Ispanų kalbos ir literatūros laipsnis siekia šių bendrųjų tikslų: Suteikti studentams pagrindinį ispanų kalbos ir literatūros mokymą bei jos kultūrinę projekciją Ispanijos ir tarptautiniame kontekste, taikant specialią nuotoliniam mokymuisi taikomą Europos kreditų metodiką. Skatinti įgyti pagrindinių įgūdžių ir kompetencijų, reikalingų specializuotam mokymui ispanų kalbos ir literatūros srityse, tiek teoriniais, tiek praktiniais pritaikymais. Mokykite studentus įgyti pagrindinių ispanų kalbos ir literatūros mokymosi įgūdžių, kad jie galėtų tęsti studijas (magistrantūros, doktorantūros) su dideliu savarankiškumu. Šiuo laipsniu teikiamais mokymais siekiama skatinti humanistinį studentų tobulėjimą, pradedant nuo akademinės ir mokslinės darnos, leidžiančios sudaryti savo mokymo programą, atsižvelgiant į jų darbą ir mokslinius lūkesčius. Visi dalykai skatins įprotį mąstyti ir argumentuoti, tinkamai interpretuoti duomenis, kritiškai vertinti metodus, modelius ir hipotezes. Bendrieji mokslo laipsnio tikslai atitinka pagrindines teises ir moterų ir vyrų lygybę, žmogaus teises, lygių galimybių ir visuotinio prieinamumo žmonėms su negalia principus bei taikos kultūros ir demokratinių vertybių vertybes. . Be to, pagal Ispanijos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangą (MECES), bendrosios ir specifinės kompetencijos, kurios bus įgytos pagal šį laipsnį, nulems šias garantijas: Garantija, kad mokiniai įrodė, kad jie turi ir supranta žinias ispanų kalbos ir literatūros srityje, kurios yra pagrįstos bendruoju viduriniu išsilavinimu ir atitinka lygį, kuris, nors ir palaikomas išplėstiniais vadovėliais, apima ir kai kuriuos aspektus, susijusius su žiniomis. iš savo studijų srities priešakyje. Užtikrinti, kad studentai gebėtų profesionaliai pritaikyti savo žinias savo darbe ar pašaukime ir kad jie turi kompetencijas, kurios patikrinamos argumentuojant ir ginantis bei sprendžiant kalbos ir ispanų literatūros srities problemas. Užtikrinti, kad studentai gebėtų rinkti ir interpretuoti svarbius kalbinius ir literatūrinius duomenis, kad galėtų priimti sprendimus, kurie, jei reikia, apima svarbių socialinio, mokslinio ar etinio pobūdžio klausimų apmąstymą. Garantuoti, kad studentai gali perduoti informaciją, idėjas, problemas ir sprendimus auditorijai, kuri yra specializuota ir nespecializuota kalbinių ir literatūros klausimų srityje. Garantuoti, kad studentai yra išsiugdę tuos mokymosi įgūdžius, reikalingus tolimesnėms studijoms su dideliu savarankiškumu.
-