BBA Hospitality Management

Bendroji informacija

2 locations available

Programos aprašymas

  • Koncentracija: 1. Kazino valdymas, 2. viešbučių ir restoranų valdymas, 3. SPA ir sveikatingumo centrų valdymas (BBA, 4 metai).
  • Trukmė (metai): 4 metai
  • Paskirtas kvalifikacinis laipsnis: verslo administravimo bakalauras svetingumo valdymo srityje
  • Kvalifikacijos lygis: bakalauro laipsnis (1-asis ciklas)
  • Instrukcijos kalba: anglų (pirmas ir antrasis kursai siūlomi ir graikų kalba)
  • Studijų forma: dieninės ar neakivaizdinės studijos
  • Mažiausias ECTS kreditas: 240

Programos profilis

Tikslai

Studijų programa numato suteikti studentui reikalingus įrankius ir kompetencijas, kad suteiktų pridėtinę vertę bet kokiai svetingumo organizacijai. Siūlomų kursų įvairovė ir apimtis sudaro pagrįstą pradinio lygio priežiūros / vadovaujančio personalo pagrindą.

Tikslai

Baigus programą, studentas turėtų turėti galimybę:

  1. Rinkti ir analizuoti duomenis, siekiant išspręsti tiesiogiai su svetingumo pramone susijusius klausimus.
  2. Sukurti "silpnus įgūdžius".
  3. Efektyviai ir užtikrintai bendraujasi organizacijos viduje.
  4. Išspręskite problemas atskirai ir komandose.
  5. Efektyviai panaudokite išteklius, kad galėtumėte "išmokti mokytis".

Hospitality Management programa vienodai sujungia akademinę ir profesinę orientaciją, nes studentai yra glaudžiai susiję su praktine patirtimi per stažuotes ir akademines studijas. Tai apima praktinius veiklos kursus, ty restoranų operacijas, maisto gamybą, namų ūkį, vadybos ir akademinio vystymo kursus, ty karjeros planavimą

Karjeros galimybės

Mūsų absolventai gali gauti pelningą darbą įvairiuose pramonės sektoriuose, tiek vietinėje, tiek užsienyje, pasitelkiant "greito" pramonės valdymo stažuočių programas. Tiesą sakant, dauguma mūsų studentų šiuo metu dirba priežiūros pareigose, tuo pačiu siekdami laipsnio. Be to, mūsų absolventus galima rasti tiek namuose, tiek užsienyje, siekiantiems magistro laipsnių. Kai kurios užimtumo sritys yra:

  1. Maisto ir gėrimų vadybininkas
  2. "Hotel or Resort" generalinis direktorius
  3. "Front Office Manager"
  4. Užsakymų priežiūros vadovas
  5. Konvencijos paslaugų vadovas
  6. Asistentas viešbučio ar restoranų vadybininkas
  7. Rinkodaros ir pardavimo direktorius
  8. Renginių planuotojas
  9. Dirbantis savo paties įmonėje

Prieiga prie tolesnių studijų

Programos absolventai gali būti priimami į Antrojo ciklo laipsnius (magistro laipsnį)

Vertinimas

Kursų vertinimas paprastai apima išsamų galutinį egzaminą ir nuolatinį vertinimą. Nuolatinis vertinimas gali apimti, be kita ko, vidutinės trukmės terminus, projektus ir dalyvavimą klasėse.

Raidžių klasės yra apskaičiuojamos remiantis baigiamojo egzamino ir tęstinio vertinimo svarmenimis bei faktiniais skaitiniais balais, kurie buvo gauti iš šių dviejų vertinimo komponentų. Pagal kursų klases apskaičiuojamas studento semestro laipsnio vidurkis (GPA) ir kaupiamo taško vidurkis (CPA).

Baigimo reikalavimai

Studentas turi užpildyti 240 ECTS ir visus programos reikalavimus.

Reikalingas minimalus bendrasis taškų vidurkis (CPA) 2,0. Taigi, nors "D-" yra PASS lygis, norint pasiekti 2,0 CPA, reikalingas vidutinis "C" laipsnis.

Mokymosi rezultatai

Baigus programą, studentas galės:

  1. Analizuokite ir taikykite problemų sprendimą su svetingumu susijusiais klausimais.
  2. Naudokite ir valdykite atitinkamas "Hospitality" programinės įrangos programas.
  3. Prognozė ir prisitaikymas prie svetingumo industrijos tendencijų.
  4. Dirbk įvairiose svetingumo industrijos aplinkose.
  5. Koreguokite ir naudokitės daugiadalykiu kontekstu.
  6. Naudokitės daugybe akademinių įrankių, kad galėtumėte išspręsti problemas ir suformuluoti argumentus.
  7. Sutezti teorinius aspektus su realiais svetingumu susijusiais klausimais.
  8. Nustatykite svetingumo veiklos funkcines sritis ir jų sudėtingus santykius.
  9. Išnaudokite teigiamą su pramogos pramone susijusių disciplinų poveikį.
  10. Atspindėti, kad pagerintumėte asmeninę plėtrą ir pažangą.
  11. Nustatykite kultūros poveikį svetingumo industrijai.
  12. Panaudok technologines naujoves "Hospitality" pramonei.
  13. Patvirtinkite ir įvertinkite stažuotes "Hospitality" sektoriuje.
  14. Interpretavimas ir analizė apie poveikį aplinkai viešbučių pramonei.

Stipendijos - finansinė pagalba

Universitetas siūlo stipendijas ir finansinę pagalbą dieninių studijų studentams, teikiant stipendijas akademinei stipendijai, finansinę pagalbą, sportines stipendijas ir studentų darbo studijų programas.

Paskutinį kartą atnaujinta Lapkritis 2018

Apie mokyklą

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space.

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space. Skaityti mažiau
Nikosija , Atėnai + 1 Daugiau Mažiau