BFA programa šiuolaikinės juvelyrinių dirbinių ir juvelyrinių dirbinių dizaino srityje

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Dvejų metų BFA programa siūlo visapusišką šiuolaikinių juvelyrinių dirbinių ir kūno ornamentų pagrindą tiems, kurie neturi pakankamai patirties arba neturintys juvelyrikos įgūdžių per gana trumpą laiką.

Kursas prasideda tradiciniais metodais ir įgūdžiais papuošiant ir projektuojant juvelyrinius dirbinius, o vėliau supažindinama su naujomis technologijomis, kūrybišku išteklių naudojimu ir materialine išraiška dizainui.

Programa suskirstyta į šešias 14 savaičių trukmės modulius, kurie sudėtingais, bet organiniais visiško panardinimo procesais suteikia subalansuotą praktinių ir teorinių principų derinį.

"Alchimia" filosofijos požiūriu programa ugdo požiūrį į mokymąsi, kuris sujungia teorinį, pragmatišką ir patirtinį, siekiant ugdyti pasitikėjimą, įgūdžius, kūrybiškumą ir vaizduotę. Jis pritaikytas kiekvienam mokiniui atskirai, mokytojams, teikiantiems asmeninį treniruotę, ir remiasi įvairiomis profesinėmis patirtimis, įskaitant kruopščiai atrinktas studijų keliones tiek vietinėje, tiek užsienyje.

Šie dveji metai gali būti savarankiška programa tiems, kurie domisi aukšto lygio rezultatais per trumpą laiką ir / arba pasiruošti magistro programai juvelyrikos dizaino metu.


Pagrindinės studijų sritys yra šios:

Pirmi metai

Meno istorija - šie kursai suteikia plačią meno istorijos apžvalgą, ypatingą dėmesį skiriant Europos menui ir kostiumams. Šių dalykų žinojimas yra būtinas dirbant kaip dizaineris ir juvelyras. Pamokos padės studentams kurti kritinę ir aprašomąją kalbų projektavimo istoriją. Ji taip pat suteikia galimybę abejoti akademiniu ir asmeniniu supratimu apie daiktus, dalykus ir aplinką, apsilankant muziejuose, parodose ir kitose istorinėse aplinkose.

„Gemology“ - „Gemmology“ juvelyrams suteikia akmenų, naudojamų papuošalams, pasaulį. Studentai sužinos apie brangakmenių ir pusbrangių akmenų savybes, jų kilmę, rinką ir simbolinę vertę, akmenų pjovimo istoriją ir galimą šiuolaikinį papuošalų gamybą. Ypatingas dėmesys skiriamas etikos klausimui, susijusiam su brangakmenių naudojimu ir kasyba.

Kūrybinis procesas - šie kursai yra pirmieji kūrybinių idėjų kūrimo, vystymo ir bendravimo žingsniai per įvairius vizualinius reiškinius, pateikimo stilius ir meno kūrinius. Ieškant įkvėpimo kuriant individualius projektus, koncepcijos perkėlimas iš vienos terpės į kitą leis įsigyti ir taikyti žinias ir įgūdžius, pateiktus dideliame darbo portfelyje metų pabaigoje. Pamokos supažindina studentus su metodologiniais metodais, naudojamais kritinėje analizėje, susijusioje su dizaino ir materialinės kultūros gamyba, reprezentavimu ir vartojimu, ir paskatins istoriškai sąmoningą požiūrį į dizaino ir materialinės kultūros suvokimą per pastarąjį šimtmetį.

Auksakalių ir juvelyrinių dirbinių laboratorija - šie kursai yra papuošalų gamybos pagrindas ir mokys svarbiausius darbo su metalu būdus. Praktinių įgūdžių mokėjimas įgyjamas pasikartojant ir supažindinant su procesu, medžiaga ar technika, kuriai reikia daug laiko ir įsipareigojimų dirbtuvėse ir studijose. Visų pirma, studentams suteikiamos priemonės, leidžiančios naudoti esmines technines žinias ir dirbtuvių įgūdžius juvelyrinių dirbinių statyboje, išmokti dirbti saugiai ir tinkamai su specializuotomis mašinomis ir įranga ir pradėti suprasti medžiagų ir apdailos savybes ir savybes.

Technologija - šis skyrius yra teorinis ir praktinis metalurgijos kursas. Studentai įgis pagrindinę sąvoką apie metalo elementų, dažniausiai naudojamų juvelyriniuose dirbiniuose, jų intermetaliniuose junginiuose ir jų lydiniuose, fizinį ir cheminį elgesį. Kursas suteikia būtinus ir išsamius su stiklo metalų kūrėjais susijusių chemijos klausimų aprašymus ir siūlo fizinio materialiojo naudojimo mokymą, kuris yra griežtas ir praktiškas. Ji taip pat suteikia reikiamą matematinių formulių supratimą, naudojamą tiriant su juvelyrikos praktika susijusias medžiagas.

Juvelyrinių dirbinių dizainas - laisvų rankų piešimas ir akvarelės atvaizdavimas papuošalams yra šio vieneto pagrindas, skatinantis aukšto lygio nepriklausomybę ir kūrybiškumą, taip pat dalyvavimą įvairiuose studentų vadovavimo ir asmeninio tobulėjimo projektuose. Ji suteikia studentams galimybę ištirti ir plėtoti įgūdžius konkrečiuose braižymo aspektuose, kad būtų sėkmingai perduodamos dizaino idėjos ir koncepcijos. Studentai ištirs įvairių žiniasklaidos priemonių, metodų ir procesų naudojimą, kad būtų užtikrintas nuodugnus piešimo naudojimas kaip vizualinio ryšio priemonė.

3D prototipų kūrimas - rankiniu būdu pagaminti 3 dimensijų prototipai yra šio kurso pagrindas. Prototipų kūrimas ir įvairių medžiagų bei metodų naudojimas padeda vizualizuoti ir versti idėjas į fizinius 3-dimensijos vaizdus. Be įvairių medžiagų, formų ir jų savybių tyrinėjimo, studentai ugdys įgūdžius kurti ir naudoti 3D modelius, naudingus įvairiuose projektavimo proceso etapuose.

Antri metai

Juvelyrikos istorija - šiame kurse nagrinėjama papuošalų istorija nuo senovės iki XX a. Pradžios. Apžvelgiami istoriniai veiksniai, turintys įtakos ir formuojanti šiuolaikinę dizaino praktiką, ir kaip dizaino istorijos žinios informuoja apie šiandienos dizainerių teorinius metodus ir stilistinius sprendimus. Jos tikslas - padėti projektuotojams / kūrėjams įvertinti kontekstą, kuriame formuojamas šiuolaikinis darbas. Kursas taip pat skirtas sukurti kritinį žodyną studentams per vizualinę ir tekstinę kritinę analizę.

Kūrybinio vystymosi strategijos - seminarai kūrybiškumo didinimui, kad studentai galėtų individualiai ir nepriklausomai atlikti studijas. Šios pamokos pradės identifikuoti asmeninio dizaino kryptį, atrenkant ir vėliau tiriant konkrečius juvelyrikos dizaino ir technikos aspektus. Studentai pradeda savarankiškus mokslinius tyrimus ir rekomenduoja specializuotus darbuotojus bei ugdo profesionalų požiūrį į savo darbą. Studentai privalo sukurti sistemas ir metodus, skirtus kurti „mokymosi mokymosi sutartis“, kurios leistų jiems aiškiai nustatyti asmeninius tikslus ir rezultatus, atsižvelgiant į bendrą programos struktūrą, siekiant sustiprinti ir individualizuoti savo mokymosi patirtį. Taip pat siekiama paskatinti aukšto lygio nepriklausomybę ir minties kūrybiškumą, taip pat dalyvavimą įvairiose studentų vadovaujamose veiklose ir asmeninio tobulėjimo projektuose.

„Goldsmithing“ / „Juvelyriniai dirbiniai“ - tai pažangūs papuošalų gamybos būdai, tokie kaip vyriai, uždarymas ir pažangi akmens padėtis. Studentai tęs mokymosi procesą techninėje papuošalų gamyboje, su pažangesnėmis jungimo ir apdailos technologijomis. Jie išmoks pagrindines akmens nustatymo sąvokas ir ieško tradicinių Florencijos metodų juvelyrinių dirbinių gamyboje ir su ja susijusios technologijos, ruošdami jį / ją įeiti į metalo apdirbimo pasaulį, kaip kompetentingą ir pasitikintį dizainerį / gamintoją, turintį naudingą karjerą juvelyrinių dirbinių ir susijusių dirbinių srityje. dizainas.

Išplėstinė technologija. Medžiagos technologija, gamybos procesai ir pramonės plėtra metalurgijoje yra šio kurso pagrindas. Tikslas - įgyti specifinį techninį supratimą apie specializuotas juvelyrinių dirbinių gamybos mašinas, ne tik tradiciniams amatų, bet ir šiuolaikiniams pramoniniams gaminiams. Kursas apims naujų medžiagų, tokių kaip poliuretanai, dervos, akrilai ir celiuloidai, taip pat tradicines medžiagas, pvz., Popieriaus, tekstilės ir medienos, chemines ir fizines savybes. Sėkmingai susiejant tradicinius amatų ir šiuolaikinius gamybos metodus ir siekiant sujungti senus ir naujus, rankų darbo ir mašina, pagaminta produktyviai, yra šio kurso tikslas.

Išplėstinė brėžinys ir dizainas - šie kursai skirti tam, kad būtų galima laipsniškai įgyti įgūdžių, žinių ir supratimo apie kūrybinius, intelektinius ir techninius juvelyrikos dizaino aspektus. Laisvalaikio piešimas naudojant dešinę smegenų pusę, šoniniai mąstymo procesai ir smegenų pratimai naudojami techniniam ir kūrybiniam gebėjimui stiprinti. Programos tikslas - suteikti studentams galimybę intelektualiai augti ir ugdyti gebėjimus įsivaizduoti naujoves ir savarankiškai veikti juvelyrikos projektavimo ir gamybos srityje. Padalinys remia mąstymo pratimų nepriklausomumą ir kūrybiškumą projektavimo metodikoje. Jis taip pat mokys pagrindines „Rhinoceros 3D“ sąvokas bet kokiam 3D vaizdavimui, ar tai būtų papuošalai ar dizainas apskritai. Šis metodas yra projekto „mokymosi mokytis“ darbo eiga, kuri leis studentams tapti nepriklausomais ir galiausiai atlikti 3D spausdinimo prototipus.

Reflective Analysis - Šie kursai yra skirti tam, kad studentai galėtų taikyti, konsoliduoti ir išplėsti savo mokymąsi skirtingose kontekstinėse sistemose ir situacijose, tiek juvelyrikos projektavimo, tiek gamybos srityje. Juo siekiama, kad studentai galėtų nustatyti tyrimą, kuris yra ilgalaikio ir kūrybinio dalyvavimo studijos, praktikos ir pramonės gamybos srityje, rezultatas. Pamokos apims projekto identifikavimo, mokslinių tyrimų organizavimo ir plėtros įgūdžius, laiko valdymą, rašytinę ir vizualinę analizę bei kritinės diskusijos / disertacijos pristatymą. Šie kursai toliau stiprina savarankiškam mokymuisi reikalingų įgūdžių ugdymą.

Profesinis tyrimas - siekiant paskatinti aukšto lygio nepriklausomybę ir kūrybiškumą, taip pat dalyvavimą įvairiose studentų vadovaujamose veiklose ir asmeninio tobulėjimo projektuose, šis kursas skirtas suteikti studentams priemones, leidžiančias užtikrintai ištirti, analizuoti ir apibūdinti procesus materialinių tyrimų ir eksperimentavimo. Studentai įvertins, ar jų projektavimo koncepcijose yra naudojamos medžiagos, procesai ir metodai. Kursas susideda iš praktinių medžiagų tyrimų, atrankos, bandymų ir tinkamo medžiagų, procesų ir metodų naudojimo logiškai susiejant su jų individualiomis dizaino koncepcijomis.

Nepriklausoma profesinė praktika - Juvelyrinių dirbinių gamybos verslumas reikalauja, kad studentai visapusiškai išnaudotų nepriklausomybės, pasitikėjimo savimi, savęs valdymo ir novatoriško mąstymo sąvokas. Siekiant plėtoti šiuos gebėjimus, labai svarbūs yra nepriklausomi profesinės praktikos seminarai, kurių metu deramasi dėl sutartų projektų. Studentai privalo aiškiai išdėstyti asmeninius tikslus ir rezultatus bendrame jų darbo struktūroje. Šio kurso baigiamasis projektas / vertinimas yra baigiamasis darbas ir baigiamasis darbas.

Šiuolaikinės juvelyrikos istorija - Šis kursas bus skirtas daiktams ir praktikai, pavadintai terminui „šiuolaikiniai papuošalai“. Dialoge su studentais jis paaiškins ir aptars šiuolaikinių juvelyrikos praktiką visame pasaulyje ir atskleis iššūkius bei galimybes, su kuriomis susiduria praeityje ir kas laukia jo dabarties ir ateities.

Disertacija - disertacija turi parodyti studentų sąvokas ir gebėjimus, suformuluojant pasirinktą temą, susijusią su jų individualia dizaino koncepcija, pateiktą „išvaizdos knygos“ forma. Juo siekiama parodyti studento gebėjimus, teorinę analizę ir rašytinį paaiškinimą / analizę. Baigiant laipsnį, darbas yra privalomas. Baigiamajame darbe studentas parodys, kaip sėkmingai ir nuosekliai rengia projekto projektą, atsakydami į pasirinktą projektą. Jie užtikrintai analizuos ir aprašys projektavimo tyrimų, eksperimentavimo ir plėtros procesus.

Mokesčiai

  • ES studentams bendra kaina yra 25,864 €
  • Užsienio studentams bendra kaina yra 30,744 €

Visos kainos nurodytos su mokesčiais

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

„Keystone“ stipendija

Susipažinkite su mūsų siūlomomis stipendijų galimybėmis

Apie mokyklą

Alchimia’s objective is to teach students to express their creativity through contemporary jewelry, developing high-quality technical and theoretical skills. By adopting the technological developments ... Skaityti daugiau

Alchimia’s objective is to teach students to express their creativity through contemporary jewelry, developing high-quality technical and theoretical skills. By adopting the technological developments of our time and the most experimental cultural trends, Alchimia encourages its students to enhance their talents. Its focus draws on the revision and adoption of traditional techniques and carefully selected materials combined with experimental and groundbreaking approaches to design, teaching students how to transform ideas and research paths in jewelry and design objects, and how to access the working context. Skaityti mažiau