$close

Filtrai

Peržiūrėti rezultatus

Peržiūrėti bakalauro programas - Rinkodara - jungtinėse Amerikos Bunkyo City Japonijoje - 2023

Bakalauro laipsnis iš akredituotų kolegijų ir universitetų gali būti svarbūs Kovos akmenys į sėkmingą karjerą.Dažniausias tipo bakalauro programos bakalauro 's laipsnį, paprastai skiriama po ketverių metų sėkmingo tyrimoRinkodaros studijas pasirinkę studentai nagrinėja įvairius būdus, kuriuos organizacijos gali pasitelkti siekdamos padidinti savo prekių ir paslaugų vartoj… Skaityti daugiau

Bakalauro laipsnis iš akredituotų kolegijų ir universitetų gali būti svarbūs Kovos akmenys į sėkmingą karjerą.Dažniausias tipo bakalauro programos bakalauro 's laipsnį, paprastai skiriama po ketverių metų sėkmingo tyrimo

Rinkodaros studijas pasirinkę studentai nagrinėja įvairius būdus, kuriuos organizacijos gali pasitelkti siekdamos padidinti savo prekių ir paslaugų vartojimą. Į šio tipo studijų programas dauguma universitetų įtraukia tokias disciplinas kaip strateginė verslo plėtra, ekonomika, tendencijos, kainodara bei tikslinės auditorijos nustatymas.

Japonija yra viena iš labai integruotose aukštojo mokslo sistemų Azijoje. Japans požiūris į mokslo ir technologijų srityje yra labai vertinami, todėl jų išsilavinimo lygis labai struktūrizuoti nuo vaikystės iki pirminės per antrinę tretinio lygio. Su 126 mln žmonių, gyvenančių Japonijoje ji kultūrinį turtingas aplinką. Didysis Tokijas plotas yra didžiausia metropolinė zona pasaulyje, su daugiau nei 30 milijonų gyventojų.

Skaityti mažiau
Čia rasite daugiau informacijos apie studijas Japonijoje
$format_list_bulleted Filtrai
Rūšiuoti pagal:
Rekomenduojama Naujausios Pareigos
Toyo Gakuen University
Bunkyo City, Japonija

Šios pagrindinės programos studentai, remdamiesi kūrybinėmis idėjomis ir demonstruodami komunikacijos galimybes, studijuoja naujas rinkodaros strategijas ir paslaugų verslo va ... +

Šios pagrindinės programos studentai, remdamiesi kūrybinėmis idėjomis ir demonstruodami komunikacijos galimybes, studijuoja naujas rinkodaros strategijas ir paslaugų verslo valdymo būdus. Jie gilina supratimą apie produktų pardavimo mechanizmą. Jie taip pat tiria priemones, sukurtas kuriant populiariausius produktus - pradedant produkto kūrimu, baigiant reklama, reklaminiais renginiais ir pardavimo strategijomis, kurios visos yra skirtos žmonėms padaryti įspūdį tam tikrais produktais. -
Bakalauras
Japonijos
Universiteto miestelis