Peržiūrėti bakalauro programos - Rinkodaros studijos Kazachstane - 2020

Bakalauro laipsnis - tai pirmosios pakopos akademinis laipsnis, kurį suteikia viso pasaulio universitetai, kolegijos bei kitų tipų aukštosios mokyklos. Tam kad studentams būtų suteiktas bakalauro laipsnis, jiems reikia sėkmingai surinkti visus reikalingus studijų kreditus. Priklausomai nuo studentų pasirinktos aukštosios mokyklos bei konkrečios studijų specialybės, bakalauro studijos… Skaityti daugiau

Bakalauro laipsnis - tai pirmosios pakopos akademinis laipsnis, kurį suteikia viso pasaulio universitetai, kolegijos bei kitų tipų aukštosios mokyklos. Tam kad studentams būtų suteiktas bakalauro laipsnis, jiems reikia sėkmingai surinkti visus reikalingus studijų kreditus. Priklausomai nuo studentų pasirinktos aukštosios mokyklos bei konkrečios studijų specialybės, bakalauro studijos gali trukti nuo trejų iki septynerių metų.

Rinkodaros ir komunikacijos studijas pasirinkę specialistai mokosi, kaip pritaikyti įvairius šios srities principus bei rinkos tyrimų taktikas, tam kad būtų įgyvendintos efektyvios rinkodaros ir komunikacijos strategijos. Studentai paprastai gali rinktis atskirą rinkodaros ir komunikacijos akademinę programą ir įgyti būtent šią specialybę arba rinktis su rinkodara susijusius pasirenkamuosius dalykus. Be to studentai taip pat gali rinktis studijuoti ir vartotojų elgsenos bei prekės ženklo kūrimo akademinius dalykus.    

Kazachstanas, oficialiai Kazachstano Respublika yra Centrinėje Azijoje šalis, su savo mažesnė dalis į vakarus nuo Uralo upės Rytų Europoje.

Geriausios bakalauro programos - Rinkodaros studijos Kazachstane - 2020

Skaityti mažiau
Kitos šios studijų srities programos: 
Нархоз Университет
Almaty, Kazakhstan

Programos "Marketingas" absolventai yra paklausūs Kazachstano darbo rinkoje, tuo tarpu šios specialybės profesijų pasirinkimas yra gana platus: prekės ženklo vadybininkas, rin ... Skaityti daugiau

Programos "Marketingas" absolventai yra paklausūs Kazachstano darbo rinkoje, tuo tarpu šios specialybės profesijų pasirinkimas yra gana platus: prekės ženklo vadybininkas, rinkodaros vadybininkas, prognozavimo ir planavimo specialistas, kainų politika, PR vadybininkas, analitikas ir kt. Kai kurie atveria savo verslą, nes žino, ko reikia rinkai ir kaip tinkamai parduoti savo produktą. Skaityti mažiau
Bakalauras
01 September 2020
Dieninės
Rusijos
Su bendrabučiu