pereiti į pirmuosius metus.
- Įvaldykite esminius, praktinius, intelektinius ir perduodamus įgūdžius, reikalingus norint patekti į žaidimų kūrimo pasaulį.
- Plėtoti techninės ir programinės įrangos žinias, tinkamas žaidimų kūrimo praktikai.
- Suprasti plačius kūrybinių industrijų kultūrinius kontekstus.
- Įgykite vizualinį supratimą ir patirtį naudodami įvairias žiniasklaidos ir technines galimybes, susijusias su žaidimų kūrimu.
Pagrindinės studijų temos
Kursas apima pagrindines sritis, įskaitant animaciją, pasakojimą, grafinį dizainą, 3D grafiką, vaizdo įrašų gamybą, interaktyvaus turinio kūrimą ir skaitmeninį kompoziciją.
Taip pat nagrinėjamas istorinis, kontekstinis ir būsimasis judesio grafinio dizaino potencialas.
Naudodamiesi naujausia pramonės standarto specialisto programine įranga, studentai kuria šiuolaikinę 2D ir 3D judesio grafiką filmams, skaitmeninei televizijai, mobiliesiems, žiniatinkliui, žaidimams ir kitoms kūrybinėms vietoms.
Pagrindinės studijų temos:
- Trumpos formos pasakojimas (animacija ir gyvas veiksmas)
- Animacija
- Vaizdinė komunikacija ir tipografija
- Veiksmas gyvai
- Informacinis dizainas
- Prekės ženklo kūrimas
- Kryžminių medijų koncepcijos kūrimas
- Judesio grafinio dizaino istorija, kontekstas ir ateities galimybės
Idealūs studentai
Kam tai skirta?
Year Zero yra puikus įėjimo taškas į mūsų BA (Hons) žaidimų kūrimo kursą, kuris gali tikti, jei:
- manote, kad jums bus naudinga tobulinti savo įgūdžius prieš pradėdami bakalauro studijų kursą
- jums bus sunku įvykdyti įstojimo reikalavimus.
Studijų programa
0 metai
0 metai, pirmieji 4 metų laipsnio metai, trunka vienus akademinius metus, per kuriuos studentai baigia keturis vienetus.
Pirmajame etape jie pradės tyrinėjamųjų žiniasklaidos ir dizaino studijų skyrių. Jie taip pat baigs anglų kalbos skyrių. Tai tęsiasi per 1 ir 2 kursą ir suteikia pagrindinius perkeliamus įgūdžius, reikalingus jų praktiniam ir teoriniam darbui pagrįsti.
Antrą kursą studentai pradeda savo specialybės studijų skyrių ir dalyvauja projektuose, skirtuose išplėsti pasirinktos disciplinos žinias ir įgūdžius žaidimų dizaino srityje. Jie taps sudėtingesni, kai pereis į trečiąjį laikotarpį, kad būtų pradėtas galutinis pagrindinis projektas.
1 metai
Studentai supažindinami su žaidimų programavimo pagrindais, architektūra ir atitinkamais medijos įgūdžiais, būtinais žaidimo kūrimui.
Visus metus studentai mokosi pramonės protokolų praktikos ir konvencijų bei asmeninio tobulėjimo savybių, reikalingų sėkmei universitete ir darbo pasaulyje.
2 metai
Vykstant nuo esminių žaidimų kūrimo pagrindų, 2 metais dėmesys sutelkiamas į specifinius techninius įgūdžius, reikalingus žaidimo kūrimui įvairiose kūrybinėse galimybėse.
Čia studentai pradės augti į norimą specialybę – tai palengvins daugybė pasirenkamųjų Pathways , kurių metu bus galima bendradarbiauti su susijusių ir kitų akademinių disciplinų studentais ir specialistais.
3 metai
Paskutinių metų studentams suteikiama galimybė imtis reikšmingo ir ilgalaikio individualaus tobulėjimo projekto.
Tai sujungs visas ankstesnės jų studijų patirties kryptis ir suteiks galimybę pritaikyti darbų portfelį, kuris taps jūsų profesionalia vizitine kortele pramonėje.
Priėmimai
KARJEROS GALIMYBĖS
Baigę studijas gausite daugybę ieškomų įgūdžių ir visapusį portfelį, paruoštą karjerai bet kurioje žaidimų pramonės srityje, įskaitant dizainą, gamybą, meno kūrinius, kūrimą, analizę ir tyrimus.
Absolventai gali tęsti keletą karjeros žaidimų pramonėje, įskaitant, bet tuo neapsiribojant:
- Žaidimų kūrėjai
- Žaidimų aplinkos dizainas
Jūs baigsite studijas, turėdami stiprių konceptualių įgūdžių ir techninių žinių. Absolventai dirba tokiose srityse kaip tipografija, redakcinis dizainas, pakuotės, informacijos dizainas, kelių paieška, parodų dizainas, UX/UI, meno kryptis ir dizaino strategija.
Programos mokestis už mokslą
Galerija
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Bakalauro žaidimo meno animacija
- Berlin, Vokietija
- Munich, Vokietija + 3 Daugiau
Creative Media & Game Technologies
- Groningen, Olandija
BSc (Hons) žaidimų dizainas
- Leeds, Jungtinė Karalystė