BACHELORSTUDIES

Peržiūrėti Ištęstinės studijos bakalauro programas - Rinkodaros studijos - jungtinėse Amerikos San Paulas Brazilija - 2021

Bakalauro laipsnis yra ketverių metų bakalauro laipsnį ir aukštojo mokslo standartas beveik visą pasaulį. Bakalauro laipsniai gali būti uždirbo valstybinių universitetų, bent privačių universitetų, į bendruomenės kolegijų ir per interneto universitetuose.

Rinkodaros ir komunikacijos studijas pasirinkę studentai išsamiai nagrinėja naujausias srities tendencijas ir gilinasi į įvairių žiniasklaidos priemonių strategijas. Priklausomai nuo studentų norų, poreikių bei galimybių jie gali rinktis dienines rinkodaros bei komunikacijos studijų programas arba nuotolinio mokymo ar internetines studijas, kurias viso pasaulio studentams vis dažniau pasiūlo geriausios aukštojo mokslo įstaigos.  

Brazilija, oficialiai Brazilijos Federacinė Respublika yra didžiausia šalis tiek Pietų Amerikoje ir Lotynų Amerikos regione. Tai pasaulis 'ai penktoji pagal dydį šalyje, tiek pagal geografinę sritį ir populiacijos, su daugiau nei 193 milijonus žmonių.

Tai didžiausias miestas Brazilijoje, o tai matė daug viešojo ir privačiojo aukštojo mokslo mokymosi centrų sistemą. Kai kurie iš pasaulyje pripažintų universitetų, pavyzdžiui, universiteto Sao Paulo, Popiežiškoji katalikiškojo universiteto San Paulo ir Sao Paulo valstybinio universiteto yra čia.

Prašyti daugiau informacijos apie Ištęstinės studijos bakalauro programas - Rinkodaros studijos - jungtinėse Amerikos San Paulas Brazilijoje - 2021

2 Rezultatai Rinkodaros studijos, San Paulas Filter

Reklamos baigimas

ESPM – Brasil
Bakalauras
Vas. 2021
<
Dalinės
<
4 metai
Portugalų
Universiteto miestelis

ESPM metu jūs įgyjate žinių, kad taptumėte transformuojančiu komunikacijos profesionalu visose šio sektoriaus srityse. Čia pasiruošiama suprasti bendravimą plačiau, techniniu, ...

Skaityti daugiau

Laipsnis reklama

Faculdade Das Américas (FAM)
Bakalauras
<
Dieninės
<
7&nbsp;-&nbsp;13 semestrai
Portuguese (Brazil)
Universiteto miestelis

Reklama yra planavimo, rengimo, vykdymo ir sklaidos reklamos kampanijų mokslas, siekiant taikyti prekės ženklo žinomumą ir padidinti pardavimus produktą ar paslaugą.

Skaityti daugiau