Vartotojų žinių naujovės, matomumas ir diferencijavimas Didelės konkurencijos pasaulyje, kuriame produktų ir paslaugų pasiūla yra praktiškai beribė, itin svarbu pasirinkti rin
...
+
Rekomenduojama
Vartotojų žinių naujovės, matomumas ir diferencijavimas Didelės konkurencijos pasaulyje, kuriame produktų ir paslaugų pasiūla yra praktiškai beribė, itin svarbu pasirinkti rinkas, kurios bus maksimalaus augimo šaltiniai ir sukurti vertės pasiūlymus. Kaip rinkodaros specialistas, galėsite kurti novatoriškas, tvarias strategijas, atspindinčias išsamias vartotojų poreikių žinias, kuriant prekės ženklo diferenciacijos galimybes, kurias galima įgyvendinti dabartiniame skaitmeninimo ir daugiakanalio mažmeninės prekybos kontekste. Trys modelio etapai 1. Žvalgymas Jūs atidarysite savo kompetencijų failą ir įtrauksite jį į visą studijų programą. Sužinosite Sukurtos aplinkos zonos pagrindus. Jūs dalyvausite esminiuose ir tyrinėjimų iššūkiuose iš pastatytos aplinkos srities, bendraudami su bendraamžiais iš skirtingų studijų programų. Studijuosite bendrojo lavinimo kursus, pasirinkdami juos iš kolekcijos. Jūs dalyvausite iššūkyje, kuris integruos visas kompetencijas, kurias reikia ugdyti šiame etape. 2. Sutelkti dėmesį Įgysite pagrindines savo laipsnio kompetencijas, kitaip tariant, tas, kurios jį išskiria. Dalyvausite labiau orientuotuose iššūkiuose, kad sustiprintumėte tai, ko išmokote, ir praplėstumėte savo pagrindines žinias. Turėsite elementų, reikalingų nuspręsti, ar pagilinti žinias, ar paįvairinti, o vėliau sudaryti savo specializacijos planą. Technologijos savaitės, iššūkiai ir bendra universiteto patirtis praturtins jūsų bylą. 3. Specializacija Nusprendėte paįvairinti ar sutelkti dėmesį į specialybę, kurią pasieksite pasirinkę susikaupimą ar viešnagę, kad būtų galima paminėti keletą jūsų pasirinkimų. TEC semestras yra lankstus laikas pradėti. Lavinsite su jūsų specializacija susijusias kompetencijas, vis labiau susijusias su jūsų aistromis, interesais ir planais. Išlaikę koncentraciją, ugdysite savo kompetencijas, o baigę studijas būsite kandidatas įgyti šios koncentracijos diplomą, įvykdęs nustatytus reikalavimus. Kaip galite specializuotis? Koncentracijos Specializuokite vieną iš skirtingų koncentracijų, kurias galite pasirinkti pasirinktame miestelyje, atsižvelgdami į profilį, kurį norėtumėte tobulinti. Stažuotės Stažuotės leidžia dalyvauti kuriant konkrečius projektus su įmonėmis, organizacijomis ar tyrimų grupėmis, visapusiškai pasinėrus į specialybės sritį. Jie gali būti atliekami vietiniu, nacionaliniu arba tarptautiniu mastu. Tarptautinė patirtis Patirkite gyvenimą už Meksikos ribų, kad praplėstumėte akiratį ir įsigilintumėte į jus dominančias temas. Kursai ar blokai Pasirinkite mokymo skyrius, kurie geriausiai prisitaiko prie jūsų tikslų, kad galėtumėte specializuotis pagal savo konkrečius pomėgius. Koncentracijos Drausminė – gilinkitės į savo studijų sritį Reklama: kūrybinė strategija ir gamyba Menų ir technologijų inkubatorius Verslo analizė: nuo duomenų iki sprendimų Miesto plėtra Kognityvinis neuromokslas Skaitmeninės naujovės patirčiai kurti ir valdyti Pasaulinio verslo skatinimas per sienas Verslumas kūrybinėse ir kultūrinėse industrijose Inovacijos ir skaitmeninė transformacija Mokymosi patirtis Inovacijų ir dizaino valdymas Atviras inovacijų ir technologijų perdavimas Socialinė žiniasklaida ir skaitmeninė strategija Strateginė komunikacija Strateginis daugiakanalio mažmeninės prekybos valdymas Skersinis – gilinkitės į kitas studijų sritis Sąmoningas verslas Duomenų analizė ir dirbtinio intelekto įrankiai Dizainas, inovacijos ir technologinis verslumas Verslios šeimos, tvarumas ir transcendencija Verslumas veikia Vyriausybė ir visuomenės pertvarka Meksikos kultūra Gyvenimo kokybė ir gerovė Socialinės inovacijos *Šios koncentracijos nėra galutinis pasiūlymas ir jų prieinamumas skiriasi priklausomai nuo universiteto.
-