BTech rinkodaros

University of Johannesburg

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

BTech rinkodaros

University of Johannesburg

Statusui tikslas yra plėtoti studentų taikomi ir pažintinių kompetencijų įsigijimui, aiškinimo, supratimo ir pritaikymo rinkodaros principais. Studentas turi gebėti analizuoti ir paaiškinti sprendimus rinkodaros ir reklamos į rinkodaros operacijų padalinio ar įmonės kontekste, įvertinti ir interpretuoti išorinį poveikį sprendimams. Studentas taip pat turėtų būti suteikta galimybė pamąstyti apie jo / jos valdymo sprendimus ir prašymų įvertinti jo poveikį į holistinį kontekste rinkodaros ir skatinimo.

Studentai privalo turėti patirtį prekybos pramonei, kad kontekstualizuoti savo mokymąsi su jų verslo aplinką, ir įvertinti patobulinimus ir intervencijas jie gali turėti įtakos jų darbo aplinkoje.

Priėmimo sąlygos ir reikalavimai

Nacionalinė diplomas (rinkodaros) arba lygiavertė kvalifikacija ne NQF 6 lygis, kuris nustatomas statuso komiteto su 60% vidurkį. 60% arba didesnis ženklas rinkodaros 3 būtų privaloma plius 60% arba didesnis bet pagrindinis dalyko, ty marketingo tyrimai 3, Marketing Communications 3, vartotojų elgsena arba pardavimų valdymas 3a.

Susitikimas fakulteto minimalius reikalavimus tam tikros programos nebūtinai garantuoja priėmimą į šią programą, kaip specifiniai atrankos kriterijai gali būti taikomi ir dėl erdvės apribojimų.

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Vas 2019
Duration
Trukmė
3 metų
Dieninės
Locations
Pietų Afrikos Respublika - Johannesburg, Gauteng
Pradžia : Vas 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Vas 2019
Pietų Afrikos Respublika - Johannesburg, Gauteng
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla