BA garso dizainas
SRH Berlin University of Applied Sciences
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Berlin, Vokietija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Vokiečių kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
7 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 790 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Dec 2024
* ES / EEE piliečiams, įskaitant Vakarų Balkanus, Šveicariją. 4500 EUR / semestras ne ES / ne EEE citrinams
Įvadas
Garso inžinerija, fiksavimas, miksavimas - ar tai būtent jūsų pasaulis? Mūsų garso dizaino laipsnis moko jus akustiškai formuoti pasaulį garsu ir kalba - nuo populiariausių garso takelių iki elektromobilių garso dizaino.
Sukurtas garsas mus supa beveik visose mūsų gyvenimo srityse. Šioje programoje tyrinėsite fizines garso savybes ir sužinosite, kaip techniškai ją projektuoti ir manipuliuoti. Sukursite garso takelius įvairioms laikmenoms, tokioms kaip filmas, animacija ir kompiuteriniai žaidimai, ištirsite galingą garso poveikį įvairiose aplinkose ir susipažinsite su visa akustinio ryšio grandine - nuo garso šaltinio iki gavėjo.
Bendri koncepciniai albumai su UCA studentais
„SRH Berlin Audio Design“ programos studentai ir Anglijos kūrybos meno universiteto studentai kartu sukūrė skaitmeninius garso darbo stotis „Soundtrap“. Projekto tikslas yra sukurti kūrybinį tinklą už sienų ir sustiprinti studentų tarpkultūrinius įgūdžius.
Galerija
Priėmimai
Studijų programa
1. Semestras
Pagrindai – teorija ir praktika I 30 ECTS
Pirmąjį semestrą pasinersite į garso dizaino pasaulį. Išmoksite pagrindinių garso inžinerijos, mikrofonavimo ir įrašymo technikų. Taip pat sužinosite apie akustikos fiziką ir būsite supažindinti su įprastomis DAW sistemomis („Logic“, „Pro Tools“, „Ableton Live“). Vykdydami pirmuosius praktinius projektus išmoksite dramaturgiškai sukurti savo kūrinius, įgyvendinti juos kompoziciškai ir techniškai bei pakeisti jų efektą per garso dizainą. Be pirmosios ekskursijos į populiariosios muzikos istoriją, gausite fortepijono pamokas, kad patobulintumėte įprastą instrumento grojimą savo kompozicijos darbui.
2. Semestras
Pagrindai – teorija ir praktika II 30 ECTS
- Muzikos dizainas II
- II laboratorija – garso ir muzikos dizainas
- Pasirenkamasis aš
- Praktinis projektas II
- Skaitmeninis signalų apdorojimas – garso sintezė ir efektai
- Garso studijos
Antrąjį semestrą gilinsite muzikos teorijos ir praktikos žinias. Garso studijų modulyje analizuosite garso dizainą, muzikines koncepcijas, kūrinius ir gausite įvadą į mokslinį darbą. Išmoksite skaitmeninio signalo apdorojimo pagrindus ir pritaikysite savo žinias pirmosios garso sintezės procedūrose. Antrąjį semestrą taip pat vykdysite praktinį projektą (pvz., su BA Audiovizualinės ir interaktyviosios medijos studentais).
3. Semestras
Taikomieji pagrindai I 30 ECTS
- I kompozicija – elektroninė muzika
- III laboratorija – garso dizainas
- Studija II – redagavimas ir maišymas
- Praktinis projektas III
- Muzikos informatika
- Žiniasklaidos įstatymas (muzika ir garsas)
Trečiąjį semestrą kursite savo kompozicijas ir analizuosite dabartinius kūrinius. Susidursite su muzikos kūrimo pagrindais ir susipažinsite su kasdieniu garso dizainerio studijos gyvenimu, kursite programine įranga paremtus muzikos instrumentus ir sąsajas. Žiniasklaidos teisės modulis taip pat moko autorių teisių, prekių ženklų įstatymo ir licencijavimo.
4. Semestras
Taikomieji pagrindai II 30 ECTS
- Skaitmeninis balų skaičiavimas
- Studija III – Mastering & Mixing
- Pasirenkamasis II
- Praktinis projektas IV
- Garso agentūra
- Kalba ARBA fiziologija / prevencija
Ketvirtajame semestre išmoksite aranžavimo pagrindų ir patobulinsite kompozicijos įgūdžius. Taip pat tvarkaraštyje: masteringas, garso miksavimas ir postprodukcija studijoje.
5. Semestras
Stažuotė arba studijos užsienyje 30 ECTS
Penktą semestrą galite atlikti praktiką namuose ar užsienyje arba studijuoti užsienyje. Apimtis atitinka 750 valandų studento darbo krūvį ir įskaitoma 30 kreditų.
6. Semestras
Specializacija ir praktika I 30 ECTS
- IV laboratorija – garsas ir erdvė
- Prietaisai, sąsajos ir įrenginiai
- Pasirenkamas III – Muzikos ir garso skyrius
- Praktinis projektas IV
- Focus Project I – tarpdisciplininis
- Kūrybinės strategijos ir projektų organizavimas
Šeštąjį semestrą apsisprendžiate dėl projekto iš muzikos technologijų ir meno, muzikos kūrimo, garso dizaino ar kompozicijos sričių ir taip pasirenkate savo individualų dėmesį. Jūsų tikslinis projektas bus vykdomas bendradarbiaujant su studijų programomis BA Audiovizualinė ir interaktyvioji medija bei BA Kūrybinių industrijų vadyba. Išmoksite kurti instrumentus ir sąsajas bei pasinerti į 3D garso miksų ir kelių kanalų sistemų gamybos technologijas. Remdamiesi tuo, jūs įtvirtinsite savo žinias pasirinktame modulyje iš garso srities: muzikos technologijų ar garso dizaino. Svečių paskaitos ir išvykos suteiks jums svarbių paskatų iš pramonės ir suteiks galimybę mokytis iš kitų patirties.
7. Semestras
Specializacija ir praktika II 30 ECTS
- Žaidimų garso / filmų muzika
- Pasirenkamasis IV – Muzikos ir garso katedra
- Focus Project II – Individualus
- Kompetencijos perkėlimas
- Bakalauro darbas
Vėlgi, jūs pasirenkate tikslinį projektą, bet dabar jį vykdote savarankiškai kaip individualų projektą. Galima tolesnė specializacija žaidimų garso, filmų muzikos ir dramaturgijos srityse. Be to, savo žinias perteiksite jaunesniems semestrams: savarankiškai vedamuose baziniuose kursuose lavinsite didaktinius ir pedagoginius įgūdžius. Semestro pabaigoje rašysite bakalauro darbą.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Inovatyvus garso dizainas pasiteisina
Garso dizaineriai kuria įvairių žanrų muziką, kuria skaitmeninius garso dizainus ir specialiuosius akustinius efektus, realizuoja kalbos produkciją, tvarko garso įrašus su grupėmis ir ansambliais. Jie rašo dainas, orkestruoja savo aranžuotes ir kuria skaitmeninius muzikos instrumentus bei programėles. Garso dizaineriai dirba laisvai samdomi arba dirba įvairiose pramonės šakose.
BA garso dizainas siūlo puikias karjeros galimybes tokiose pramonės šakose kaip:
- Fono pramonė, etiketės, studijos
- Reklamos, žiniasklaidos ir dizaino agentūros
- Garso programinės įrangos įmonės
- Prodiuserinės įmonės, televizijos ir radijo stotys, radijo pjesių leidėjai
- Žaidimų gamintojai
Jie veikia, pavyzdžiui, kaip:
- Garso dizaineriai
- Muzikos prodiuseriai
- Garso inžinieriai
- Kino muzikantai
- Kompozitoriai
- Programinės įrangos kūrėjai
- Produktų vadybininkai