BSC (Hons) skaitmeninėje kino ir 3D animacijoje
Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kuala Lumpur, Malaizija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 20 380 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Tarptautiniai studentai: 1 metai: 26 300 RM (6 840 USD) 250 £ / 2 metai: RM 27800 (6 240 USD) 250 £ / 3 metai: RM 28 100 (7 300 USD) 250 £ = Iš viso: 82 200 RM (20 380 USD)
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Apžvalga
Šis apdovanojimas suteiks jums įgūdžių dirbti kino, televizijos ir naujose žiniasklaidos priemonėse. Specializuojasi pramonės standartų gaminių, nuo skaitmeninių filmų ir vaizdo redagavimo iki animacinių įgūdžių, reikalingų norint transliuoti standartinius titulus ir efektus, taip pat gaus postprodukcijos įgūdžių, kurių reikia visiems specialistams, norintiems versti verslą. Ši programa apima skaitmeninių vaizdo įrašų gamybos ir poprekybinės medžiagos tyrimą įvairiose srityse, įskaitant filmų, vaizdo, televizijos, animacijos, dizaino ir skaitmeninio vaizdo. Jūs sužinosite, kaip naudotis standartine programine įranga, įskaitant "Final Cut Pro Studio" ir "Adobe Creative Suite". Visi post-production įgūdžiai yra paremti filmų gamybos žinios visiems redaktoriams ir post-production specialistai reikalauja. 1-asis laikotarpis apima visus pagrindinius postproduktavimo įgūdžius, įskaitant grafiką ir filmų gamybos bei redagavimo pagrindus su galimybe įtraukti garso įrašą ir CGI. Metais 2 ir 3 studijuosite redagavimą, animaciją ir "High Definition" vaizdo įrašų gamybą. Šie įgūdžiai bus derinami su spalvų klasifikacija kino ir televizijos, kompozicijos (žalia ekranas) ir suderinamų judančių objektų animaciniame ir vaizdo scenose. Tai bus vieninga galimybė studijuoti kitus su filmais susijusius dalykus, kinematografiją, garso kūrimą, maišymą, dizainą ir muzikos vaizdo įrašų gamybą. Įgytų įgūdžių derinys suteikia absolventams filmo, televizijos ir žiniasklaidos pramonės pranašumą.
Patekimo reikalavimai
1 maršrutas: įėjimas į metus 1
- Sėkmingai baigtas STPM su 2 pilnais ar lygiaverčiais dokumentais, minimali CGPA 2.0 ir baigta SPM arba lygiavertė; arba
- Sėkmingai baigėme A lygį su bent 2 egzaminą ir sėkmingai baigė O lygį ar lygiavertį egzaminą; arba
- Pripažintas imigravimas ar įkūrimas su CGPA 2.0; arba
- Kvalifikacija, kurią APIIT pripažįsta lygiaverčiu aukščiau.
Visi studentai privalo įrodyti, kad jie atitiko IELTS 6.5 lygiavertiškumą per formalų anglų kalbos vertinimą arba sėkmingai iš anksto studijuodami "A" lygmeniu arba lygiaverčiu anglų kalba.
2 maršrutas: tiesioginis įėjimas į 2 metus
- Sėkmingai baigtas atitinkamas APIIT diplomas, arba
- Sėkmingai baigus studijas kituose pripažintose institucijose, turinčioms akademinius kreditus, atitinkančius 1-ąjį laipsnį atitinkamose disciplinose
Visi kandidatai bus vertinami individualiai per portfelį, interviu, įskaitant piešinį
Programos kontūrai
Temos, jums patiks, yra:
1 metai
- "VFX I" skaitmeninė animacija
- "VFX II" skaitmeninė animacija
- Skaitmeninis kompozicija 1 I
- Skaitmeninis kompozicija 1 II
- Simbolių koncepcijos dizainas I
- Simbolių koncepcijos projektavimas II
- Įvadas į CGI I
- Įvadas į CGI II
2 metai
- 3D modeliavimas VFX I
- 3D modeliavimas VFX II
- Skaitmeninis kompozicija 2 I
- Skaitmeninis kompozicija 2 II
- Junior VFX komandos projektas (skaitmeninė kino juosta) I
- Junior VFX Team Project (skaitmeninė kino juosta) II
- Simbolių koncepcijos dizainas I
- Simbolių koncepcijos projektavimas II
- Dokumentų gamybos technologija
- Dokumentų gamybos technologija II
Praktika
3 metai
- FX portfelio projektas I
- FX portfelio projektas II
- FX mokslinių tyrimų projektas I
- FX mokslinių tyrimų projektas II
- Žaidimai su platforma ir VFX
- "VFX" scenarijų sąvokos
- Vyresnysis komandos VFX projektas I
- Vyresnysis komandos VFX II projektas
Be to, visi studentai taip pat privalo sėkmingai baigti keturis (4) Bendrųjų studijų modulius, kuriuos nustato Malaizijos Kvalifikacijų Agentūra, taip pat turi atitikti bendros studijų programos kreditavimo reikalavimus.
Aukštasis užimtumas
Skaitmeninės kinematografijos ir 3D animacijos technologijos bakalauras (Hons) siekia parengti absolventus, kurie yra refleksyvūs ir kritiniai besimokantieji, turintys pasaulinę perspektyvą, ir kurie yra pasirengę darbo pasauliui. Skaitmeninė kino ir 3D animacijos technologija kartu su susijusiomis pramonės šakomis yra sparčiai besivystantis sektorius, kuriame plėtojama didelės raiškos, skaitmeninio platinimo, kelių platformų transliacija, 3D televizoriai ir kietojo kūno įrašai. Šios naujos technologijos toliau teikia kūrybines ir komercines galimybes pramonėje, kuri reikalauja techninių įgūdžių ir žinių, ir asmenis, kurie sugeba pritaikyti, atspindėti ir praktikuoti technologijas. Karjeros perspektyvose yra vizualizatoriai, techniniai direktoriai, 3D animatoriai, matiniai dailininkai ir koncepciniai dizaineriai žaidimams, televizoriui ir kino pramonei.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Bachelor of Media Arts in 2D + Experimental Animation Major
- Vancouver, Kanada
Animation BSc (Hons)
- Dundee, Jungtinė Karalystė
Creative Computing (Animation) BSc (Hons)
- Bath, Jungtinė Karalystė