Filter
Tikslieji mokslai
Europa Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Palyginti tiksliųjų mokslų bakalauro programas - Fizika - Europa - 2019/2020

Tiksliųjų mokslų bakalauro laipsnis, arba BSc, tai pirmosios pakopos akademinis laipsnis, kurį įgyti paprastai užtrunka nuo trejų iki septynerių metų.  Šių studijų metu studentai įgyja tvirtą žinių ir įgūdžių pagrindą, kuris yra itin naudingas norintiems tęsti studijas arba pradėti profesinę karjerą.

Fizika - tai viena iš tiksliųjų gamtos mokslų sričių. Būtent šias akademines studijas pasirinkę studentai itin išsamiai nagrinėja įvairiausių gamtos kūnų energijos niuansus bei sandaros subtilybes. Tad į fizikos akademines studijų programas paprastai yra įtraukiami tokie akademiniai dalykai kaip mechanika, algebra, elektros grandinės, magnetizmas, termodinamika bei optika.

Europoje, viena iš pasaulyje 's septynių žemynų, paprastai žinomas kaip vakarinėje pusiasalio Eurazijos. Antras mažiausias žemynas, su 10.180.000 (km2), plotas pertvarkomos 50 šalių.

Peržiūrėti visas tiksliųjų mokslų bakalauro programas - Fizika - Europa - 2019/2020

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

9 Rezultatai Fizika, Europa

University of Birmingham - College of Engineering and Physical Sciences

Bakalauro laipsnis kursas fizika bakalauro F300:

Fizika nagrinėja kai giliausius klausimus apie tai, kaip visata veikia ir tyrinėja gamtą anapus žmogiškojo patyrimo ribų. Mūsų darbuotojai atlieka tyrimus iš ilgiausių ilgio ir laiko skalės - pvz iš tamsiosios materijos vaidmenį Visatos struktūrą ir mėgdžiodami Big Bang sunkiųjų branduolinių susidūrimų - mažiausioms ilgio ir laiko skalės, pvz dėl Higso bozonas ir medžioklė kitų aspektų elementariųjų dalelių fizikos.

Tarp šių dviejų kraštutinumų, suprasti, kaip Saulė ir žvaigždės dirbti, fizikos ir biofizikos nano struktūrų, kvantinės narių reikalas, pavyzdžiui, superlaidumo ir ultracold atom dujų ir metamedžiagomis (The nematomų apsiaustus fizika), yra visi raktas į mūsų mokslinių tyrimų temas.... [-]

Jungtinė Karalystė Birmingamas
Skaityti daugiau lietuvių kalba
Université Pierre et Marie Curie (UPMC)

Bakalauro - Fizikos bakalauras

&nbsp

Fizikos bakalauro laipsnis siūlo bendrą mokymą fizikos požiūriu teoriniai ir eksperimentiniai aspektai. Lygis L2 (orientacijos ciklas) siekiama suteikti studentams fizikos bendruosius pagrindus, o taip pat tas susijusių sričių, pavyzdžiui, matematikos, išlaikant atviras duris į kitas disciplinas, ypač mechanikos, elektronikos ir chemijos. Per L2, krypties kaitos link dalykinių sričių, elektronikos, mechanikos ar chemijos possibles. Lygis L3 (specializacija ciklas) yra susijęs su įvairių dabartinių fizikos aspektus, leidžianti studentams tobulinti savo profesinius planus ir studijas. Per šešis studijų programų tipų pasirinkimas siūloma tarp pagrindinių fizikos, taikomų dėstymo, dviejų disciplinų ar kelių tyrimų centras apie fizikos.L3, darbo vietą yra privaloma vidurinės mokyklos laboratorijoje arba akademinės nustatymas. ... [-]

Prancūzija Paryžius
University of Groningen

Groningene galite studijuoti taikomosios fizikos bakalaurą kartu su fizika, ir jums nereikia jų pasirinkti iš karto. Groningenas yra vienintelis universitetas Nyderlanduo ... [+]

Fizika rūpinasi gamtos reiškinių aprašymu ir numatymu. Taikomoji fizika yra susijusi su fizikos pritaikymu techniniuose sprendimuose. Dizainas ir konstrukcija yra svarbūs to aspektai.

Taikomoji fizika yra visuomenės pagrindas. Tai yra daugelio produktų, kuriuos naudojame kasdieniame gyvenime, pagrindas. Programa turi stiprią tarpdisciplininę orientaciją, daugiausia dėmesio skiriant dalykų deriniams: fizikai su projektavimo studijomis, nanotechnologijoms, naujoms medžiagoms ir sistemoms bei valdymo inžinerijai.

Taikomoji fizika apima ne tik reiškinių atsiradimo, bet ir jų panaudojimo techniniams sprendimams studijas. Programa orientuota į teoriją ir praktiką.

Kritinio vertinimo įgūdžiai... [-]
Olandija Groningenas
Lund University

Lund University yra nuolatinis aukštųjų universitetų Šiaurės Europoje fizikinių mokslų srityje. Lundo fizikai dirba pažangiausiame pasaulyje nuo CERN dalelių fizikos iki ... [+]

Mūsų pasaulyje susiduriama su daugeliu iššūkių - pagrindiniame mokslei tiriant pagrindines jėgas ir daleles arba visatos, planetų ir gyvenimo kilmę bei taikomąjį mokslą, siekiant rasti tvarius energijos šaltinius, naujas nano masės technologijas ir pritaikytas medžiagas pramonės, chemijos ir medicinos srityse. Fizika yra šios pastangos pagrindas, o fizikai atlieka svarbų vaidmenį šiose ir daugelyje kitų sričių. Lundas nuolat vertinamas kaip aukščiausias Šiaurės Europos universitetas fizikiniuose moksluose, o ši kompetencija dabar plečiasi kuriant du tarptautinius mokslinių tyrimų centrus - "MAX IV" - sinchroninio radiacijos laboratorija, kuri buvo pradėta Lunde 2016 m. Birželio mėn., Ir ESS, "European Spallation" Šaltinis, kuris šiuo metu yra statomas ir tikimasi, kad jis bus naudojamas 2023 m. Šie mokslinių tyrimų įrenginiai sudarys galimybes fizikos absolventams.... [-]

Švedija Lundas
Aalto University

Ar tu esi sužavėtas kvantine fizika? Ar norite kurti realaus pasaulio programas? Ateities Aalto University studijuokite "Quantum Technology"! ... [+]

Tyrimo tikslai

" Quantum Technology" pagrindinė veikla yra kvantavimo revoliucijos, skirtos skaičiavimams, bendravimui, jutikliui ir modeliavimui, priešakyje. Nauji prietaisai bus geresni už dabartines technologijas, išnaudodami kvantinius mechaninius reiškinius. Būsimi kvantiniai kompiuteriai išspręstų problemas, kurių negalima aptikti esama įranga ir algoritmais. Kvantinė komunikacija naudos nepažeistą šifravimo schemą. "Quantum Technology" pagrindinė programa suteikia jums įgūdžių, kad taptumėte pasaulio lyderiu šioje sparčiai besivystančioje pramonėje ir augančiame inžinerijos srityje.

Kvantinė technologija yra daugiadalykti sritis, kuri kerta tradicines ribas tarp nanofizikos, informatikos ir elektrotechnikos.... [-]

Suomija Espo
Rugpjūtis 2020
3 - 5 metai
University of Pécs

Programos aprašymas

Mokymo programa organizuojama moduliuose, apimančiuose įvadinius gamtos mokslų kursus (24 kreditai), bendrus kursus (52 kreditai) visiems fizikos studentams (baziniai kursai matematikos, fizikos ir informatikos). Kursai, susiję su taikomosios fizikos specializacijomis, apima pažangias eksperimentinės ir teorinės fizikos temas, būtinus matematikos ir informatikos kursus. Informatikos fizikoje specializacija yra duomenų rinkimas, signalų apdorojimas "LabView", duomenų bazių valdymas ir programavimas C # kalba. Studentai susipažins su naujausiais instrumentais.

Paraiškų teikimo tvarka

Norint sėkmingai atlikti paraišką, atlikite šiuos veiksmus:

Norėdami kreiptis, užsiregistruokite mūsų paraiškos svetainėje (https://apply.pte.hu/) ir pradėkite savo paraišką.Užpildykite paraiškos formą, įkelkite reikiamus dokumentus ir pateikite paraišką!Pateikę paraišką, jūs ketinate gauti informaciją apie tolesnius veiksmus.Jei gavę paraiškos mokestį, pradėsime įvertinti jūsų paraišką.Paraiška... [-]
Vengrija Pécs
University Of Debrecen

Fizikos bakalauro programos studentai įgyja išsamų mokymą fizinių dalykų srityse - nuo mechanikos iki dalelių fizikos. ... [+]

Tiksliųjų mokslų bakalauro programos - Fizika - Europa - 2019/2020.

Akademinė disciplina: Gamtos mokslai

Laipsnis: mokslo bakalauras (bakalauras)

Kvalifikacija: fizikas (turintis gamtos mokslų bakalauro laipsnį)

Trukmė: 6 semestrai

Gauti kreditai: Bakalauro laipsnis reikalauja baigti 180 kreditų (ETC).

Programos tikslas: Fizikos bakalauro programos studentai įgyja išsamų mokymą fizikos dalykuose - nuo mechanikos iki dalelių fizikos. Jie sužino apie fizinius dėsnius, reglamentuojančius mūsų aplinką, ir susipažįsta su pagrindinėmis medžiagos sudedamosiomis dalimis ir struktūra. BSc programos metu jie įgyja praktinių žinių apie fiziką, skaičiavimą ir technologijas. Be fizikos išmokimo, studentai išmoks logiškai mąstyti ir planuoti bei efektyviai spręsti problemas.... [-]

Vengrija Debrecenas
6 semestrai
Kaunas University of Technology

Apžvalga

Medžiagų fizikos ir nanotechnologijų programa skirta studentams, kurie domisi technologijomis ir fizika. Tai unikalus dviejų krypčių bakalauro studijų programa anglų kalba. Programa suteikia studentams pagrindines žinias apie fiziką, technologijų supratimą, technologinį projektavimą, kartu su problemų sprendimo įgūdžiais ir siekia patenkinti studentų, ieškančių naujoviškų karjerų šiandienos technologiniame amžiuje, poreikius.

Karjera

Studentų kompetencijos - yra kompetentingas taikyti, žinoti ir suprasti pagrindinius fizinius ir cheminius reiškinius, jų sąvokas, inžinerijos, elektrotechnikos ir elektronikos pagrindus, teorines mechanikas, skaitinius metodus, matematines koncepcijas ir principus, suprasti matematinių metodų taikymo problemas. - išmoko pagrindinius šiuolaikinius fizikinės ir cheminės analizės metodus, taikomus medžiagų moksle ir nanotechnologijose. - yra kompetentingas taikyti šiuolaikines mikro ir nanotechnologijas ir priemones, naudojamas naudojamas funkcines (optines, elektrines, magnetines) medžiagas, mikro ir nanostruktūras, jų kūrimą, gamybą, taikymą ir kokybės vertinimą / biomedžiagas, jų technologijas, žmogaus fiziologines sistemas, biomedicinos ir ultragarso sistemos, prietaisai ir jų kūrimas, gamyba, taikymas ir kokybės vertinimas (atitinkamai pagal pasirinktą specialybę). Yra kompetentingas taikyti šiuolaikinių inžinerinių medžiagų ir jų fizinių principų, mikro ir nanotechnologijų technologijas, ieškant ir kuriant naujas medžiagas ir struktūras pagal nustatytus reikalavimus, turi darbo patirtį su technologinėmis ir medžiagų analizės įranga. - yra kompetentingas kritiškai vertinti informaciją, savo veiklos rezultatus, profesines naujoves, dalyvauti diskusijoje ir tobulinti savo veiklą, pristatyti ir perduoti žinias bei supratimą apie studijas ir pasirinktą veiklą specialistams ir ne specialistams.... [-]

Lietuvos Respublika Kaunas
Vasaris 2020
4 metai
Eindhoven University of Technology

Pasaulis iš kitos perspektyvos

Pasaulyje, daug specialių procesų mus rasti atgal vietoj. Kartais šie įspūdingi ir aiškiai pateikti, pavyzdžiui, žaibo išleidimo ir tornadas. Bet kartais turite kas yra pastabus. Ar jus pvz kada nors susimąstėte, kodėl labai karšta objektai skleidžia šviesą (pvz plieno vamzdžių)? Ir tai kada pastebėjote, kad jūs abu galite pamatyti per stiklinį langą, kaip jūs galite pamatyti atspindys. Tai puikus dalykų iš prigimties yra visi fizikos objektas.

Fizikai įdomu