Palyginti tiksliųjų mokslų bakalauro programas - Astronomija - jungtinėse Amerikos Minesota Jungtinėse Amerikos Valstijose - 2021

Tiksliųjų mokslų bakalauro laipsnis (BSc) - tai pirmosios akademinės pakopos studijos, kurios paprastai užtrunka nuo trejų iki penkerių metų.  Šio tipo studijų programos yra kuriamos taip, kad studentus paruoštų tolimesnėms magistro studijoms arba profesinės karjeros pradžiai.Astronomija - tai itin plati mokslo sritis, tirinėjanti galaktikas, planetas ir žvaigždes. Priklauso… Skaityti daugiau

Astronomija - tai itin plati mokslo sritis, tirinėjanti galaktikas, planetas ir žvaigždes. Priklausomai nuo studentų pasirinktos konkrečios astronomijos srities, o taip pat ir studijų lygmens, jie gana daug laiko praleidžia observatorijose, ar įvairiose natūraliose vietovėse, kuriose palanku stebėti įvairiausius dangaus kūnų procesus.

Prašyti daugiau informacijos apie tiksliųjų mokslų bakalauro programas - Astronomija - jungtinėse Amerikos Minesota Jungtinėse Amerikos Valstijose - 2021