Biologinių mokslų laipsnio kurso centre yra mokytojų rengėjų mokymas biologijos srityje, tiksliai įvertinant dabartines biologijos srities problemas ir teorijas. Itaunos universitete rengiamas specialistas turi būti toks: generalistas, kritiškas, etiškas ir solidarumo dvasios pilietis; turintis tinkamą teorinį pagrindą kaip kompetentingo veiksmo pagrindą, kuris apima gilias žinias apie gyvų būtybių įvairovę, jų organizavimą ir veikimą skirtingais lygmenimis, jų filogenetinius ir evoliucinius ryšius, jų atitinkamus pasiskirstymus ir santykius su aplinką, kurioje jie gyvena; suvokdamas būtinybę elgtis kokybiškai ir atsakingai už biologinės įvairovės išsaugojimą ir valdymą, sveikatos politiką, aplinką, biotechnologijas, biologinius tyrimus, biologinį saugumą, tvarkant aplinkosaugą tiek techniniais, tiek moksliniais aspektais, kaip formuojant politiką, ir tapti dabartinės realybės transformatorius, siekiantis pagerinti gyvenimo kokybę; pasiryžęs siekti savo veiklos rezultatų, vadovaudamasis savo profesiniu elgesiu vadovaudamasis humanistiniais kriterijais, įsipareigojimu dėl pilietybės ir mokslinio griežtumo, taip pat vadovaudamasis teisinėmis etinėmis nuorodomis; suvokti savo, kaip pedagogo, atsakomybę įvairiuose profesinės praktikos kontekstuose; geba veikti įvairiai ir tarpdiscipliniškai, prisitaikydamas prie darbo rinkos dinamikos ir nuolatinių jos pokyčių situacijų; pasirengęs plėtoti novatoriškas idėjas ir strateginius veiksmus, galinčius išplėsti ir tobulinti savo veiklos sritį. Pabrėžiamas kurso pedagoginis projektas, turinys, būdingas biologijos mokslų sričiai, chemijos, fizikos ir sveikatos sritims, pagrindiniam ugdymui, be to, instrumentai, skirti gamtos mokslams ir biologijai mokyti. Pedagoginis mokymas, be jo specifikos, apima švietimo ir studentų mokymo procesų apžvalgą.
-