BS integruotoje mokslo ir technologijų srityje

Bendroji informacija

2 locations available

Programos aprašymas

Mokslo bakalauro laipsnis integruotoje mokslo ir technologijų srityje gamina absolventus, kurie yra mokomi veiksmingai integruoti mokslo ir technologinius veiksnius su politiniais, socialiniais, ekonominiais ir etiniais aspektais, kad išspręstų sudėtingas realias pasaulio problemas, su kuriomis susiduria visuomenė.

Visi studentai vykdo bendrą programą per savo antrosios pakopos studijų metus, kurie yra mokslo pagrindas ir įvadas į savo technologines programas. Tyrimai yra integruoti ir apima matematiką, statistiką, fiziką, chemiją, biologiją, žiniomis pagrįstas sistemas, interneto tinklus ir saugumą, aplinkos mokslą, šiuolaikinę gamybą, energiją ir mokslo bei technologijų vaidmenį visuomenėje.

Jaunesniųjų ir vyresniųjų metų metu visi moksleiviai siekia išsamiau išnagrinėti strategiškai reikšmingas sritis, į kurias įeina taikomoji biotechnologija, energetika, aplinkosaugos studijos, gamybos sistemos, informacijos ir žinių valdymas, telekomunikacijos, tinklai ir saugumas. Kiekvienas studentas pasirenka koncentraciją bet kurioje iš šių sričių ir siekia papildomų studijų koncentracijoje, kuri pasiekia vyresnįjį projektą. Visoje studijoje studentai daug dirba komandose, dažnai įsitraukia į praktines laboratorijų ir srities patirtį, palaipsniui kuria sistemų mąstymo įrankius, skirtus visapusiškam problemų sprendimui, ir naudojasi technologijomis kaip problemų sprendimo įrankiais.

Mokslo ir technologijų problemos

Ši penkių kursų seka įtraukia studentus į mokslo praktiką, tiek motyvuodama, tiek supažindindama su mokslu ir technologija svarbių dabartinių socialinių klausimų kontekste. Dabartinės sritys, iš kurių atrenkami klausimai, yra gyvos sistemos, aplinka, moderni gamyba, interneto tinklai, saugumas ir energetika.

Socialinis technologijų ir mokslo kontekstas

Ši dviejų krypčių seka supažindina studentą su platesniais klausimais, su kuriais susiduriama sprendžiant mokslo ir technologijų problemas, ypač socialinius, etinius, ekonominius ir teisinius.

Analizės metodai

Ši penkių kursų seka suteikia studentams pagrindinius metodus ir priemones, skirtas suprasti ir analizuoti mokslo ir technologijų problemas. Dalykai yra mokomi integruotu būdu su paraiškomis kaip vienijantis veiksnys. Temos apima skaičiavimą, fizinių mokslų elementus, statistiką, projektų valdymą, kompiuterį, žiniomis pagrįstas sistemas ir matavimo prietaisus bei matavimus.

Holistic Problem-Solving Spine

Ši keturių kursų seka integruoja turinį iš kitų BSISAT kursų į holistinę problemų sprendimo sistemą. Pirmuose dviejuose kursuose (190 ir 290) studentai mokosi ir taiko sisteminio mąstymo metodiką, kad ištirtų, apibrėžtų ir apibūdintų sudėtingas problemas. Antrajame dviejuose kursuose (390 ir 391) studentai praktikuoja holistinius problemų sprendimo būdus, analizuodami ir siūlydami sprendimus sudėtingiems probleminių atvejų tyrimams, kuriuose dalyvauja įvairūs moksliniai, technologiniai ir visuomeniniai elementai. Holistinė problemą sprendžianti stuburo kulminacija - „Capstone“ patirtis (aptarta toliau), kur studentai savarankiškai sprendžia realaus pasaulio sudėtingą problemą.

Strateginiai mokslo ir technologijų sektoriai

Studentai užbaigia du strateginius sektorius - 6 arba 7 kreditus. Strateginiai sektoriai, sukurti iš nacionalinių kritinių technologijų sąrašų, yra dabartinės strateginės svarbos pasaulio ekonomikoje sritys. Sektoriai yra taikomosios biotechnologijos, energetika, aplinka, gamybos sistemos, informacijos / žinių valdymas ir telekomunikacijos, tinklų kūrimas ir saugumas.

Koncentracijos reikalavimai

Studentams suteikiama galimybė sutelkti savo studijų programą, atsižvelgiant į keturis papildomus kursus konkrečioje koncentracijos srityje. Dabartinės koncentracijos sritys yra tokios:

Taikomoji biotechnologija

  • Energija
  • Gamybos sistemos
  • Aplinka
  • Informacijos ir žinių valdymas
  • Telekomunikacijos, tinklų kūrimas ir saugumas

Studentai taip pat turi galimybę pritaikyti savo koncentracijos sritį su savo patarėjo pagalba ir patvirtinimu.

"Capstone" patirtis

Dirbdami studentų ir tarpdisciplininio fakulteto komandoje, studentai pasiūlys, kuria, tvarko, analizuoja ir praneša apie projektą, kuriame nagrinėjama reali problema. ISAT 490 pradeda seką, padėdama mokiniams nustatyti tinkamą problemą, ištirti ir surinkti tinkamą komandą. Tada ISAT 491 padeda mokiniams parašyti išsamų pasiūlymą dėl projekto. ISAT 492 ir 493 studentai baigia siūlomą darbą ir parengia rašytines ir žodines ataskaitas apie jų darbo rezultatus.

Tikslai

Mes vertiname savo sėkmę, pasiekdami šiuos dešimt tikslų. ISAT absolventai galės:

  • Taikyti ir integruoti matematiką, fizikos mokslą, biologinį mokslą ir technologijas.
  • Taikoma garso eksperimentinė metodika.
  • Suprasti profesinius informacijos ir duomenų įsigijimo ir naudojimo reikalavimus.
  • Veiksmingai dirbkite daugiadalykėse komandose.
  • Spręskite technologines problemas ir suprasite jų socialines pasekmes.
  • Suprasti ir taikyti profesinės etikos principus.
  • Efektyviai bendrauti socialiniais, moksliniais ir techniniais klausimais.
  • Analizuokite mokslą ir technologijas platesniame globaliame, politiniame, ekonominiame ir socialiniame kontekste.
  • Tapti savarankiškais, savarankiškai orientuotais mokiniais, kurie pripažįsta mokymosi visą gyvenimą poreikį.
  • Naudokite kompiuterį kaip veiksmingą problemų sprendimo priemonę.
  • Išnagrinėkite problemą ir surinkite reikalingus įrankius ir žinias, kad išspręstumėte.
Paskutinį kartą atnaujinta Balandis 2019

Apie mokyklą

Mes žinome, kad sėkmė reikalauja lygių dalių intelekto ir veiksmų. JMU , tai yra tai, kas yra "Keitimasis" .Kai James Madison University baigę studentai išdidžiai eina per sceną, norėdami gauti diplom... Skaityti daugiau