$close

Filtrai

Peržiūrėti rezultatus

Geriausios bakalauro studijos jungtinėse Amerikos Toluka Meksika 2023

Bakalauro laipsnis - tai akademinio pasaulio pagrindas. Jis yra suteikiamas tiems, kurie sėkmingai pabaigia nuo trejų iki septynerių metų trunkančias pirmosios akademinės pakopos studijas. Įvairiausias bakalauro studijų programas studentams siūlo viso pasaulio aukštojo mokslo įstaigos. Vidurinį mokslą pabaigę absolventai gali rinktis iš itin ilgo studijų sąrašo ir stoti į įvair… Skaityti daugiau

Bakalauro laipsnis - tai akademinio pasaulio pagrindas. Jis yra suteikiamas tiems, kurie sėkmingai pabaigia nuo trejų iki septynerių metų trunkančias pirmosios akademinės pakopos studijas. Įvairiausias bakalauro studijų programas studentams siūlo viso pasaulio aukštojo mokslo įstaigos. Vidurinį mokslą pabaigę absolventai gali rinktis iš itin ilgo studijų sąrašo ir stoti į įvairiausias specialybes nuo menų iki kvantinės fizikos.

Meksika yra viena iš populiariausių turistinių šalių planetoje. Šalis turi tiek atogrąžų ir vidutinio klimato zonų suteikiant studentams geriausią laiką čia. Jei norite studijuoti savo kursą Nacionalinėje autonominio universiteto Meksikos, jis bus puikus gyvenimas su daug pramogų šalyje taip pat.

Skaityti mažiau
Čia rasite daugiau informacijos apie studijas Meksikoje
$format_list_bulleted Filtrai
Rūšiuoti pagal:
Rekomenduojama Naujausios Pareigos
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluka, Meksika

Per pastaruosius 20 metų Meksikos ir daugelio kitų pasaulio šalių matematikos švietimo tyrimai parodė, kad yra daug naudingų žinių, skirtų tobulinti įvairių ugdymo lygmenų, be ... +

Per pastaruosius 20 metų Meksikos ir daugelio kitų pasaulio šalių matematikos švietimo tyrimai parodė, kad yra daug naudingų žinių, skirtų tobulinti įvairių ugdymo lygmenų, bet ypač pagrindinio ugdymo, programą. Vidurinė mokykla, šiuo metu laikoma paskutiniu pagrindinio išsilavinimo etapu Meksikoje, matematikos mokymui, mokymuisi ir mokymuisi suteikia svarbią vietą studijų plane ir programose, nes tai yra privilegijuota erdvė studentams, paaugliams įgyti žinių, lavinti įgūdžius. ir ugdyti nuostatas, leidžiančias jiems spręsti įvairias problemas ir toliau savarankiškai mokytis. Pagrindinis matematikos studijų tikslas yra užpildyti matematines sąvokas prasme, kad jas būtų galima lanksčiai ir tinkamai panaudoti sprendžiant problemas. Technikų įsiminimas ir jų taikymas mechaniniu būdu parodė jų neveiksmingumą ir po truputį užleidžia vietą apmąstymams, kūrybinėms paieškoms, vis efektyvesnių procedūrų priėmimui. Norint pasiekti esminį tikslą mokytis matematikos viduriniame ugdyme, būtina perorientuoti trijų pagrindinių veiksnių, įsiterpiančių į didaktinį procesą, vaidmenį: mokytojo, studentų ir studijų veiklos. Kalbant apie didaktinį procesą ar studijų procesą, daroma nuoroda į sąveiką, kuri užmezgama tarp studentų, mokytojo ir studijų veiklos. Pastarosios yra situacijos ar problemos, kurios atsiranda mokytojo turimoje pagalbinėje medžiagoje, tiek Visuomenės švietimo ministerijos, tiek komerciniuose tekstuose. Remiantis tuo, kas išdėstyta, buvo iškelta būtinybė keisti vidurinio ugdymo bakalauro studijų programą, -
Bakalauras
Spanish (Mexican)
Universiteto miestelis
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluka, Meksika

Vidurinio ugdymo, paskutinio pagrindinio ugdymo etapo, pagrindinis tikslas yra skatinti Meksikos vaikus ir jaunuolius plėtoti pagrindinius intelektinius įgūdžius, būtinus nuol ... +

Vidurinio ugdymo, paskutinio pagrindinio ugdymo etapo, pagrindinis tikslas yra skatinti Meksikos vaikus ir jaunuolius plėtoti pagrindinius intelektinius įgūdžius, būtinus nuolat mokytis savarankiškai ir veikti iniciatyviai bei veiksmingai įvairiose gyvenimo situacijose. kiekvieną dieną. Taip pat tikimasi, kad vidurinis išsilavinimas padės įtvirtinti pagrindinių žinių apie gamtinį ir socialinį pasaulį įgijimą, taip pat formuoja nuostatas ir vertybes, būtinas socialiniam sambūviui ir atsakingam įtraukimui į suaugusiųjų gyvenimą ir darbą. produktyvus. Šis požiūris kaip vidurinio ugdymo prioritetą nustato intelektinių įgūdžių, tokių kaip gebėjimas atrinkti ir panaudoti informaciją, analizuoti ir priimti sprendimus dėl socialinės ir prigimtinės tikrovės, ugdymą, tyrimo ir mokymosi įpročių ugdymą savarankiškai tęsti. taip pat požiūris į susidomėjimą ir smalsumą žinioms. Šių tikslų įgyvendinimas yra visas kiekvienos vidurinės mokyklos mokymo ir valdymo personalo uždavinys; Kitaip tariant, tai reiškia, kad kiekvienas mokytojas, nepriklausomai nuo dėstomo dalyko, sąmoningai prisideda - per mokymo veiklą, santykius su mokiniais, dalyvavimą kitoje mokyklos veikloje - padėti mokiniams siekti šių tikslų. Atsižvelgiant į šiuos tikslus, nuo 1993 m. Buvo sukurtos naujos vidurinio ugdymo studijų programos ir kiekvienoje skatinama mokymo praktikos perorientavimas. Kalbant apie istorijos mokymą, išsiskiria du aspektai: istorijos 3, kaip specifinio studijų dalyko, reintegracija, pakeičianti socialinių mokslų sritį, ir ypač mokymo metodo permąstymas. Šio pakeitimo tikslas - padaryti istorines žinias įdomesnes ir prieinamesnes studentams ir tokiu būdu jie įgyja pagrindinių žinių, ugdo jų smalsumą apie praeitį ir ypač lavina gebėjimus istoriškai mąstyti apie faktus ar dabartines socialines situacijas. -
Bakalauras
Spanish (Mexican)
Universiteto miestelis
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluka, Meksika

Gebėjimų, intelektinių kompetencijų, nuostatų ir vertybių, būtinų optimaliam vystymuisi kasdieniame gyvenime, ugdymas ir stiprinimas yra pagrindinis pagrindinio ugdymo tikslas ... +

Gebėjimų, intelektinių kompetencijų, nuostatų ir vertybių, būtinų optimaliam vystymuisi kasdieniame gyvenime, ugdymas ir stiprinimas yra pagrindinis pagrindinio ugdymo tikslas. Vidurinis ugdymas tęsia ir tęsia pradinėje mokykloje pradėtus mokymus, juo siekiama skatinti visapusišką ir visapusišką paslaugą gaunančių paauglių vystymąsi. Visapusišku ugdymu vidurinėje mokykloje siekiama bendrai skatinti asmeninius ir socialinius aspektus, ypač tuos, kurie susiję su etiniais, emociniais, požiūrio ir intelekto aspektais. Tikimasi, kad tai palankiai paveiks studentų savarankiškumą, mokymąsi visą gyvenimą, taip pat skatins asmeninį efektyvumą dabartyje ir būsimame jų darbe bei pilietiniame gyvenime. Atsižvelgiant į tai, nuo 1993 m. Pradėtos reformos gamtos mokslų mokymas įgauna didesnę reikšmę. Visų pirma, požiūris į biologijos mokymą yra suformuluotas siekiant sustiprinti ryšius tarp asmeninės ir socialinės studentų aplinkos. Tokiu būdu ji siekia susieti savo įgūdžius, vertybes, požiūrį ir žinias su asmenine, šeimos ir bendruomenės patirtimi, kad būtų palankiai vertinami priimami sprendimai dėl sveikatos ir aplinkos gerinimo. Norint taikyti labai formuojantį metodą, reikia perorientuoti mokymo rezultatus ir iš naujo įvertinti mokinio vaidmenį, remiantis naujais pirminio mokytojų rengimo pasiūlymais. Šia prasme kompetentingų mokytojų ir specialistų rengimas vidurinio ugdymo įstaigose turi atitikti pagrindinius mokinių mokymosi poreikius, į kuriuos reikia atsižvelgti baigiant įprastą mokyklą. Kalbant apie biologijos specialybę, šiame dokumente išvardyti šie poreikiai, taip pat kompetencijos ir įgūdžiai, kuriuos būsimasis mokytojas turės įgyti mokydamasis. Taip pat jame pateikiamas dalykų aprašymas šios specialybės mokymo plano žemėlapyje. -
Bakalauras
Spanish (Mexican)
Universiteto miestelis