Palyginti tiksliųjų mokslų bakalauro programas - Matematika - jungtinėse Amerikos Pietų Karolina Jungtinėse Amerikos Valstijose - 2021

Tiksliųjų mokslų bakalauro laipsnis (BSc) - tai pirmosios akademinės pakopos studijos, kurios paprastai užtrunka nuo trejų iki penkerių metų.  Šio tipo studijų programos yra kuriamos taip, kad studentus paruoštų tolimesnėms magistro studijoms arba profesinės karjeros pradžiai.Aukštosios matematikos akademines studijų programas pasirinkę studentai išsamiai analizuoja tokias… Skaityti daugiau

Aukštosios matematikos akademines studijų programas pasirinkę studentai išsamiai analizuoja tokias temas kaip, pavyzdžiui, kvantinė mechanika. Šių kursų metu studentai tyrinėja pavienių dalelių sistemas, jas stebi ir analizuoja, tam kad galėtų įvykdyti įvairius eksperimentus ir gautų mokslui vertingus rezultatus. Be to, į aukštosios matematikos akademines studijas dažnai yra įtraukiami ir tokie kursai kaip hidrodinaminis stabilumas, algebra, ekonometrija ir t.t.

Prašyti daugiau informacijos apie tiksliųjų mokslų bakalauro programas - Matematika - jungtinėse Amerikos Pietų Karolina Jungtinėse Amerikos Valstijose - 2021