BBA rinkodaros

Bendroji informacija

2 locations available

Programos aprašymas

  • Trukmė (metai): 4
  • Kvalifikacija suteikiama: Verslo administravimo bakalauras rinkodaros srityje
  • Kvalifikacijos lygis: bakalauro laipsnis (1-asis ciklas)
  • Instrukcijos kalba: anglų (pirmas ir antrasis kursai siūlomi ir graikų kalba)
  • Studijų forma: dieninės ar neakivaizdinės (kai kurie kursai taip pat siūlomi per e-mokymą)
  • Mažiausias ECTS kreditas: 240

Programos profilis

BBA Marketingo programa siekiama suteikti studentams išsamią ir visapusišką supratimą apie pagrindinius rinkodaros principus, koncepcijas, priemones, tendencijas ir pokyčius šiuolaikinėje rinkodaros teorijoje ir praktikoje.

Mūsų universitetas yra įtrauktas į vieną iš Jungtinės Karalystės specializuotų rinkodaros instituto (CIM) "Universiteto partnerių", leidžiančių mūsų studentams būti įtrauktais į CFI asociacijos (mokymosi) narius. CIM yra didžiausia pasaulyje profesionalių rinkodaros organizacija, kurios nariai yra daugiau nei 120 šalių, ir akredituoti studijų centrai daugiau nei 40 šalių. Jūs galite tapti CIM asociacijos nariu studijuodami BBA rinkodaros programoje ir susipažinkite su daugybe privalumų, kurie padės išlaikyti universitetines studijas ir padėti plėtoti savo karjerą. Daugiau informacijos rasite čia: https://www.unic.ac.cy/ECTS_Syllabi/CIM_Affiliate_Flyer.pdf.

Šiuo metu BBA marketingo programa yra vienintelė bakalauro studijų marketingo programa Kipre, kurią akredituotų Jungtinės Karalystės specializuotas rinkodaros institutas ir turintis magistro laipsnį (GG). Studentai bus atleisti APL pagrindu iš "L4 Marketing". Jie turės perduoti du modulius, integruotus pranešimus (privalomus) ir vieną pasirenkamąjį modulį, kad gautų L4 sertifikatą profesionalioje rinkodaroje (*).

Studentai taip pat bus atleisti APL pagrindu "L6 Strategic Marketing". Jie turės išlaikyti du modulius, Mastering Metrics (Privalomas) ir vieną pasirenkamąjį modulį, kad gautų L6 diplomą profesionalioje rinkodaroje (*).

* Abiem atvejais studentai privalo išlaikyti ir išlaikyti 17 marketingo kursų iš Akademinio kelio A skirsnio, taip pat MKTG-291 (marketingo), MGT-281 vadybos ir BADM-480 užduočių praktikos (turi būti orientuotos į rinkodarą) .

Karjeros galimybės

Rinkodara yra sritis, kurioje būdingi nuolatiniai pokyčiai ir iššūkiai. Tai viena iš sparčiausiai augančių verslo sričių ir ne pelno organizacijų tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu. Atsižvelgiant į labai konkurencingą šios srities prigimtį ir sparčiai besikeičiančią "charakterį", kompetentingiems absolventams reikalingas reikalavimas. Karjeros galimybės absolventų lygmeniu yra nuo klientų santykių valdymo, reklamos, produktų ir prekės ženklo valdymo, verslo plėtros, viešųjų ryšių, pardavimų, rinkos tyrimų, rinkodaros planavimo ir platinimo. Absolventai gali rasti darbą įvairiuose sektoriuose: finansinių paslaugų sektoriuje, profesinėse paslaugose (apskaitos, draudimo, teisinės ir tt), gamybos sektoriuje, ne pelno organizacijose, aukštojo mokslo, medicinos sektoriuje ir mažmeninės prekybos sektoriuje.

Prieiga prie tolesnių studijų

Pasibaigus studijoms, studentai turi tiesioginę prieigą prie tolesnių studijų, ty įstoti į magistrantūros programą, nereikia atlikti egzaminų ar papildomų egzaminų, ar norint priimti įvairias pamokų kursus.

Vertinimas

Kursų vertinimas paprastai apima išsamų galutinį egzaminą ir nuolatinį vertinimą. Nuolatinis vertinimas gali apimti, be kita ko, vidutinės trukmės terminus, projektus ir dalyvavimą klasėse.

Raidžių klasės yra apskaičiuojamos remiantis baigiamojo egzamino ir tęstinio vertinimo svarmenimis bei faktiniais skaitiniais balais, kurie buvo gauti iš šių dviejų vertinimo komponentų. Pagal kursų klases apskaičiuojamas studento semestro laipsnio vidurkis (GPA) ir kaupiamo taško vidurkis (CPA).

Baigimo reikalavimai

Studentas turi užpildyti 240 ECTS ir visus programos reikalavimus.

Reikalingas minimalus bendrasis taškų vidurkis (CPA) 2,0. Taigi, nors "D-" yra PASS lygis, norint pasiekti 2,0 CPA, reikalingas vidutinis "C" laipsnis.

Mokymosi rezultatai

Baigus programą, studentas galės:

  1. Nustatykite pagrindines rinkodaros koncepcijas ir nustatykite jų santykius bei jų praktinį pritaikymą įvairiuose nustatymuose ir organizacijose.
  2. Nustatyti ir įvertinti dabartines problemas ir pokyčius, egzistuojančius prekybos srityje tiek vietos, tiek tarptautinėse rinkose.
  3. Susieti rinkodaros teoriją ir analizę su dabartinėmis rinkodaros problemomis, iššūkiais ir problemomis.
  4. Nustatykite ir naudokite atitinkamus informacijos šaltinius, kurie remia rinkodaros sritį.
  5. Peržiūrėkite ir vertinkite ryšį tarp skirtingų rinkodaros funkcijų aspektų.
  6. Įvertinti ir kritikuoti teorijos ir marketingo praktikos santykį.

Stipendijos - finansinė pagalba

Universitetas siūlo stipendijas ir finansinę pagalbą dieninių studijų studentams, teikiant stipendijas akademinei stipendijai, finansinę pagalbą, sportines stipendijas ir studentų darbo studijų programas.

Paskutinį kartą atnaujinta Lapkritis 2018

Apie mokyklą

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space.

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space. Skaityti mažiau
Nikosija , Atėnai + 1 Daugiau Mažiau