$close

Filtrai

Peržiūrėti rezultatus

Peržiūrėti bakalauro programos - Reklama Turkijoje - 2023

Bakalauro laipsnis - tai pirmosios pakopos akademinis laipsnis, kurį suteikia viso pasaulio universitetai, kolegijos bei kitų tipų aukštosios mokyklos. Tam kad studentams būtų suteiktas bakalauro laipsnis, jiems reikia sėkmingai surinkti visus reikalingus studijų kreditus. Priklausomai nuo studentų pasirinktos aukštosios mokyklos bei konkrečios studijų specialybės, bakalauro studijos… Skaityti daugiau

Bakalauro laipsnis - tai pirmosios pakopos akademinis laipsnis, kurį suteikia viso pasaulio universitetai, kolegijos bei kitų tipų aukštosios mokyklos. Tam kad studentams būtų suteiktas bakalauro laipsnis, jiems reikia sėkmingai surinkti visus reikalingus studijų kreditus. Priklausomai nuo studentų pasirinktos aukštosios mokyklos bei konkrečios studijų specialybės, bakalauro studijos gali trukti nuo trejų iki septynerių metų.

Reklama - tai tiesioginis žmonių raginimas pirkti tam tikras prekes ar paslaugas. Reklamos pranešimai, kurie gali būti pačių įvairiausių formų ir apimčių, yra apmokami reklamų užsakovų - paprastai, pelno siekiančių organizacijų ar vyriausybinių institucijų. Tad būtent reklamos studijas pasirinkę studentai ne tik nuodugniai nagrinėja reklamos ir rinkodaros technikas, bet ir lavina savo kūrybinio mąstymo įgūdžius, kurie yra tokie reikalingi pradedant dirbti reklamos srityje.

Turkija, oficialiai Turkijos Respublika yra Tarpžemyninį šalis, įsikūrusi daugiausia Anatolijos Vakarų Azijoje ir Rytų Trakijos Pietryčių Europoje. Daugelis Turkijos universitetai (viešųjų ir privačiųjų) dalyvauja visos Europos studentų mainų programas ("Socrates", "Erasmus", ir pan.) Kai kurie taip pat yra sudariusios susitarimus su ne Europos universitetų, taip pat.

Skaityti mažiau
Čia rasite daugiau informacijos apie studijas Turkijoje
$format_list_bulleted Filtrai
Rūšiuoti pagal:
Rekomenduojama Naujausios Pareigos
Istanbul Medipol University
Stambulas, Turkija

Įmonės gamina produktus ir paslaugas, kad atitiktų tikslinės rinkos poreikius ir poreikius. Siekdamos sėkmės, įmonės ir prekės ženklai turi ugdyti sąmoningumą tikslinėje rinko ... +

Įmonės gamina produktus ir paslaugas, kad atitiktų tikslinės rinkos poreikius ir poreikius. Siekdamos sėkmės, įmonės ir prekės ženklai turi ugdyti sąmoningumą tikslinėje rinkoje ir turėti teigiamą įvaizdį. Tam reikia milžiniškų pastangų pasaulinėje konkurencingoje aplinkoje. Šioje aplinkoje, siekdamos skatinti savo komercinę veiklą, įmonės naudoja rinkodaros komunikacijas, kurių populiariausios priemonės yra „Ryšiai su visuomene“ ir „Reklama“. Taigi „viešieji ryšiai ir reklama“ tapo svarbiomis rinkodaros srities sritimis. „Ryšiai su visuomene“ nagrinėja tokias temas kaip renginių valdymas, integruota rinkodaros komunikacija, lobizmas, rėmimas, komunikacija su prekės ženklu, krizių valdymas, reputacijos valdymas, įmonių komunikacija ir socialinė atsakomybė. Kita vertus, „reklama“ apima tokias temas kaip tekstų rašymas, televizijos reklama, reklamos gamyba, žiniasklaidos planavimas, skaitmeninė reklama, reklamos fotografija ir kūrybinė reklama. Istanbul Medipol University Ryšių su visuomene ir reklamos departamentas siekia baigti moksleivius, įgydamas reikiamų įgūdžių, taip pat plačiai suprasti „viešuosius ryšius“ ir „reklamą“. -
Bakalauras
Dieninės
4 metai
Anglų
Universiteto miestelis
 
Bahcesehir University
Stambulas, Turkija

Bahçeşehir universiteto reklamos tarnybos tikslas yra ugdyti sėkmingą komunikatorių kūrybinę, strateginę ir mokslinių tyrimų sritį integruotu formatu.

Bahçeşehir universiteto reklamos tarnybos tikslas yra ugdyti sėkmingą komunikatorių kūrybinę, strateginę ir mokslinių tyrimų sritį integruotu formatu. -
Bakalauras
Dieninės
8 semestrai
Anglų
Universiteto miestelis