Muzikinis švietimas mokytojų rengimui Universiteto studijų programa Muzikinis ugdymas orientuota į ugdymą parengia teorinės ir praktinės muzikos pedagogikos specializacijos studentus bei suteikia pagrindines žinias darbui edukologijos srityje. Tyrimas apjungia tris vidurinės mokyklos / vidurinės mokyklos / vidurinės mokyklos / vidurinės mokyklos / vidurinės mokyklos / vyresniųjų vidurinių mokyklų mokytojų rengimo komponentus: dalykinį mokymą, bendrojo ir dalykinio mokymo didaktiką bei mokytojų propedeutiką (pedagoginį-psichologinį mokymą). Privalomąjį studijų pagrindą sudaro muzikiniai-teoriniai ugdymo komponentai: muzikos teorija, harmonija, kontrapunktas, muzikos formos, organologija, muzikos istorija ir kt. Muzikinius įgūdžius tobulinti suteikia vokalinis ir instrumentinis pasiruošimas, intonacijų ir klausos analizė, chorinis dirigavimas. Viskas orientuota į lektoriaus, mokytojo padėjėjo, auklėtojo, kultūros asistento darbą ir kt. Kita dalis – muzikinio ugdymo didaktika, klausymas, asistento praktika mokykloje. Šios veiklos paruošia absolventą kitai studijų pakopai – muzikinio ugdymo magistrantūrai. Pagrindinio plano studijų programoje laikomasi dalykinių, didaktinių ir pedagoginių-psichologinių komponentų pusiausvyros pagal Čekijos Respublikos švietimo, jaunimo ir sporto ministerijos mokytojų rengimo standartus. Pedagoginis-psichologinis pasirengimas apima pedagogikos, psichologijos, specialiosios pedagogikos dalykus, įskaitant pedagoginę-psichologinę praktiką ir siekia pasirengti vėlesnėms mokymo magistrantūros studijoms. Studijų programos krypties dalis yra bakalauro baigiamasis darbas. Anglų kalba mokytojų rengimui Studijuodami anglų kalbą, daugiausia dėmesio skiriant švietimui, studentai įgis esminių žinių kalbotyros srityse (ypač akcentuojant kalbinių disciplinų teoriją ir jų praktinį taikymą), literatūra rašoma anglų kalba, o studijuojant įvairią literatūrą. disciplinų, studentai taip pat išmoks analizuoti ir interpretuoti įvairius literatūros tekstus. Mokymo programos praktinė kalbinė dalis pagerins studentų kalbinius įgūdžius, kad iki baigimo jie būtų pasiekę Bendrųjų Europos kalbų metmenų C1-C2 lygį. Sėkmingai baigę šią bakalauro programą, studentai įgis teisę į magistro tęstinumo programą, skirtą vidurinių mokyklų mokytojams.
-