BSc (Hons) kūrybinis skaičiavimas
Ravensbourne University London
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Greenwich Peninsula, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* nuolatinių namų studentų; 16 500 svarų sterlingų per metus: nuolatiniai tarptautiniai studentai
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Sujunkite kūrybingą nuojautą su techniniu pagrindu šiame įtraukiančiame kurse. Turėdami prieigą prie moderniausių skaičiavimo įrankių, studentai naudos naujas technologijas ir sužinos apie interaktyvias sistemas, žiniatinklio ir mobiliojo ryšio technologijas, skaitmeninį meną ir daugialypės terpės srautą.
BSc (Hons) kūrybinio skaičiavimo kursas yra lankstus ir novatoriškas kursas, leidžiantis studentams ištirti, kaip kompiuterija ir skaitmeninės technologijos gali padidinti kūrybiškumą. Kursas yra naujas bakalauro portfeliui ir skirtas suteikti studentams tiek kūrybinių, tiek techninių įgūdžių, reikalingų sėkmei pramonėje.
Kuo šis kursas gali būti naudingas man?
Kursas, skirtas skaitmeninei kūrybai švęsti, yra skirtas pasirengti švietimo, sveikatos priežiūros, inžinerijos ir mados karjerai.
„Šis kursas yra skaičiavimo ir meno derinys ir yra puiki vieta kūrybiškai išmokti kompiuterinių technologijų naudojimo“.
-
Ajaz Ali, skaitmeninių technologijų kursų vadovas
Pagrindinės priežastys kreiptis
- Ugdykite įgūdžius, kurių pramonė turi didelę paklausą.
- Sujunkite kūrybinę nuojautą su techniniu pagrindu.
- Sužinokite apie interaktyvias sistemas, žiniatinklio ir mobiliojo ryšio technologijas, skaitmeninį meną ir daugialypės terpės srautą.
- Įgykite įtraukiančių technologijų patirties iš pirmų rankų.
- Turėti prieigą prie naujausių skaičiavimo įrankių ir technologijų.
- Galimybę dirbti tiek su technologijų specialistais, tiek su kūrybininkais.
- Tapkite kūrybingu kompiuterių profesionalu.
Pagrindinės studijų temos
Kurso tikslas-suteikti studentams visapusišką kompiuterių ir skaitmeninių technologijų patirtį.
Per pirmuosius metus studentai įgyja tvirtą pagrindą technologijoms ir sutelkia dėmesį į jų taikymą kūrybiniuose kontekstuose.
Jie taip pat mokosi kurti kompiuterines programas, ugdyti technologinį kūrybiškumą ir tiria naujų žiniasklaidos priemonių kūrimo procesą naudojant programavimo kalbas.
Antrus ir trečius metus studentai turės galimybę sutelkti dėmesį į dalyko meninius aspektus arba imtis labiau mokslinio požiūrio.
Pagrindinės studijų temos:
- Interneto svetainių kūrimas
- Kodavimas
- Mašinų mokymasis ir dirbtinis intelektas
- Mobiliųjų aplikacijų kūrimas
- Duomenų bazių valdymas ir programavimas
Studijų programa
Pagrindinės studijų temos
- Interneto kūrimas
- Kodavimas
- Mašininis mokymasis ir dirbtinis intelektas
- Mobiliųjų aplikacijų kūrimas
- Duomenų bazių valdymas ir programavimas
1 metai
Studentai mokysis derindami praktinius seminarus ir mokymąsi klasėje.
Jie bus vertinami per artefaktus, projektus ir pristatymus, kurie gali būti derinami su kai kuriais kursiniais darbais.
Moduliai apima:
- Žmogaus ir kompiuterio sąveika (HCI)
- Kūrybinis kodavimas
- Įvadas į įtraukias technologijas
- Web dizainas ir duomenų bazės
- Šiuolaikinės kultūros temos
2 metai
Moduliai apima:
- Kompiuteriniai tinklai ir kibernetinė sauga
- Įtraukiančios technologijos koncepcijos
- Skaitmeninės medijos kūrimas ir srautinis perdavimas
- Pasirenkamasis dalykas tarp katedrų
- Tarpinstitucinis pasirenkamasis dalykas
- Didžiosios idėjos ir filosofijos
Po antrųjų metų studentai gali pasirinkti pasirenkamą darbo praktikos metus skaitmeninių technologijų pramonėje.
3 metai: kūrybinė kompiuterija Pathway
Šiame Pathway įgysite žinių apie įgūdžius, kurie yra labai paklausūs, ir sujungsite kūrybinę nuojautą su techniniais pagrindais.
Šie įgūdžiai apima interaktyvias sistemas, žiniatinklio ir mobiliąsias technologijas, skaitmeninį meną ir daugialypės terpės srautinį perdavimą.
- Tyrimo metodai
- Pažangus kūrybinis kodavimas
- Dirbtinis intelektas ir mašininis mokymasis
- Galutinis pagrindinis projektas
- Disertacija
3 metai: įtraukianti technologija Pathway
Įtraukiančios technologijos yra nauja sritis, kuri yra labai paklausi daugelyje sektorių, įskaitant mažmeninę prekybą, elektroninę prekybą, inžineriją, meną, pramogas, žaidimus, pasakojimus ir sveikatos priežiūrą.
Studentai įgis tiesioginės patirties kurdami įtraukiančią patirtį naudodami naujausius skaičiavimo įrankius ir technologijas.
- Tyrimo metodai
- Įtraukiančios technologijos ir pramonė
- 3D modeliavimas ir animacija
- Įtraukiančios patirties programavimas
- Galutinis pagrindinis projektas
- Disertacija
Priėmimai
KARJEROS GALIMYBĖS
Išskyrus paraiškas dėl įprastų skaičiavimo vaidmenų, tokių kaip programuotojas ar tinklo administratorius, šis kursas parengs studentus labiau specializuotiems vaidmenims, pavyzdžiui:
- Debesų inžinierius
- Debesų kūrėjas
- Debesų apsaugos inžinierius
- Duomenų analitikas
Programos mokestis už mokslą
Studentų atsiliepimai
Galerija
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
BSc (Hons) Computer Science
- Athens, Graikija
- Glyfada, Graikija + 1 Daugiau
Elektros ir kompiuterių inžinerijos bakalauras
- Bremen, Vokietija
BSc (Hons) Computer Games Programming
- Athens, Graikija
- Glyfada, Graikija + 1 Daugiau