$close

Filtrai

Peržiūrėti rezultatus

Peržiūrėti bakalauro programas - Rinkodaros studijos - jungtinėse Amerikos La Plata Argentinoje - 2023

Bakalauro laipsnis yra suteikiamas tiems, kurie sėkmingai pabaigia jų pasirinktos pirmosios akademinės pakopos studijas jų pasirinktame universitete ar kito tipo aukštojoje mokykloje. Priklausomai nuo jūsų pasirinktos aukštojo mokslo įstaigos, konkrečios studijų programos bei šalies, kurioje norite mokytis, bakalauro studijos gali trukti nuo trejų iki septynerių metų.Rinkodaros ir k… Skaityti daugiau

Bakalauro laipsnis yra suteikiamas tiems, kurie sėkmingai pabaigia jų pasirinktos pirmosios akademinės pakopos studijas jų pasirinktame universitete ar kito tipo aukštojoje mokykloje. Priklausomai nuo jūsų pasirinktos aukštojo mokslo įstaigos, konkrečios studijų programos bei šalies, kurioje norite mokytis, bakalauro studijos gali trukti nuo trejų iki septynerių metų.

Rinkodaros ir komunikacijos studijų programos studentams atveria daugybę karjeros galimybių, nes kiekviena iš verslo organizacijų, valstybinių institucijų ar pelno nesiekiančių įstaigų turi bendrauti su savo klientais bei partneriais, perprasti jų norus ir pageidavimus ir rasti būdus, kaip juos efektyviausiai išpildyti. Be to, šį laipsnį įgiję specialistai gali pradėti dirbti ir įvairiausiose rinkodaros bei komunikacijos įmonėse, pavyzdžiui reklamos ar viešųjų ryšių agentūrose.    

Argentina turi daugiakultūrę visuomenę ir svetinga šalis studentų renkasi studijas užsienyje. Švietimo kokybė yra puiki ir labai prieinamos.

Skaityti mažiau
Čia rasite daugiau informacijos apie studijas Argentinoje
$format_list_bulleted Filtrai
Rūšiuoti pagal:
Rekomenduojama Naujausios Pareigos
University of the East (Universidad del Este (UDE))
La Plata, Argentina

Karjeros tikslai Mokyti etikos specialistus, verslininkus, tinkamus ir apmokytus kurti santykių ir komunikacijos strategijas su skirtinga auditorija, nesvarbu, ar tai būtų vie ... +

Karjeros tikslai Mokyti etikos specialistus, verslininkus, tinkamus ir apmokytus kurti santykių ir komunikacijos strategijas su skirtinga auditorija, nesvarbu, ar tai būtų viešieji asmenys, ar privačių, viešųjų ar viešųjų organizacijų srityse. pilietinė visuomenė. Suteikti viešųjų ryšių specialistams būtinas priemones išplėsti disciplinos kompetencijos sritis tiek priklausomybės, tiek asmeninių įsipareigojimų srityje, analizuojant ir vykdant veiksmus, kuriuose atsižvelgiama į žmonių ir organizacijų tapatybę ir įvaizdį . Nurodykite studentams būti profesionalais, kurie moka planuoti, koordinuoti, vykdyti, stebėti ir kontroliuoti komunikacijos strategijas, kuriose, be kita ko, atsižvelgiama į įvairius karjeros klausimus, tokius kaip skaitmeninis bendravimas, tapatybė, įvaizdis, ceremonija, renginiai. Paruoškite mokinius pokyčiams, kurie nuolat vyksta reklamos pasaulyje. -
Bakalauras
Spanish (Argentina)
Universiteto miestelis