Filter
Bakalauro laipsniai
Portugalija Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti bakalauro programos - Rinkodaros komunikacijos studijos Portugalijoje - 2020

Bakalauro laipsnis - tai akademinio pasaulio pagrindas. Jis yra suteikiamas tiems, kurie sėkmingai pabaigia nuo trejų iki septynerių metų trunkančias pirmosios akademinės pakopos studijas. Įvairiausias bakalauro studijų programas studentams siūlo viso pasaulio aukštojo mokslo įstaigos. Vidurinį mokslą pabaigę absolventai gali rinktis iš itin ilgo studijų sąrašo ir stoti į įvairiausias specialybes nuo menų iki kvantinės fizikos.

Rinkodaros komunikacijos akademines studijų programas pasirinkę studentai ypatingai išsamiai nagrinėja įvairiausius būdus, kuriais tam tikra rinkodaros žinutė galėtų efektyviausiai pasiekti organizacijos ar bendrovės tikslines auditorijas ir atskleistų jų misiją bei vertybes, sustiprintų prekės ženklo žinomumą ir taip paskatintų tam tikrų prekių ir paslaugų vartojimą. Tad į šio tipo akademines studijų programas paprastai yra įtraukiamos tokios disciplinos kaip ryšiai su visuomene, reklama, rinkodaros tyrimai, socialinių tinklų rinkodara, globali rinkodara ir t.t.

Portugalija yra viena iš šilčiausių Europos šalių. Universiteto programos yra labai prieinamos. Tiesą sakant Portugalija yra viena iš mažiausių pragyvenimo išlaidų studentams. Mėgaukitės Didžiosios paplūdimiai Algarvės ar senus sparnus istoriją sostinėje Lisabonoje.

Geriausios bakalauro programos - Rinkodaros komunikacijos studijos Portugalijoje - 2020

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

1 Rezultatai Rinkodaros komunikacijos studijos, Portugalija

Miguel Torga Institute of Higher Education (ISMT)

Bendrieji šio studijų ciklo tikslai yra šie: išmokti rašymo, garso ir vaizdo, protokolų, apžvalgų ir skaitmeninės produkcijos metodų, skirtų analitiniams metodams profesi ... [+]

Kadangi ši programa yra dėstoma tik portugalų kalba, kandidatai turi mokėti ir kalbėti portugalų kalba, arba norėti išmokti kalbą.

Bendrieji šio studijų ciklo tikslai yra šie: išmokti rašymo, garso ir vaizdo, protokolų, apžvalgų ir skaitmeninės produkcijos metodų, skirtų analitiniams metodams profesiniame kontekste; žinoti rinkodaros, komunikacijos ir socialinių mokslų pagrindus, modelius ir teorijas, skatinančias praktinį verslo komunikacijos metodų taikymą; suprasti, žinoti ir pritaikyti viešųjų ryšių, reklamos ir rinkodaros metodus, būdus ir priemones; ugdyti įgūdžius kūrybiškai diegti naujoves įvairiose organizacinėse aplinkose ir komunikacijos situacijose; ugdyti įgūdžius, kaip spręsti problemas ir priimti techninius sprendimus švietimo ir būsimo profesinio įterpimo srityse; skatinti idėjų, koncepcijų, klausimų ir problemų, kurios yra neatsiejamos nuo sprendimų, rastų kaip praktinio techninių žinių taikymo, pristatymą ir aptarimą.... [-]

Portugalija Koimbra
Susisiekti su mokykla
Portugalų
Dieninės
6 semestrai
Universiteto miestelis
Skaityti daugiau lietuvių kalba