Per pastaruosius 20 metų Meksikos ir daugelio kitų pasaulio šalių matematikos švietimo tyrimai parodė, kad yra daug naudingų žinių, skirtų tobulinti įvairių ugdymo lygmenų, be
...
+
Per pastaruosius 20 metų Meksikos ir daugelio kitų pasaulio šalių matematikos švietimo tyrimai parodė, kad yra daug naudingų žinių, skirtų tobulinti įvairių ugdymo lygmenų, bet ypač pagrindinio ugdymo, programą. Vidurinė mokykla, šiuo metu laikoma paskutiniu pagrindinio išsilavinimo etapu Meksikoje, matematikos mokymui, mokymuisi ir mokymuisi suteikia svarbią vietą studijų plane ir programose, nes tai yra privilegijuota erdvė studentams, paaugliams įgyti žinių, lavinti įgūdžius. ir ugdyti nuostatas, leidžiančias jiems spręsti įvairias problemas ir toliau savarankiškai mokytis. Pagrindinis matematikos studijų tikslas yra užpildyti matematines sąvokas prasme, kad jas būtų galima lanksčiai ir tinkamai panaudoti sprendžiant problemas. Technikų įsiminimas ir jų taikymas mechaniniu būdu parodė jų neveiksmingumą ir po truputį užleidžia vietą apmąstymams, kūrybinėms paieškoms, vis efektyvesnių procedūrų priėmimui. Norint pasiekti esminį tikslą mokytis matematikos viduriniame ugdyme, būtina perorientuoti trijų pagrindinių veiksnių, įsiterpiančių į didaktinį procesą, vaidmenį: mokytojo, studentų ir studijų veiklos. Kalbant apie didaktinį procesą ar studijų procesą, daroma nuoroda į sąveiką, kuri užmezgama tarp studentų, mokytojo ir studijų veiklos. Pastarosios yra situacijos ar problemos, kurios atsiranda mokytojo turimoje pagalbinėje medžiagoje, tiek Visuomenės švietimo ministerijos, tiek komerciniuose tekstuose. Remiantis tuo, kas išdėstyta, buvo iškelta būtinybė keisti vidurinio ugdymo bakalauro studijų programą,
-