BACHELORSTUDIES.LT

Ieškoti Nuotolinis mokymas tiksliųjų mokslų bakalauro programų - Kompiuterinė animacija - 2019/2020

Į tiksliųjų mokslų bakalauro studijų programas yra įtraukiamos teorinės paskaitos bei praktiniai seminarai, o taip pat kartais ir profesinės praktikos. Šio tipo studijos yra kuriamos taip, kad paruoštų studentus konkurencingai darbo rinkai. Priklausomai nuo jūsų norų, poreikių bei interesų galėsite rinktis vieną iš daugybės studijų specialybių. Tiksliųjų mokslų bakalauro studijos paprastai trunka apie ketverius metus.  

Jūs gausite žinoti animacinių filmų, animacijos ir judesio grafikos istoriją.Jūs būsite supažindinti su technikomis pažangių 3D kompiuterinė grafika, virtualios aplinkos ir FX animacinių filmų ir TV

Darbas su valstybinių universitetų yra toli nuo optimalaus pasirinkimo. Privačios mokyklos suteikia daug geresnę pagalbą savo nuotolinio mokymosi patirtį. Keletas interneto universitetas atkreipia mokytojus ir mokinius dideli atstumai iš viso pasaulio. Tai labai padidina įvairovę nuotolinio mokymosi klasėje ir gamina sudėtingas pokalbis tarp tų, iš labai skirtingų bendruomenių, regionų, ir tolimų kultūrų.

Prašyti daugiau informacijos apie Nuotolinis mokymas tiksliųjų mokslų bakalauro programas - Kompiuterinė animacija - 2019/2020

2 Rezultatai Kompiuterinė animacija, Nuotolinis mokymas Filter

Mokslo bakalauras animacijoje, aplinkoje

The Los Angeles Film School Online
Internetinės Dieninės 36 mėnesiai Rugsėjis 2020 Jungtinės Amerikos Valstijos Los Andželas

Sukurkite savo svajonių virtualų pasaulį. Mūsų programa jus išmokys 3-D modeliavimas, simbolių dizainas, kompozicija, simbolių animacija ir kt. Įsivaizduokite, kurdami aplinkas ir simbolius, kuriuos galite iš tikrųjų žaisti. Pradėkime statyti!

Mokslų bakalauras kompiuterinės animacijos

Full Sail University
Universiteto miestelis Internetinės Dieninės Ištęstinės 20 - 29 mėnesiai Sausis 2020 Jungtinės Amerikos Valstijos Žiemos parkas + 2 daugiau

Nesvarbu, ar tai įgyvendinti didžiulius minios scenas filme, spalvų koregavimo produktus komercinės televizijos, arba sukurti didžiulius peizažai žaidėjai keliauti per vaizdo žaidimų, menininkai naudoja kompiuterinę grafiką beveik kiekvieną pramogų industrijos aspektą.