Mūsų programa „Komercija ir rinkodara“ turi ilgametes tradicijas ir turi pirmaujančių rinkos ypatybių rinkodaros ir komercijos švietimo srityje. Jo tikslas – į darbo rinką išleisti profesionalus, turinčius naujausių verslo žinių, kompetencijos ir įgūdžių, gebančius pagal paklausą vykdyti įvairių prekių ir paslaugų pirkimą ir pardavimą. Šią programą baigę studentai gebės vadovauti SVV ir didelių įmonių komercinei, logistikos ir rinkodaros veiklai. Programą siūlo du skirtingi fakultetai, skirtumas tarp jų yra turimos specializacijos. Tarptautinės vadybos ir verslo fakultetas daugiausia dėmesio skiria rinkodaros komunikacijai ir skaitmeninės rinkodaros veiklai, rinkodaros praktikai, pelno siekiančioms įmonėms ir ne pelno organizacijoms bei tolesniam su tuo susijusių žinių ir įgūdžių plėtrai. Prekybos, svetingumo ir turizmo fakulteto tikslas – toliau gilinti studentų įgūdžius ir žinias, susijusias su prekyba, vadyba, logistika ir marketingo veikla bei praktika, susijusia su komercija, vidaus ir tarptautine prekyba bei paslaugų procesais. Programa suteikia pakankamai gilių teorinių žinių tęsti studijas pagal magistrantūros studijų programą. Dvigubo laipsnio galimybė Ši programa siūlo dvigubo laipsnio galimybes šiuose partnerių universitetuose: Astūrijos universitetas, Oviedo (Ispanija); Havro universitetas (Prancūzija); Hofo taikomųjų mokslų universitetas (Vokietija); Kempten, Duale Hochschule Baden-Württemberg Villingen-Schwenningen (Vokietija) Specializacija Siūlome 6 pasirenkamas specializacijas: Skaitmeninis Marketingas Specializacijos tikslas – suteikti studentams teorinių žinių ir praktinės patirties, susijusių su kintančio (skaitmeninio) pasaulio iššūkiais, bei leisti pasiūlyti aktualius atsakymus į šių temų klausimus verslo ir rinkodaros požiūriu tiek įmonėse. ir agentūrų aplinkos. Ši specializacija skirta Tarptautinio vadybos ir verslo fakulteto studentams. (Tarptautinės vadybos ir verslo fakultetas dieniniu ir neakivaizdiniu) Komercija Specializacija suteikia visapusišką supratimą apie komercinių ir paslaugų teikėjų įmonių ekonominę veiklą ir veiklą, strateginį mąstymą, priemonių, reikalingų santykiams su klientais palaikyti, naudojimą, be žinių, susijusių su prekyba prekėmis. Specializacijos tikslas – prisidėti prie studentų verslo jausmo ir analitinių gebėjimų ugdymo, taip pat apibūdinti ryšių, susijusių su komercijos eksperto darbu, sistemą. Ši specializacija yra prieinama Prekybos, svetingumo ir turizmo fakulteto studentams. (Komercijos, svetingumo ir turizmo fakultetas nuolatinis ir neakivaizdinis) Komercinė komunikacija Specializacijos edukacinis tikslas – suteikti galimybę studentams praktiškai pritaikyti įgytą profesinę metodiką ir valdyti įmonės rinkodaros komunikacijos veiklą, gebėti efektyviai bendradarbiauti su komunikacijos agentūromis ir žiniasklaidos savininkais. Ši specializacija yra prieinama Prekybos, svetingumo ir turizmo fakulteto studentams. (Komercijos, svetingumo ir turizmo fakultetas nuolatinis ir neakivaizdinis) Komercinė logistika Specializacijos edukacinis tikslas – suteikti studentams visapusišką logistikos posistemių supratimą, suvokti įmonių procesų veikimą apskritai, ypač komercinių įmonių atveju. Specializacija leidžia susipažinti su procesų, susijusių su vadinamąja įėjimo ir išėjimo logistika bei tiekimo grandinės valdymu, veikimu, taip pat suprasti, organizuoti ir tobulinti logistikos procesus įmonės viduje ir tarp įmonių. sistemingai ir efektyviai bendradarbiauti valdant, padedant suprasti įmonių logistikos ir tiekimo grandinės valdymo sąsajas. Ši specializacija yra prieinama Prekybos, svetingumo ir turizmo fakulteto studentams. (Komercijos, svetingumo ir turizmo fakultetas nuolatinis ir neakivaizdinis) Rinkodaros komunikacija Mokomasis specializacijos tikslas – suteikti galimybę studentams taikyti rinkodaros komunikacijos priemonių rinkinį dirbant įmonėje ar agentūroje, planuoti ir valdyti procesus. Ši specializacija skirta Tarptautinio vadybos ir verslo fakulteto studentams. (Tarptautinės vadybos ir verslo fakultetas dieniniu ir neakivaizdiniu) Rinkodaros valdymas Šios specializacijos edukacinis tikslas – suteikti galimybę studentams valdyti gamybinės ar paslaugų teikėjos įmonės rinkodaros veiklą, taikyti rinkodaros priemones ir metodus, susipažinti su tarptautinės rinkodaros praktika. Ši specializacija skirta Tarptautinio vadybos ir verslo fakulteto studentams. (Tarptautinės vadybos ir verslo fakultetas dieniniu ir neakivaizdiniu)
-