BSc (Hons) interneto svetainių kūrime

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Pradėkite savo kaip novatoriaus karjerą informatikos srityje, persmelkiančioje kiekvieną mūsų kasdienio gyvenimo aspektą. Mes sukursime jūsų specialias žinias apie svetainių ir žiniatinklio programų kūrimą ir plėtrą, apimančias „DevOps“, duomenų bazių dizainą ir šiuolaikinius įrankius.

Įvadas

Šis kursas yra naujas stojantiesiems į 2020 metus.

Naudojant „Agile“ projektų valdymo procesus, atspindinčius pramonės šaką, šis kursas paruoš jus tvariai interneto programų kūrimo karjerai ir sudarys galimybę numatyti naujas technologijas bei prisitaikyti prie jų. Be to, žaidimų akademijos kūrimo komandose būsite apsupti potencialių klientų.

Tu darysi:

  • Išmokite pritaikyti kūrybinį mąstymą spręsdami realaus pasaulio problemas ir pasinaudokite į žmogų orientuoto projektavimo principais kurdami tinkamus produktus.
  • Nauda yra kūrybinės ekspertų bendruomenės, priklausančios vartotojams (UX) ir vartotojo sąsajai (UI), projektavimo, programavimo ir plėtros operacijoms (DevOps), narys.
  • Glaudžiai bendradarbiaukite su pramone, kad suderintumėte savo įgūdžius ir patirtį su absolvento karjeros galimybėmis.

Pasirinkite trejų ar ketverių metų laipsnį su vienerių metų profesine praktika. Nors jūs turite pasirinkti vieną iš savo UCAS programų, turėsite galimybę pakeisti savo sprendimą iki savo antrųjų metų pabaigos.

Coding

Ką mokysi

Per šį internetinio kūrimo kursą įgysite specialių žinių apie svetainių ir žiniatinklio programų kūrimą ir kūrimą. Vykdydami į vartotoją orientuotus procesus, išmoksite analizuoti, projektuoti, vertinti ir diegti produktus. Taip pat iš pagrindų išmoksite programavimo principų ir žinių apie valdymą bei imsis daugiadalykių komandinių projektų, naudodamiesi „Agile“.

Vienerius metus

Pradėsite nuo praktinio įvado į programavimą, kompiuterines technologijas ir informatikos principus. Dirbdami daugiadalykėje komandoje, išmoksite judrių principų, diegimo būdų ir procesų, kad pateiktumėte specialią interaktyvią svetainę žaidimui, kurį kuria kiti žaidimų akademijos studentai. Taip pat užbaigsite individualų kūrybinio skaičiavimo projektą, išmoksite apie fizinį kompiuterį daiktų interneto (IoT) kontekste.

Moduliai

  • Plėtros principai
  • Creative Computing
  • Kompiuterijos principai
  • Individualus kūrybinės kompiuterijos projektas
  • Daugiadisciplininė plėtros praktika

Metai du

Išmoksite, kaip pasitelkti internetines technologijas, patinkančias duomenų bazių sistemas ir serverius, prieš pradėdami mokytis sąsajų kūrimo ir įdiegdami originalią žiniatinklio programą. Paprastai sutelksite dėmesį į tokias sritis kaip funkcinis suderinamumas, prieinamumas, pritaikomumas ir estetika, kurias dar palaiko paskirstytos sistemos.

Moduliai

  • Interneto technologijos
  • Interneto programų dizainas
  • Kūrybinės kompiuterijos specializacijos
  • 3D pasaulių ir modeliavimo matematika
  • Paskirstytos sistemos

Neprivalomi profesinės praktikos metai

Įgydami realią praktiką per metus, įgysite praktinio darbo patirties.

Treji / ketveri metai

Pasirinksite ir ištirsite internetinių svetainių kūrimo specializaciją vykdydami praktikoje pagrįstą tyrimų projektą, prižiūrimą dalyko eksperto. Pagilinę savo žinias apie „DevOps“ debesų kompiuterijos kontekste, skirtoje debesų orkestruoti, jūs įsitrauksite į kolektyvines naujoves kaip į skaitmeninio verslumo pratimą ir pritaikysite šias žinias komandos pagrindu sukurtame dideliame interneto plėtros projekte.

Moduliai

  • Debesis Kompiuterija
  • Skaitmeninė inovacija
  • Pagrindinis interneto plėtros projektas
  • Tyrimai ir plėtra: praktika
  • Tyrimai ir plėtra: disertacija

Aukščiau pateikti moduliai yra tie, kuriuos studijuoja mūsų studentai, arba siūlomi nauji. Programos struktūros ir moduliai gali keistis kaip mūsų tobulinimo ir tobulinimo programos dalis. Jei tam tikras modulis jums yra svarbus, aptarkite jį su kurso vadovu.

Kaip mokysi

Didžioji jūsų mokymosi dalis bus susijusi su bendradarbiavimu ir projektų plėtojimu daugialypės kvalifikacijos komandose. Be to, jūs išmoksite praktinių seminarų, kritinių sesijų, kuravimo, kviestinių pranešėjų, demonstracijų ir praktikos studijose metu, taip pat reguliarių paskaitų, seminarų ir vadovėlių.

Vertinimo metodai

Veidrodinės pramonės praktika, jūs būsite nuolat vertinami grupiniuose projektuose pagal grupės darbo strategiją. Jūs taip pat būsite įvertintas pasinaudodamas leidimais, projektais, dokumentais, portfeliais ir „vienas su vienu“ atsiliepimais.

Darbuotojai

Mūsų komandą sudaro pramonės ekspertai, turintys ilgametę patirtį dirbdami su atitinkamomis technologijomis. Taip pat sužinosite iš kompiuterių mokslo tyrinėtojų ir tyrinėtojų, dirbančių interneto svetainių kūrimo, panardinimo ir dirbtinio intelekto srityse.

Įranga

  • Šiuolaikinės „i7“ mašinos.
  • Pridedamos laboratorijos, skirtos konsolių kūrimui, įtraukiančiam potyriui kurti ir robotui gaminti.
  • Specializuota kompiuterinė aparatūra žaidimų kūrimui, giluminio mokymosi projektams, judesių fiksavimui ir svaiginančiai patirčiai.
  • Standartiniai paketai, naudojami kuriant programinę įrangą kūrybinėms industrijoms, įskaitant „Adobe“ ir „Autodesk“ paketus.
  • Prieiga prie nemokamos programinės įrangos per „Microsoft Imagine“.
  • Studijos atidaromos vėlai per semestrą.

Kaip taikyti

Kreipkitės per UCAS

Ar esate pasirengęs prisijungti prie mūsų? Jei teikiate paraiškas naudodamiesi „UCAS Apply and Track“, turėsite remtis žemiau pateiktais universiteto ir kursų kodais.

  • Universiteto kodas: F33
  • Kurso kodas: I102 (3 metai) / I103 (4 metai)

Kreipiamės kaip į tarptautinį studentą?

Tarptautiniai studentai gali kreiptis į kursus per UCAS, per agentą arba tiesiogiai su universitetu.

Patekimo reikalavimai

Mes svarstome visas paraiškas pagal individualius nuopelnus ir galimybes. Kviečiame visus kandidatus į pokalbio dieną ar klausymą, kad suteiktume jiems galimybę tai parodyti kartu su tuo, kas juos įkvepia ir motyvuoja savo srityje. Pareiškėjai taip pat galės parodyti savo aplanką arba pateikti pasirodymą, atsižvelgiant į kursą. Mes priimame paraiškas iš visų dalykinių sluoksnių, nesvarbu, ar esate specializuojasi STEM, menų ar humanitarinių mokslų srityse.

Kaip orientyras, mūsų tipinis pasiūlymas bakalauro lygiu yra 104–120 UCAS tarifo taškų, visų pirma iš 3 lygio kvalifikacijų, tokių kaip A lygis, bet tuo neapsiribojant, BTEC išplėstinis diplomas ar fondo diplomas. Kandidatai turėtų turėti 4 (C) klasės GCSE matematikos arba lygiavertę kvalifikaciją.

Kalbos reikalavimai

Kandidatams, kurių gimtoji kalba yra anglų, reikalaujame, kad turėtumėte GCSE anglų kalbos 4 klasės (C) arba lygiavertę programą arba siektumėte jos.

Jei anglų kalba nėra jūsų pirmoji kalba, turėsite atitikti tą patį standartą, kuris yra lygiavertis IELTS Academic 6.0 bendrajam balui, turint bent 5,5 skaitymo, rašymo, kalbėjimo ir klausymo. Mes priimame daugybę ekvivalentų šalyje ir patvirtintus testus.

Jei jums reikalinga 4 pakopos studento viza norint studijuoti JK, turėsite išlaikyti patvirtintą saugų anglų kalbos testą (SELT). Norėdami gauti daugiau informacijos, galite perskaityti mūsų anglų kalbos reikalavimus.

Terminai

  • JK / ES paraiškos: 2020 m. Sausio 15 d. (Už vienodą požiūrį)
  • Pavėluotos paraiškos bus svarstomos, jei bus laisvų vietų.
  • Tarptautinių mokesčių mokėtojai gali kreiptis ištisus metus. Bet mes rekomenduojame kreiptis kuo anksčiau, kad būtų laiko vizai ir kelionėms susitarti.

Studijų įmokos 2020–21

  • 9 250 svarų sterlingų - visą darbo dieną JK / ES
  • 16 000 svarų sterlingų - visą darbo dieną dirbantis tarptautinis

Mokestis už mokslą nustatomas kasmet ir yra peržiūrimas kiekvienais metais. Todėl universitetas gali kelti mokestį už mokslą antraisiais ar vėlesniais kurso metais, atsižvelgiant į infliaciją ir (arba) įstatymų ar vyriausybės politikos leidžiamą maksimalią sumą. Apie bet kokius pakeitimus studentams bus pranešta kuo greičiau.

Paskutinį kartą atnaujinta May 2020

Apie mokyklą

Established in 1902 as Falmouth School of Art, it has grown over a century to become a digital innovation hub. Today, its portfolio of undergraduate and postgraduate courses represents the breadth of ... Skaityti daugiau

Established in 1902 as Falmouth School of Art, it has grown over a century to become a digital innovation hub. Today, its portfolio of undergraduate and postgraduate courses represents the breadth of the Creative Industries, the fastest growing sector in the UK economy. Now, as we face the fourth industrial revolution; as technology provides great opportunities as well as challenges, it’s clear that Falmouth’s specialisms of creative innovation; creative thinking, problem-solving, communication and storytelling, will be key to future economic and cultural success both at a local and global level. Skaityti mažiau
Falmutas , Penryn + 1 Daugiau Mažiau