Bakalauras matematikos

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Syiah Kuala University matematikos katedra įkurta 1989 metais. Joje yra 5 programos, ty dinamiškas taikymas ir optimizavimas, algebra, analizė ir geometrija, operacijų tyrimai, mokymosi žiniasklaida ir etno matematika. Matematikos katedra turi daug absolventų, dirbančių įvairiose srityse ir profesijose.

Mokymo ir mokymosi procesą palaiko 19 oficialių dėstytojų ir daugybė dėstytojų padėjėjų tiek iš matematikos katedros absolventų, tiek iš įvairių kitų atitinkamų agentūrų. Tikimasi, kad su dėstytojų įvairove ir patirtimi, kurią jie turi, gali motyvuoti mokinius pasiekti ateitį ir plėtoti jų potencialą.

Matematikos katedroje esančios išorinės patalpos ir veikla taip pat yra vienas iš svarbiausių veiksnių studentams. Jie ne tik turi būti aktyvūs mokytis, bet ir įvairiose veiklose tiek universitetuose, tiek tose, kurios yra tiesiogiai susijusios su bendruomene.

110064_DSC_7767.JPG

Matematikos katedros vizija

Matematikos katedros vizija - tapti 2025 m. Pirmaujančių matematikos studijų ir plėtros centru, kuris sinergizuoja mokslą ir technologijas su vietiniu, nacionaliniu ir tarptautiniu potencialu.

Matematikos katedros misija

  1. Parengti absolventus, kurie yra sąžiningi, puikūs, nepriklausomi, kūrybingi, novatoriški, verslūs ir sugeba sistemingai, tiksliai ir logiškai analizuoti problemas ir sugebėti pasiūlyti alternatyvius sprendimus tvariam vystymuisi remti.
  2. Padidinti ir vienodai paskirstyti prieigą ir mokymosi, mokslinių tyrimų ir paslaugų kokybę matematikos švietime remiant atskaitingas ir skaidrias institucines valdymo sistemas.
  3. Sukurti nacionalinį ir tarptautinį bendradarbiavimą tiriant ir taikant matematiką, orientuotą į Ačeho potencialą žmonių gerovei.

Matematikos katedros kompetencijos

Matematikos katedros absolventai turėtų turėti šias pagrindines kompetencijas.

  1. Įgyti matematikos mokslo sritį, kuri buvo sukurta ir gali ją plėtoti ir skelbti visuomenei.
  2. Gebėjimas ugdyti savęs potencialą, ypač susijusias su matematikos naudojimu įvairiose srityse.
  3. Turėti socialinę bendruomenę matematikos ir jos taikymo srityje.
  4. Turėti gerus pedagoginius įgūdžius, kad jis galėtų perduoti savo žinias matematikos ir jos taikymo srityje.
  5. Gebėjimas identifikuoti, analizuoti ir spręsti su matematikos sritimi susijusias problemas (reiškinius).
  6. Gebėjimas taikyti verslo modelius ir (arba) kurti naujas darbo galimybes matematikos ir jos taikymo bei mokymosi srityje.
  7. Atsakomybė už matematikos ugdymą ir taikymą įvairiose srityse ir jas įgyvendinti žmonių gyvenime.
  8. Gebėjimas naudotis mokymosi technologija mokant matematiką ir jos taikymą.

Tikimasi, kad matematikos katedros absolventai turės šias pagalbines kompetencijas.

  1. Geros ir mandagios akademinės etikos
  2. Gebėjimas ir noras būti nepriklausomais ir profesionaliais ir visada reaguoti į šiuolaikines matematikos, jų naudojimo ir mokymosi problemas.
  3. Prisitaikymo ir įgūdžių pritaikymas užimtumo dinamikai, darbo pobūdžiui ir nuolat besikeičiančiai visuomenės raidai.
  4. Gebėjimas įgyvendinti matematiką įvairiose srityse
  5. Taikyti naujovių ir kūrybiškumo dvasią, taikydami jų žinomas sritis.

Matematikos katedros absolventai turėtų turėti kitų kompetencijų, būtent:

  1. Turėkite gerą charakterį ir etiką kaip mokslininką.
  2. Atsakinga, sąžininga, darbščių ir drausminga asmenybė
  3. Turėti etiką ir įsipareigojimą išlaikyti profesinę poziciją savo veiklos srityje.
  4. Turėkite gerą požiūrį į tarpasmeninius santykius (vadovavimas, iniciatyvumas, vientisumas, pozityvus požiūris ir komandos kūrimas).
  5. Gebėjimas plėtoti ir efektyviai bendrauti.

Studijų laikotarpis

Matematikos katedros studijų laikotarpis yra 4 metai (8 semestrai).

110066_DSC_8770.JPG

Mokymosi rezultatų programa

Požiūris ir vertė - Sikap dan Tata Nilai (S):

  1. Bold.
  2. Užbaigdami savo pareigas, turi gerą moralę, etiką ir asmenybę
  3. Veikdami kaip piliečiai, kurie didžiuojasi ir myli šalį ir skatina taiką visame pasaulyje.
  4. Gebėti dirbti kartu ir turėti socialinį jautrumą bei didelį susirūpinimą bendruomene ir jos aplinka.
  5. Gerbkite kultūrų, požiūrių, įsitikinimų ir religijų įvairovę, taip pat kitų žmonių nuomonę / originalius susitikimus.
  6. Palaikyti teisinę valstybę ir turėti dvasios prioritetą tautos ir platesnės bendruomenės interesams.

Bendrieji įgūdžiai - Keterampilan Umum (KU):

  1. Gebėti taikyti logišką, kritišką, sistemingą ir novatorišką mąstymą kuriant ar įgyvendinant mokslą ir technologijas, kurios atkreipia dėmesį į humanitarinių mokslų vertes ir jas taiko pagal savo kompetencijos sritis.
  2. Gebėti parodyti nepriklausomą, kokybišką ir išmatuojamą našumą.
  3. Gebėti išnagrinėti mokslo ir technologijų kūrimo ar diegimo pasekmes, kurios atkreipia dėmesį į humanitarinių mokslų vertes ir jas pritaikytų pagal savo žinias, pagrįstas taisyklėmis, procedūromis ir moksline etika, kad galėtų kurti sprendimus, idėjas ir dizainą.
  4. Gebėti parengti mokslinio pirmiau minėto tyrimo rezultatų aprašą disertacijos ar galutinio užduoties ataskaitos forma ir įkelti jį į kolegijos puslapį.
  5. Gebėti tinkamai priimti sprendimus sprendžiant problemas savo srities kompetencijos srityje, remiantis informacijos ir duomenų analizės rezultatais.
  6. Gebėti išlaikyti ir plėtoti tinklus su patarėjais, kolegomis, kolegomis tiek institucijoje, tiek už jos ribų.
  7. Gebėti būti atsakingas už grupės darbo rezultatų pasiekimus ir prižiūrėti bei vertinti jų atsakomybe dirbančių darbuotojų darbo užbaigimą.
  8. Gebėti atlikti savarankiško darbo grupių, atsakingų už jų atsakomybę, procesą ir sugebėti savarankiškai mokytis.
  9. Gebėti dokumentuoti, saugoti, saugoti ir atrasti duomenis, kad būtų užtikrintas galiojimas ir užkirstas kelias plagiatui.

Specialūs įgūdžiai - Ketrampilan Khusus (KK):

  1. Gebėti plėtoti matematinį mąstymą, kuris prasideda nuo procedūrinio / skaičiavimo supratimo, kad platus supratimas apimtų tyrimą, loginį argumentavimą, apibendrinimą, abstrakciją ir formalius įrodymus.
  2. Gebėti stebėti, atpažinti, suformuluoti ir spręsti problemas matematiniais metodais su programine įranga arba be jos.
  3. Gebėti rekonstruoti, modifikuoti, analizuoti / pagalvoti apie sistemos / problemos matematines problemas, įvertinti tikslumą ir jį interpretuoti.
  4. Gebėti panaudoti įvairius alternatyvius matematinius problemų sprendimo būdus, kurie buvo prieinami savarankiškai arba grupėse, kad būtų galima priimti tinkamus sprendimus.
  5. Gebėti prisitaikyti ar tobulėti tiek matematikos, tiek kitų atitinkamų sričių (įskaitant darbo pasaulio laukus) srityje.

Užduoties žinios - Penugasan Pengetahuan (PP):

  1. Suprasti teorines matematikos sąvokas, įskaitant matematinę logiką, diskrečią matematiką, algebą, analizę ir geometriją, taip pat galimybių teoriją ir statistiką.
  2. Įvaldyti matematinio modeliavimo, linijinių programų, diferencialinių lygčių ir skaitinių metodų principus.

110065_DSC_1155.JPG

Paskutinį kartą atnaujinta Bal. 2019

Apie mokyklą

The mission of Syiah Kuala University is to implement “Tri Dharma – three denotations” of higher learning institutions that support local, national and international development by utilizing available ... Skaityti daugiau

The mission of Syiah Kuala University is to implement “Tri Dharma – three denotations” of higher learning institutions that support local, national and international development by utilizing available local, national and international resources; enhance academic quality in order to produce highly competitive graduates; apply integrated quality management in the field of education through the application of transparent, participatory, efficient and productive principles; continuously strengthen and broaden the network of institutional cooperation in the effort for developing and preserving the findings of sciences, technology, humanities, sports & arts. Skaityti mažiau