Oficialus aprašymas

Statusui tikslas yra plėtoti studentų taikomi ir pažintinių kompetencijų įsigijimui, aiškinimo, supratimo ir pritaikymo rinkodaros principais. Studentas turi gebėti analizuoti ir paaiškinti sprendimus rinkodaros ir reklamos į rinkodaros operacijų padalinio ar įmonės kontekste, įvertinti ir interpretuoti išorinį poveikį sprendimams. Studentas taip pat turėtų būti suteikta galimybė pamąstyti apie jo / jos valdymo sprendimus ir prašymų įvertinti jo poveikį į holistinį kontekste rinkodaros ir skatinimo.

Studentai privalo turėti patirtį prekybos pramonei, kad kontekstualizuoti savo mokymąsi su jų verslo aplinką, ir įvertinti patobulinimus ir intervencijas jie gali turėti įtakos jų darbo aplinkoje.

Priėmimo sąlygos ir reikalavimai

Nacionalinė diplomas (rinkodaros) arba lygiavertė kvalifikacija ne NQF 6 lygis, kuris nustatomas statuso komiteto su 60% vidurkį. 60% arba didesnis ženklas rinkodaros 3 būtų privaloma plius 60% arba didesnis bet pagrindinis dalyko, ty marketingo tyrimai 3, Marketing Communications 3, vartotojų elgsena arba pardavimų valdymas 3a.

Susitikimas fakulteto minimalius reikalavimus tam tikros programos nebūtinai garantuoja priėmimą į šią programą, kaip specifiniai atrankos kriterijai gali būti taikomi ir dėl erdvės apribojimų.

Programa mokoma:
Anglų

Peržiūrėti 135 daugiau kursų University of Johannesburg »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Vas. 2020
Duration
3 metų
Dieninės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Vas. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Vas. 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date