vertybiniai popieriai


tarpinis/>

Universiteto rinkodaros analitikas (3 metai)


pabaiga/>

Rinkodara bakalauras (4 metai)

Gyvenimo nutarimu patvirtintas. ME Nr 1721-1704 - modif. Pastaba NO2017-02829872-APN-DNGU # ME


Modalumas. Karjera klasė/>

EAN įrašas yra neribojamas, nors pareiškėjas turi atitikti šiuos priėmimo reikalavimus:

  • Interviu su švietimo konsultantas.
  • Profesionali pagalba pareigybių pasikalbėti su Race direktorius.
  • Teikiama institucinė pristatymą kanclerio.
  • Dalyvavimas įėjimas Žinoma: Įvadas į vadybos mokslo
  • Be nustatytų taisyklių reikalavimus dokumentams


svarstymai/>

Globalizacijos procesas paveikė stilių ir metodų ugdymo ir plėtros rinkodaros strategijas ir bendrųjų politikos krypčių ir dėl rinkodaros priemonių poreikio platų struktūrų ir socialinių subjektų. Rinkodaros specialistai gali parengti išsamų ir strateginį požiūrį į marketingo, verslo galimybes ir atskirti konkuruoti besikeičiančių scenarijus, įgyvendinant marketingo strategijas prekių ir paslaugų, kurios atitiktų segmentų, kurie vadovaujasi savo prekybos politikos poreikius.

EAN siūlo mokymo programą universitetų absolventų rinkodaros analitikais ir įteisinta patariamosios tarybos įmonių, įsipareigojusių institucinio projekto. Mokytojai turi didelę mokymo ir patirties ir apmokyti tvarkymo mokymo strategijas skatinti įgūdžių įgijimą. Studentų praktinio mokymo pradedamas taikyti analizuojant realius atvejus bendrovių, susijusių su EAN, kad matytųsi jų problemas gydytis patenka į subjektų sistemą.

iš anksto ateneos specialistų įmonėms ir diskusijose su ekspertais iš vadybos mokslų praktikos atliekamos.


Taikymo sritis antraštinės/>


APIMTIS pavadinimas: laipsnis rinkodaros analitikas/>

  • Analizuoti rinkos sąlygas, taip pat skirtingus veikėjus, dirbančius komercinės veiklos skirtingose ​​rinkose.
  • Palengvinti paiešką reikalingą informaciją būtų galima tinkamai sprendimų priėmimą prekybos departamento bendrovė.


APIMTIS pavadinimas: Baigė MARKETING/>

  • Plėtoti strategijas, rinkodaros planus ir rinkos tyrėjų ir nustatyti strategijas ir pardavimo struktūros įmonėse įvairaus pobūdžio ir apimties.
  • Dizainas, įgyvendinti ir stebėti kampanijos ir veiksmai Integruotos marketingo komunikacijos, kaip verslo valdymo kadrų organizacijų įvairaus pobūdžio ir apimties ar patariamoji / nepriklausomas konsultantas.
  • Dalyvauti rengiant strategijas ir veiksmų rinkodaros ir integruotos komunikacijos plėtros, kuria siekiama pradėti ir tobulinti produktus tradicinėse rinkose ir netradicinių, nacionaliniu ir tarptautiniu, kaip operaciniams stalams ir / ar komercinės elgesys organizacijų įvairaus pobūdžio ir taikymo sritis kaip konsultantas / nepriklausomas konsultantas.


studijų planas/>

Programa mokoma:
  • Spanish (Argentina)

Peržiūrėti 7 daugiau kursų EAN - Escuela Argentina de Negocios »

Šis kursas yra Campus based
Duration
3 - 4 metų
Dieninės
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas
Galutinis paraiškų davimo terminas
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date

Las palabras de nuestros nuevos graduados