Peržiūrėti tiksliųjų mokslų bakalauro programas - Fizika Lietuvoje - 2021

Tiksliųjų mokslų bakalauro studijos - tai pirmosios pakopos akademinės programos, kurios paprastai trunka nuo trejų iki penkerių metų.  Įstoję į vieną iš šio tipo studijų programų, studentai paprastai turi išlaikyti privalomųjų dalykų egzaminus bei gali rinktis ir laisvai pasirenkamus studijų dalykus, ir taip įgyti gana personalizuotą išsilavinimą.Fizika - tai tikslusi… Skaityti daugiau

Fizika - tai tikslusis gamtos mokslas, kuris yra orientuotas į energijos bei materijos savybių ir charakteristikų analizę. Tad į būtent fizikos akademines studijų programas yra įtraukiami tokie akademiniai dalykai kaip magnetizmas, šviesa, garsas, atomo struktūra, elektros srovės grandinės ir t.t.

Lietuva, oficialiai Lietuvos Respublika yra Šiaurės Europoje šalies, iš trijų didžiausia Baltijos šalyse. Jis įsikūręs palei pietryčių pakrantėje Baltijos jūros, į Švediją ir Daniją rytus. Daugiau nei 90% lietuvių moka bent vieną užsienio kalbą, o pusė gyventojų kalba dviem užsienio kalbomis, daugiausia rusų ir anglų kalbomis.

Geriausios tiksliųjų mokslų bakalauro programos - Fizika Lietuvoje - 2021