Bakalauras turizmo

Yarmouk University

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Bakalauras turizmo

Yarmouk University

Bendra informacija apie programą:

  • Mokymo kalba: anglų
  • Kredito laikas: 132
  • Trukmė Studijų trukmė: 4 metai

Programos aprašas

Ši programa suteikia aukštos standartus atitinkantį išsilavinimą, kad žmonės galėtų dirbti profesionaliai, kelionių ir turizmo pramonei. Ji tiekia Kelionės ir turizmas turizmo rinką su kvalifikuotų žmogiškųjų išteklių skirtingų lygių, ir skatina studentus efektyviai bendrauti daugiakultūrinėje aplinkoje.

Gyvenimo

Studentai apdovanoti bakalauras turizmo vadybos baigus šiuos kursus:
A. University reikalavimai (27 Kr. Hr.)
B. fakultetas reikalavimai (21 Cr.Hr.)

Courses201

C. Universaliosios reikalavimai (84 Cr Hr..): -Compulsory reikalavimai (69) Cr.Hr.

Žinoma Kodas & Ne Kurso pavadinimas Kurso aprašymas
TOUR 142 Jordanija Archeologija per amžių Šis kursas siekiama suteikti studentams būtinų žinių apie ankstesnių civilizacijų, kad apsigyveno Jordanija ir tarnauja Jordanijos turizmo produkto poveikį kaip atrakcionų turistams iš viso pasaulio palikimas. Šis kursas apima archeologiją iš įvairių archeologinių amžiaus, kaip antai priešistorės, graikų, Nabataea, Romos, Bizantijos ir islamo laikotarpis iki dabar.
TOUR 212 Turas Guiding Kursas apima turo koncepcija kelrode, turistinių gidų tipus, vaidmenys gidai, apie kelionių orientavimo ir jo ryšys su turizmo renginių svarbą, o gidai ateitį. Žinoma, taip pat yra susijęs su turą pagrindinis sėkmingų įgūdžius, pavyzdžiui, pirmosios pagalbos įgūdžių, laiko valdymas, skaito turizmo žemėlapiai, pristatymo įgūdžius, susijusius su skirtingų tipų turistams ir reaguoti į jų užklausas ir skundus ir prieštaravimus, ir kaip sukurti sąveika tarp turistų ir turizmo paskirties
TOUR 222 Kelionių agentūra Operacijos Šis kursas siekiama suteikti studentams žinių ir įgūdžių, reikalingų kelionių agentūros verslo pasaulyje, ir Jordanijoje. Šis kursas apima kelionių agentūros, turizmo brokerių sąvokas, iš kelionių agentūrų, jų funkcijas, jų organizavimo ir valdymo, planavimo jų darbo ir veiklos svarbą, organizuojant ir rinkodara individualių ir grupinių kelionių, iš kelionių agentūros Ryšys su kitais turizmo veikla ir profesijas.
TOUR 232 Bendravimo įgūdžiai in Tourism
TOUR 233 Anglų kalba Travel & Tourism (1) Šis kursas siekiama suteikti studentams pagrindinių įgūdžių skaitymo, rašymo ir suvokti žodyno ir sakinių ir tekstų. Šis kursas yra skirtas studentams, kurie studijuoja turizmo vadybos, kur anglų kalba yra mokoma turizmo tikslais. Šio kurso tikslas yra suteikti studentams su kalba ir profesinių įgūdžių, reikalingų sėkmingai dirbti į kelionių ir turizmo pramonei. Šis kursas bus ribojamas mokymo laikų ir rašyti paprastus sakinius į specializuotą kelionių ir turizmo srityje, įskaitant svarbiausių turizmo terminijos anglų apibrėžimą.
TOUR 234 Anglų kalba Travel & Tourism (2) Šis kursas yra skirtas suteikti galimybę studentams plėtoti akademinius rašymo įgūdžius, kalbėjimo ir klausymo, taip pat švietimo nauju žodynu anglų kalba iš Turizmas, kelionės tikslais ir anglų kalba peržiūrą ir laikų. Žinoma, taip pat leidžia studentams efektyviai bendrauti anglų kalba, kelionių ir turizmo pramonei. Studentai mokosi šiame kurse, rašymo įgūdžius, klausymo, kalbėjimo ir suvokti naują terminologiją ir tekstus turizmo, ypač Jordano kaip turistams
TOUR 314 El Turizmas Šis kursas siekiama suteikti studentams būtiną informaciją ir žinias apie informacinių technologijų vaidmenį, kelionių ir turizmo bei su turizmo paslaugų Pirkimas internetu (e pirkimų). Žinoma, taip pat siekiama supažindinti studentus su elektroninių platinimo kanalus ir suteikti jiems galimybę pasirinkti, naudokite ir efektyviai valdyti šiuos kanalus.
TOUR 321 Turizmas Destination Management Šio kurso tikslas yra suteikti studentams su gera žinių apie modelių ir teorijų paskirties valdymo sistemų (DMS). Šis kursas bus suteikti studentams su įgūdžių, reikalingų susidoroti su turistų ar lankytojų poreikius ir priimančiųjų bendruomenių, privataus sektoriaus ir viešojo sektoriaus įvairiose pasaulio dalyse, siekiant, kad būtų galima iš turistų valdymą, siekiant įgyvendinti tvarumas ir padidinti turistų ir lankytojų pasitenkinimą.
HOTL 321 Tarptautinės svetingumo informacinės sistemos Mokiniai mokosi naudotis specializuota programine įranga svetingumo institucijas, kalbant apie viešbučių užsakymas, apskaitos ir ataskaitų teikimo ir kitų, susijusių su tarp svečių ir viešbučio santykių aspektus.
TOUR 322 Turizmo ir svetingumo Rinkodara Šis kursas siekiama suteikti studentams su sąvokomis ir apibrėžimais turizmo rinkodaros ir turizmo paskirties marketingo komplekso tradicinės ir šiuolaikinės visų turizmo paslaugų. Žinoma, aptaria rinkodaros ir marketingo komplekso turizmo ir svetingumo sampratą. Kursas suteikia studentams šiuolaikinės rinkodaros klausimais turizmo ir svetingumo įstaigose, pavyzdžiui, e-marketingas, marketingo per socialinius tinklus. Žinoma, taip pat orientuota į turizmo paskirties rinkodaros organizacijų vaidmenį, kaip antai turizmo lentos ir viešojo ir privataus sektoriaus vaidmenį turizmo priemiesčiuose rinkodara.
TOUR 335 Turizmo informacijos sistemos Šio kurso tikslas yra suteikti studentams žinių ir pagrindinių sąvokų ir įgūdžių, reikalingų turizmo informacijos naudojamų turizmo ir kelionių agentūrų, oro linijų ir GIS Geografinė informacinė sistema (GIS). Šis kursas yra skirtas mokyti studentus ir mokyti juos svarbiausių pasaulinį platinimo sistemų (GDS) ir kompiuterinėmis rezervavimo sistemomis (KRS) sistemų, tokių kaip Amadeus, Galileo ir Sabre.
TOUR 336 Turizmas ir svetingumas statistika Šis kursas siekiama suteikti studentams pagrindines sąvokas informacijos ir žinių, susijusių su kelionių ir turizmo ir svetingumo statistikos nacionaliniu ir tarptautiniu mastu. Studentai susiduria su tarptautinių apibrėžčių terminologija turistų, lankytojų keliautojų, o šių sąvokų tarptautinių statistikos išimtis. Kitos svarbios sąlygos, kaip antai aptariami, pavyzdžiui, apsistojimo trukmę, turistų, statistikos rūšių transporto rūšis, gyvenamosios vietos ir tautybės.
TOUR 345 Turizmas Geografija Šis kursas yra skirtas supažindinti studentus su pagrindinėmis sąvokomis geografijos, susijusių su turizmo pramone, keliauti ir turizmas visame pasaulyje kaip sąvoką geografinė ir turizmo pasaulio regionuose. Šis kursas dėmesys skiriamas svarbus filialas geografijos, ty žmogaus geografiją. Kursas skirtas svetainės ir erdvinio pasiskirstymo ir jos poveikį turizmo produktų ir paslaugų svarbą. Šis kursas apima vietos svarbą, geografinė padėtis, geografinius regionus ir turizmo pasaulį, Geo-turizmo modelius
TOUR 346 Turizmas Teisės aktai ir etika Šis kursas yra skirtas supažindinti studentus su įstatymų ir teisės aktų, susijusių su tarptautinių ir vietinių turizmo veiklos, kaip antai turizmo investicijų įstatymus, darbo teisės, socialinės apsaugos teisės, vidaus ir tarptautinio arbitražo ginčų. Žinoma, taip pat siekiama supažindinti studentus su dešimties pasaulio kodų turizmo etikos įkūrė Pasaulio turizmo organizacijos principų, ty turizmo indėlis į savitarpio supratimu ir pagarba tarp tautų ir visuomenių; Turizmas kaip individualaus ir kolektyvinio vykdymo priemonės; Turizmas, darnaus vystymosi veiksnys; Turizmas, iš kultūros paveldo žmonijos ir prisideda prie jos stiprinimo vartotojas; Turizmas, naudingas veikla priimančiosiose šalyse ir bendruomenėse; Įsipareigojimai suinteresuotųjų šalių turizmo plėtros; Teisė į turizmą; Laisvės turistinių judėjimą; Teis ÷ s darbuotojų ir verslininkų turizmo pramonei; Įgyvendinimas Pasaulinio etikos kodekso turizmo principų.
TOUR 347 Stažuotė Šis kursas siekiama suteikti studentams įgūdžių ir praktinių ir taikomųjų žinių apie kelionių agentūrų veiklos ir kitose turizmo institucijomis. Šis kursas yra praktinis taikymas realioje darbo aplinkoje, ką mokiniai išmoko teoriškai klasėse. Studentai bus mokomi apie kelionių agentūros operacijų, pavyzdžiui, įmonės darbo mechanizmą, projektavimas individą ir paketą ir pritaikyta pagamintus ekskursijos, skrydžio rezervavimas, viešbučių rezervavimas, renginiai, konferencijos ir kitų išlygų. Studentai bus skirta vietos turizmo ir kelionių agentūrų ir kitų su turizmu susijusių institucijų Jordanija, atsižvelgiant į šio padalinio pritarimo.
TOUR 415 Oro uostas ir aviacijos vadybos Šio kurso tikslas yra suteikti studentams su pagrindines žinias ir sąvokas, veikimo ir valdymo oro uostų ir oro transportas, Oro krovinių ir tvarumo šiame sektoriuje. Žinoma, taip pat apima keletą svarbiausių tokias temas, kaip įvadas į oro uostus, jų rūšys ir naudojimo, oro transporto ir tipų, planavimas ir valdymas oro uostuose, oro uostų operacijos, oro uoste, kad tarnautų turistų ir turizmo sektoriuje, oro uosto saugumo infrastruktūrą, turistų, imigracijos ir pasų saugumą.
TOUR 426 Turizmas Verslumas Šis kursas siekiama suteikti studentams su sąvokomis ir žinių apie lyderystę ir verslumą turizmo pramonei, pavyzdžiui, savęs valdymo, dalyvavimo ir vadovavimo, bendravimo įgūdžių ir kultūros supratimo, kritinės analizės įgūdžių, problemų sprendimo įgūdžių, kūrybinio mąstymo ir tt pirmyn. Kursas aiškina lyderio vaidmenį dviem lygiais: individualų lygį (žmonės, kaip lyderių) ir organizacinio lygio (įmonių vadovų).
TOUR 427 Turizmas Ekonomika Šio kurso tikslas yra supažindinti studentus su ekonomikos charakteristikų turizmo ir jos poveikį. Žinoma, taip pat apžvelgiama svarbiausių temų turizmo ekonomika, pavyzdžiui, turizmo paklausos ir pasiūlos vietos ir pasaulio mastu, turizmo pasiūlos ir paklausos, daugiklio poveikiu turizmo analizė mikro ir makro ekonomikos turizmo paskirties, turizmo paklausos prognozavimas, konkurencijos veiksniai per turizmo paslaugų teikėjai, ekonominės naudos ir sąnaudų į Bendriją, mokesčių ir vyriausybės paramos.
TOUR 428 Strateginis valdymas turizmo Šis kursas yra skirtas supažindinti studentus su strateginio valdymo koncepcijų kelionių ir turizmo srityje. Šis kursas apima keletą temų, įskaitant: Įvadas į strategiją kaip į procesą, analizė vidinių ir išorinių veiksnių turizmo įstaigos, SSGG analizė, strateginio pasirinkimo imtasi, vertinimo ir įgyvendinimo strategiją. Šis kursas apžvelgia vietos ir globalių strategijų į kelionių ir turizmo srityje.
HOTL 441 Žmogiškųjų išteklių valdymas turizmo ir svetingumo Šis kursas dėmesys skiriamas išsamiai pažvelgti į įvairių aspektų, susijusių su žmogiškųjų išteklių valdymu turizmo ir svetingumo industrijos. Tai paaiškina svarbiausius reikalavimus, būtinus sėkmingai valdyti žmogiškųjų išteklių turizmo ir svetingumo, į kurią įeina planavimas ir poliarizaciją ir įdarbinimo, mokymo ir plėtros ir vystymo bei atlyginimo ir veiklos rezultatų vertinimas.
TOUR 448 Darnusis turizmas Šis kursas siekiama sukurti aiškų supratimą apie tvarumo koncepcijos ir jos santykio su turizmo plėtrai vietos, regioniniu ir tarptautiniu lygiu. Žinoma, taip pat leidžia studentams peržiūrėti teorijas ir metodikas tvarumo turizmo pramonei. Kursas suteikia apie darnaus turizmo, kuris apima ekonominius, socialinius, kultūrinius ir aplinkos aspektus matmenų analizė.
TOUR 449 Baigimo Projekto Šis kursas yra skirtas suteikti galimybę studentams parengti baigiamuosius projektus, susijusius su kelionių ir turizmo pramonei, atsižvelgiant į jų mokslinių interesų su dėmesio Jordanijos turistų. Šis kursas yra peržiūra ir taikymas kursų, kurių buvo imtasi pagal studentas, pavyzdžiui, mokslinių tyrimų metodus, galimybių studijos, tvarumo turizmo ir kitiems skaičius. Studentai turėtų naudoti visas sąvokas ir įgytų teorinių modelių įgūdžių ir taikyti juos į kelionių ir turizmo pramonei projektą, parengti ir pateikti, aptarti klasėje pagal akademinės priežiūra.
Žinoma Kodas & Ne Kurso pavadinimas Kurso aprašymas
TOUR 250 Alternatyvaus turizmo Šis kursas yra skirtas paaiškinti alternatyvių ir atsakingo turizmo koncepciją, o ne masinio turizmo. Žinoma, aptaria netradicinius turizmo modelius, pavyzdžiui, ekologinio turizmo, kaimo turizmas, ekoturizmas, sveikatos turizmas, religinės turizmo ir piligrimystės, sportinis turizmas, konferencijų turizmas, renginių, švietimo turizmo ir nuotykių turizmą ir kt. Žinoma, taip pat aptariami elementai ir kriterijai alternatyvaus turizmo ir jos vaidmuo turizmo plėtrai vietos ir pasaulio mastu.
TOUR 252 Turizmas ir žiniasklaida Šio kurso tikslas yra suteikti studentams būtinų sąvokas ir žinias apie žiniasklaidos, naujienų ir naujienų pranešimus poveikį į turistų įvaizdžio formavimo ir ant motyvų ir turistų sprendimą keliauti apskritai. Kursas apima keletą temų, kurias išnagrinėjo studentų, tokių kaip įvadas į turizmo ir žiniasklaidos ir žiniasklaidos santykius su turizmo, turizmo teoriją, informacijos teoriją, atvejų tyrimus santykių nuo pasaulio apie žiniasklaidos įtaką vaidmenį turizmo ir turistų ir turizmo įvaizdžio formavimas
TOUR 337 Vartotojų elgsena turizmas Šis kursas siekiama suteikti studentams su pagrindines sąvokas ir žinias apie turizmo elgesio ir sprendimų priėmimo kelionių. Tarp svarbių dalykų, kuriuos reikia tirti šiame kurse yra turistų elgesio vaidmuo marketingo proceso turizmo paslaugų, žinios turistų elgesio modelių ir veiksnių, kurie įtakoja ir motyvuoja turistus pirkti šias paslaugas, tarp sprendimo santykius -making procesas ir turizmo rinkos segmentacija, iš pasiūlos ir paklausos turizmo ir turizmo rinkos ypatumus, iš marketingo komplekso taikymo atžvilgiu iš turistų elgesio ir tarp paslaugų kokybės santykio analizė ir pasitenkinimas turistų.
TOUR 338 Etiketas kelionių ir turizmo Šis kursas yra skirtas supažindinti studentus su neatskleista informacija, ir yra mandagus turistams taisyklių ir protokolų, naudojamų įvairiuose turistinių paslaugų, tokių kaip restoranai, viešbučiai, turizmo gidų ir kelionių agentūrų ir įmonių turistinių transporto ir oro uostų, kalbant apie specialius protokolus mandagumas žodžio, maisto ir pristatymo paslauga ir gauti turistų skundų
TOUR 339 Marketingo komunikacijų turizmo Šio kurso tikslas yra supažindinti koncepcijas ir strategijas, rinkodaros komunikacijos turizmo "fka turizmo skatinimas". Šis kursas apima įvadas į rinkodaros komunikacijų turizmo sektoriuje, įskaitant apibrėžimų, sąvokų ir savybes, rinkodaros komunikacijos teorija ir jos taikymas turizmo, aplinkos turizmo rinkodaros komunikacijos, vartotojų elgsenos turizmo rinkodaros komunikacijų, segmentavimas ir tikslinio taikymo ir pozicionavimą turizmo rinka, turizmo marketingo komunikacijos planavimo ir elektroninės rinkodaros komunikacijos
TOUR 344 / TD> Turizmas ir vietos bendruomenių Šis kursas siekiama suteikti studentams žinias ir supratimą apie tai, kaip turizmas prisideda prie vietos bendruomenių labui, ypač vietinių gyventojų kaimo vietovėse. Iš turizmo vietos bendruomenės plėtros indėlis apima penkias dimensijas: ekonominę, pavyzdžiui, kurti darbo vietas vietos gyventojams, socialinių, tokių kaip socialinio gyvenimo vietos bendruomenių plėtros, kultūros, pavyzdžiui, vietos kultūrų išsaugojimą, aplinkos, pavyzdžiui, išsaugoti gamtiniai ištekliai, politiniai, pavyzdžiui, vietos bendruomenių dalyvavimo turizmo plėtros politikos
TOUR 424 Valdyti ir Vertimas turistinių vietų Šis kursas siekiama suteikti studentams su sąvokomis ir žinių, susijusių su valdymo ir aiškinimo turizmo ir paveldo išteklių. Kursas pristato valdymo procesą paveldo turizmo išteklius. Šis kursas kalbama apie rengiant planus turizmo ir archeologijos paveldo objektų valdymo procesą ir nustato galimas reikšmes svetainėse.
HOTL 442 Finansinius sprendimus, turizmo
TOUR 447 Pasirinkti Temos Kelionės ir turizmas Šio kurso tikslas yra suteikti studentams žinių ir sąvokų ir pagrindinių įgūdžių susidoroti su šiuolaikinės klausimų, kelionių ir turizmo pramonei, kurie nebuvo nagrinėjami su kitais kursų, kurių buvo imtasi pagal studentas. Šios temos yra apie dabartinių atvejų tyrimus ir klausimai iš viso pasaulio, kurie yra tiesiogiai susiję su valdymo kelionių ir turizmo ir jie siūlo paslaugas. Instruktorius identifikuoja Be abejo pranešimų konsultuojantis su departamento Tarybai
Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Rugs 2019
Duration
Trukmė
4 metų
Dieninės
Locations
Jordanija - Irbid, Irbid Governorate
Pradžia : Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Rugs 2019
Jordanija - Irbid, Irbid Governorate
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla