BA žiniasklaidos vadyba ir skaitmeninė rinkodara
Fresenius University of Applied Sciences
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Cologne, Vokietija
Kalbų studijos
Vokiečių kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
6 - 7 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 795 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2024
* kas mėnesį
Įvadas
Ar rinkodara ir skaitmeninė žiniasklaida, taip pat reklama ir viešieji ryšiai pažadina jūsų aistrą? Ar labai domitės komunikacijos ir žiniasklaidos valdymu, taip pat turiniu ir skaitmenine rinkodara? Hochschule Fresenius žiniasklaidos valdymo ir skaitmeninės rinkodaros kursą. Pasiruoškite skaitmeninei ekonomikai, įgiję šį bakalauro laipsnį, ir sužinokite, kaip sėkmingai naudotis žiniasklaida.
Žiniasklaidos ir komunikacijos pramonė sparčiai vystosi: technologinė pažanga ir pasaulinės tendencijos daro ilgalaikį poveikį mūsų komunikacijos elgesiui ir žiniasklaidos vartojimui. Šioje aplinkoje komunikaciniai ir kūrybiniai įgūdžiai yra paklausesni nei bet kada. Mūsų žiniasklaidos vadybos ir skaitmeninės rinkodaros (BA) bakalauro laipsnis idealiai paruošia jus karjeros pradžiai nacionalinėje ir tarptautinėje rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos pramonėje ir atveria duris į įmonių ir agentūrų pasaulį.
Galerija
Priėmimai
Studijų programa
Struktūra ir turinys
Turėdami žiniasklaidos vadybos ir skaitmeninės rinkodaros (BA) laipsnį įgysite išsamių žinių ir strateginių kompetencijų žiniasklaidoje ir skaitmeninėje ekonomikoje, taip pat svarbių ekonominių žinių, tokių kaip verslo administravimo pagrindai. Šis „ Hochschule Fresenius bakalauro laipsnis suteikia sėkmingą verslo administravimo, žiniasklaidos valdymo ir skaitmeninės rinkodaros derinį.
Per praktinius mokymo vienetus ir projektinį darbą bendradarbiaujant su įmonėmis, žiniasklaidos vadybos kurse gausite realų vaizdą apie savo būsimą karjerą žiniasklaidos ir komunikacijos valdymo bei internetinės rinkodaros srityje. Išmoksite užtikrintai susitvarkyti su verslo modelių kaita skaitmeninės transformacijos kontekste ir kurti konceptualius bei strateginius sprendimus.
turinys
Žiniasklaidos valdymo ir skaitmeninės rinkodaros (BA) bakalauro laipsnis suteikia išsamių žinių tokiose srityse kaip komunikacijos valdymas, žiniasklaidos ekonomika, skaitmeninė rinkodara ir žiniasklaidos psichologija. Skaitmeninė transformacija visada vaidina svarbų vaidmenį. Pavyzdžiui, žiniasklaidos vadybos ir skaitmeninės rinkodaros (BA) studijose taip pat susidursite su skaitmeninio verslo modeliais, skaitmeninių kanalų komunikacijos planavimu, socialinių tinklų valdymu ir svetainių kūrimu.
Ekonomikos pagrindai
- Verslo administravimas
- Tarptautinis ir tarpkultūrinis valdymas
- ekonomika
- Verslo teisė
- Duomenų mokslas ir duomenų analizė
- Statistiniai metodai
Žiniasklaidos valdymas ir skaitmeninis valdymas
- Skaitmeninė transformacija
- Žiniasklaida ir komunikacijos psichologija
- Žiniasklaidos ekonomika
- Skaitmeninis verslumas ir naujovės
- Rinkodara ir rinkos tyrimai
- Žiniasklaidos ir komunikacijos valdymas
- Internetinė rinkodara ir internetinis verslas
- Socialinė žiniasklaida ir turinio rinkodara
- žiniasklaidos įstatymas
Metodinė kompetencija
- Mokslinis darbas
- Žiniasklaidos praktika (vaizdo, filmų ir internetinė)
- Skaitmeninis produktų valdymas
- Projektų valdymo ir pristatymo technikos
- Praktikos projektas
akcentas
Ar jus ypač domina viena iš šių sričių? Ar jus žavi internetinė rinkodara ar veikiau žiniasklaidos ir komunikacijos valdymas? Ketvirtajame ir penktajame semestre kiekvienas mokysitės pagrindinio dalyko ir specializuojatės. Pirmąjį akcentą pasirenkate studijų programoje Žiniasklaidos valdymas ir skaitmeninė rinkodara (BA). Antruoju atveju taip pat galite pasirinkti kitus mūsų tinklo kursus. Pasirinktinai galite pasirinkti trečią fokusavimą.
Žiniasklaidos valdymo bakalauro studijoms siūlome šias specializacijas:
Filmų ir video gamyba
Judantys vaizdai šiandien yra svarbiausia bendravimo priemonė. Dėmesys supažindina jus su daug žadančio filmo ir vaizdo įrašų gamybos pagrindais. Įgysite daug žinių turinio kūrimo, pasakojimo ir kino įgyvendinimo srityse (kamera, apšvietimas, režisūra ir postprodukcija). Taip pat sužinosite, kaip gali pasisekti skaitmeninių pardavimo struktūrų judančių vaizdų gamybos valdymas.
Skaitmeninės ir socialinės žiniasklaidos valdymas
Sutelkdami dėmesį į skaitmeninės ir socialinės žiniasklaidos valdymą, atliksite pagrindines skaitmeninės rinkodaros valdymo užduotis. Tai apima internetinės rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos valdymo strategijų kūrimą bei skaitmeninės transformacijos projektų koncepciją. Tada savo teorines žinias pritaikysite atvejų studijose.
renginys valdymas
Kaip kuriami ir įgyvendinami sėkmingi renginiai? Jūs atsiduodate šiam klausimui renginių valdymo centre. Jūs susidorosite su renginių strategijomis, renginių planavimu, įgyvendinimu ir koncepcija bei eisite į operatyvų įgyvendinimą, naudodamiesi realiais praktikos pavyzdžiais.
Verslo komunikacija ir agentūrų valdymas
Pagrindinis dėmesys skiriamas žiniasklaidos planavimo procesui, daugiausia dėmesio skiriant įmonėms ir klasikiniam agentūrų valdymui. Išmoksite kurti skaitmeninių ir analoginių kanalų daugialypės terpės koncepcijas ir susidoroti su komunikacijos efektų tyrimo modeliais ir metodais.
semestras užsienyje
Skaitmeninėje ekonomikoje tarptautiškumas vaidina ypač svarbų vaidmenį. Žiniasklaidos valdymo ir skaitmeninės rinkodaros studijas pagrįskite kalbų kursais arba buvimu užsienyje. Žiniasklaidos valdymo ir skaitmeninės rinkodaros kursų metu Hochschule Fresenius turite galimybę baigti integruotą semestrą užsienyje. Tai gali nuvesti jus į Niujorką ar Šanchajų 4 ar 5 semestrą. Geriausias dalykas: Jūs neprarasite laiko, nes semestras užsienyje yra integruotas į įprastą Media vadybos ir skaitmeninės rinkodaros bakalauro studijų kursą. Hochschule Fresenius retrospektyviai įskaitys visus kreditus, kuriuos uždirbote užsienyje.
Sidnėjus - Sidnėjaus technologijos universitetas (UTS)
Majoras
Tarptautinė organizacinė psichologija ir konsultacijos
Niujorkas - Berkeley koledžas ir Paco universitetas
Pagrindiniai studijų srityse
- Tarptautinis žmogiškųjų išteklių valdymas
- Tarptautinės rinkodaros valdymas
- Tarptautiniai finansai ir apskaita
Šanchajus - Šanchajaus universitetas
Pagrindiniai studijų srityse
- Tarptautinis valdymas
- Vartotojų, rinkos ir žiniasklaidos psichologija
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros perspektyvas
Žiniasklaidos rinka ir skaitmeninis verslas nuolat vystosi. Skaitmeninių technologijų skatinami pramonės ekspertams keliami nauji kvalifikacijos profiliai ir reikalavimai. Žinios, ypač internetinės rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos srityse, taip pat strateginiai įgūdžiai yra paklausūs – ir ne tik tradicinėse žiniasklaidos įmonėse. Sėkmingas žiniasklaidos, komunikacijos ir skaitmeninis valdymas yra vienas iš esminių uždavinių ir iššūkių šiandien visose įmonėse.
Todėl žiniasklaidos vadybos laipsnį įgijusiems absolventams yra daug įdomių darbo perspektyvų, pavyzdžiui, šiuose įmonės padaliniuose ir agentūrose:
- Vidinė ir išorinė komunikacija
- Socialinių tinklų valdymas
- Komunikacijos, viešųjų ryšių ir reklamos agentūros
- Vidinė video gamyba ir judančio vaizdo valdymas
- Rinkodara / skaitmeninė rinkodara
- Verslo konsultacijos
- Internetinė ir skaitmeninė ekonomika
- Kongresų ir renginių organizavimas
- nepriklausomybę