BSc (Hons) žaidimų programavimas
Ravensbourne University London
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Greenwich Peninsula, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* nuolatinių namų studentų; 16 500 svarų sterlingų per metus: nuolatiniai tarptautiniai studentai
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Tapkite pagrindiniu programuotoju ir likite pačioje žaidimų evoliucijos priešakyje. Dirbdami kartu su žaidimų menininkais ir dizaineriais, išsiugdysite gilų techninį žaidimų variklių ir programavimo architektūros supratimą. Ugdykite neprilygstamus programavimo ir scenarijų kūrimo, turinio generavimo, AI ir virtualios bei papildytos realybės įgūdžius. Neturėdami išankstinių žinių apie kodavimą ar programavimą, kursas suteiks jums įrankių ir pasitikėjimo, kad galėtumėte klestėti konkurencingame žaidimų pasaulyje.
*Tikrinama
Bakalauro (Hons) žaidimų programavimo kursas yra šalia BA (Hons) žaidimų kūrimo kurso ir rengia studentus kodavimo karjerai žaidimų pramonėje. Dirbdami kartu su žaidimų menininkais ir dizaineriais, studentai ugdys gilų techninį žaidimų variklių ir programavimo architektūros supratimą, reikalingą žaidimams kurti šiandieninėje augančioje pramonėje.
Pareiškėjams nereikės jokių išankstinių žinių apie kodavimą ar programavimą, kursas supažindins su pagrindiniais reikalingais elementais ir palaikys žinių ir įgūdžių rinkinių plėtojimą per visą studijų laipsnį, tobulindamas savo praktiką palaikančioje ir kritiškoje aplinkoje.
Kurso programa supažindins studentus su programavimo kalbomis (C ++ ir C#), žaidimų varikliais („Unreal“ ir „Unity“), taip pat sukurs programavimo ir scenarijų kūrimo, procedūrinio turinio generavimo, AI, virtualios ir išplėstinės realybės įgūdžius.
Pagrindinės priežastys kreiptis
- Sukurkite pramonės lygio įgūdžių rinkinius.
- Dirbkite kaip komandos dalis ieškodami kūrybingų programavimo sprendimų.
- Naudokite konkrečiai pramonei skirtus įrankius kurdami žaidimus mobiliesiems, nepriklausomiems ir AAA konsoliniams žaidimams.
- Kurso metu įgytus įgūdžius galima pritaikyti prie bendro programavimo ir žiniatinklio/programų kūrimo.
- Sukurkite gilų techninį žaidimų variklių ir programavimo architektūros supratimą.
Pagrindinės studijų temos
Bendradarbiavimo praktika, žaidimų strigtys ir darbas su pramone bus pagrindiniai studentų patirties aspektai. Studentai susipažins su žaidimų technologijų naudojimu ir galimybe panaudoti konkrečiai pramonei skirtus įrankius kuriant žaidimus mobiliesiems, nepriklausomiems ir AAA konsoliniams žaidimams.
Įgūdžiai, įgyti per kursą, suteikia galimybę pritaikyti kitose suderintose kompiuterijos srityse, tokiose kaip įprastas programavimas, žiniatinklio/programų kūrimas.
Programavimo kursas leis studentams plėtoti pramonės lygio įgūdžių rinkinius ir gebėjimą kūrybiškai mąstyti apie programavimą, dirbant savarankiškai ir kaip komandos dalis. Kursas atspindi į ateitį orientuotą pramonės praktiką, susijusią su žaidimų programavimu ir kaip ji susieta su kitomis žaidimų kūrimo disciplinomis.
Idealūs studentai
Trokštantys kompiuterinių žaidimų programuotojai ir programuotojai, norintys įgyti gilų techninį žaidimų pramonės supratimą.
Studijų programa
1 metai
4 lygio galimi vienetai:
Įsitraukimas į žaidimą
- Žaidimų gamyba
- Žaidimo variklio scenarijus
- Programavimas ir turto valdymas
- Programavimo algoritmai ir metodai
2 metai
5 lygio galimi vienetai:
Žaidimų mišinys
Žemo lygio architektūros programavimas
- Aukšto lygio architektūros programavimas
- Žaidimų variklio programavimas
- Eksperimentiniai žaidimai
- Tinklo programavimas žaidimams
- Lygio dizainas
- Garsas žaidimams
- Profesionalus sąmoningumas
Technikos mišinys
- Taikykite pagrindinius metodus apdorojant vaizdus iš kelių šaltinių
- Sukurkite vizualinių efektų seką, kad galėtumėte ruoštis žingsnio procesui
3 metai
6 lygio galimi vienetai:
Amato įvaldymas
- Individualus tyrimo projektas
- Išplėstinė grupės projektas
- Išplėstiniai AI algoritmai
- Grafikos programavimas su šešėliais
- Išplėstinės žaidimų koncepcijos
- Išplėstinės interneto gamybos koncepcijos
- Kūrybinė vizualizacija ir animacija
- Indie žaidimų kūrimas
- Galutinis didelis projektas
Priėmimai
KARJEROS GALIMYBĖS
Absolventai tęsia įvairią karjerą eidami kai kuriuos iš šių vaidmenų: žaidimų programuotojo, mobiliųjų programų kūrėjo ir programinės įrangos inžinieriaus.
Kurso metu įgyti įgūdžiai suteikia galimybę pritaikyti kitose suderintose kompiuterijos srityse, tokiose kaip įprastas programavimas ir žiniatinklio / programų kūrimas.
Programos mokestis už mokslą
Galerija
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Žaidimų kūrimo bakalauras
- Langley City, Kanada
- Richmond, Kanada
BSc (Hons) žaidimų kompiuterija su virtualia ir papildyta realybe
- Lincoln, Jungtinė Karalystė
Kūrybinių medijų ir žaidimų technologijų bakalauras
- Breda, Olandija