Pagrindiniai tikslai Rinkodaros laipsnį yra išsamaus švietimo sistema, apimanti reikalavimus ir veikimą visuose rinkodaros aspektus, ir pardavimo funkcijas verslo organizacijų ir pagrindinius pokyčius, vykstančius jų teorijos ir praktikos nuostata. Marketingo funkcija, visų pirma, buvo Reikšmingų pokyčių tema pastaraisiais metais per įvairius pokyčius, pavyzdžiui, virusinės rinkodaros, socialinių tinklų ir susijusių įvykių augimas. Svarbu šios programos tikslas yra suteikti studentams tvirtą pagrindą žinių ir įgūdžių, kad jie galėtų tapti veiksmingos rinkodaros specialistai šioje kintančioje aplinkoje.

Marketingo BA siekia įkvėpti dalyvius su daugeliu galimybių atvira verslo organizavimo vizija per informuoto supratimą ir veiksmingą įgyvendinimą up-to-data Integruotos marketingo koncepcijas ir strategijas principus, ir į naujų technologijų ir naujoviško mąstymo vaidmenį siekiant jų.

Kitas svarbus aspektas rinkodaros laipsnis yra internacionalizacija aspektas. Su vis internacionalizaciją per verslą labai svarbu, kad geriausia praktika tarptautiniu pripažįstamas ir įtraukti tinkamu būdu į studijų programų, tokių kaip šis.

Galiausiai praktikos svarba visiškai pripažino mūsų ryšius su profesionaliais institutų ir įmonių sektoriaus mastu. Tai iki trijų mėnesių stažuotės ar praktikos komponentas turimą dalyvių įtraukimo palaikoma į programos trečiojo etapo. Vieta nėra privaloma - studentai gali pasirinkti vietoj didelėje verslo mokslinių tyrimų projektą.

Kas už kursas?

BA (Hons) Rinkodara rengia studentus karjeros kaip rinkodaros specialistas. Programa suteikia išsamią švietimo analizės įgūdžių, reikalingų verslui ir dėl rinkodaros ir pardavimo praktikos diapazone. Marketingo specialistas vaidmuo dedamas į platesnę verslo kontekste pristatoma per verslo atitinkamuose moduliuose diapazone.

CAO kodas

IC007

Pradžios data

Rugsėjis 2014

Guilds

QQI (Kokybės ir kvalifikacijų Airija, nauja integruota agentūra pakeisti FETAC, HETAC, NQAI ir įtraukiant funkcijas IUQB).

Programa

Kurso struktūra: Programos moduliai yra pristatomi paprastai per dvi semestro ciklus.

1 etapas PROGRAMOS MODULIAI - Kreditai

  • Verslo teisė - 10 - Įvadas į finansinės apskaitos - 10 - Ekonomikos - 10 - Įvadas į IRT - 5 - Taikomosios IRT Marketing - 5 - Verslo organizavimas ir valdymas - 10 - Rinkodaros principai - 10 - Iš viso kreditų - 60

2 etapas PROGRAMOS MODULIAI - Kreditai

  • Pardavimų valdymas - 10 - skaitmeninės rinkodaros - 10 - Valdymo apskaita - 10 - Verslo informacijos valdymas ir duomenų bazės - 5 - Žmogiškųjų išteklių valdymas - 5 - Inovacijų vadyba - 10 - Rinkos tyrimai - 10 - Iš viso kreditų - 60

3 etapas PROGRAMOS MODULIAI - Kreditai

  • Paslaugos Rinkodara ir valdymas - 10 - Integruotos marketingo komunikacijos - 10 - Šiuolaikiniai Marketingo strategijos - 10 - Verslo strategija - 10 - Verslo projektų - 10 - Tarptautinis marketingas - 10 - Iš viso Kreditai - 60

Ką mes siūlome

1 etapas

1 etapas programa yra sukurta siekiant suteikti pamatus ir "statybos blokų" visai programai. Verslas ir aplinkos kontekstas yra labai svarbus visiems verslo studijų programos dalyvių, tai būtų specialistas arba apskritai. Šis etapas numato, kad kontekstą poveikio bendrojo valdymo, rinkodaros ir verslo teisė. Rinkodaros principai modulis ypač suteikia tvirtą pagrindą kursą rinkodaros ir suteikia kontekstą daugiau specializuotų gydymo numeriu vėliau programoje. Be to, yra įtrauktos svarbios sritys ekonomikos, verslo informacinių sistemų, ir finansinės apskaitos.

2 etapas

Pagrindinis bruožas 2 etapas yra tai, kad mes einame į labiau specializuotų aspektus pardavimų ir rinkodaros.

Keturi iš šešių modulių yra tiesiogiai susiję su temomis vartojimo įdomi ir svarbi prekybos bendruomenei. Tai atrodo beveik ne veiklos klausimais, ir skaitmeninės rinkodaros ypač susijęs su rinkodaros transformacijos atsiranda pokyčių informacinių technologijų srityje. Be to, kūrybiškumo ir inovacijų svarba atsispindi ant inovacijų vadybos modulio įtraukimo į šį etapą. A. stiprus rinkos tyrimai modulis 2 etapas turi esminę švietimo ir praktinę vertę, ypač anksti Pasirengimas verslo projektus 3 etapas, turėtų studentai renkasi tai, o ne darbo vietą.

3 etapas

Baigiamajame etape, kitos specializuotos sritys paslaugų marketingo ir vadybos Integruotos marketingo komunikacijos ir rinkodaros vadybos nagrinėjami. Be to, kai kurie apskritai, bet labai svarbu, verslo turinys yra įtrauktas į šį etapą. Verslo strategijos kursas yra skirtas suteikti integruotą požiūrį į visus verslo medžiagą, kuriai taikoma programa, įskaitant, žinoma, į reklamos medžiagą. Verslo projektas arba vieta suteikia galimybę arba taikomuosius mokslinius tyrimus per didelę projekto, arba alternatyviai, trijų mėnesių stažuotės su verslo korporacijos galimybę.

Verslo projektas, jei pasirinkote, gali būti susijęs su atvejo tyrimo analizė, išorės interviu ar tiekimą duomenis į profesinę aplinką ar kitus metodus, kuriems per 2 etapas Rinkos tyrimų modulio .. Iš verslo projekto pristatymas buvo sukurta siekiant suteikti tvirtą ir patikimą demonstravimo į reikalingas diplomas akademinių standartų pasiekimo.

Vieta variantas greičiausiai bus patrauklus daugeliui, ir įtraukti studentus skirti apie dvylika savaičių darbo aplinkoje su vienu iš Nepriklausomo Koledžo įmonių partneriais.

Reikalavimai

Pareiškėjai turi turėti dviejų aukštojo C3 "ir keturių eilinio lygio D3 s (įskaitant matematikos) arba ekvivalentas mažiausiai. Studentai pagal 23 metų sausio 1 d įvažiavimo metų turi kreiptis per CAO. Pareiškėjai, kurie yra daugiau nei 23 iki sausio 1 d įvažiavimo metus yra tinkamos įeiti į programą, kaip brandaus studento.

Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 2 daugiau kursų Independent College Dublin »

Šis kursas yra Campus based
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas