Bakalauro architektūra
American University of Ras al Khaimah
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Ras Al Khaimah, Jungtiniai Arabų Emyratai
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
5 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 23000 AED / semestrą
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
architektūra yra tiek procesas ir planavimas, projektavimas, ir statant pastatus ir kitus fizinės struktūros produktas.
Karjeros galimybės
Darbas, kur yra jūsų lygis būtų naudinga įtraukti:
- statybos geodezininkas
- Komercinis / gyvenamasis matininkas
- Aukštojo mokslo dėstytojas
- Istoriniai pastatai inspektorius / Žuvų pareigūnas
- Kraštovaizdžio architektas
- Planavimas ir plėtra matininkas
- Gamybos dizaineris, teatro / televizijos / kino
- Struktūros inžinierius
- Miestas planuotojas
tiesiogiai susiję su jūsų laipsnį Darbas apima:
- Architektas
- architektūros technologas
- Interjero ir erdvinis dizaineris
Priėmimo kriterijai
- Amerikitiškas / Kanados diplomas
- JAE / SKK / Egipto vidurinė mokykla sertifikatas
- JAE / SKK / Egipto vidurinė mokykla sertifikatas
- (Turi būti pateikta mokyklos baigimo pažymėjimo, kuriame paskutinį kokybės (metai) užpildytą) Didžiosios Britanijos IGCSE / GCE Palikus mokyklos baigimo pažymėjimą
- Irano diplomas
- Indėnų / Pakistano / Bangladešas Aukštasis vidurinė mokykla sertifikatas
- Tarptautinės bakalaureato diplomas
- Sirijos vidurinė mokykla sertifikatas
- Sabis diplomas
- WAEC / NECO
Misija
Architektūros programos bakalauras Amerikos universiteto Ras Al Khaimah (AURAK) moko studentus tapti kvalifikuoti architektai, kurie gali generuoti efektyvius sprendimus naudojant konstrukcinius metodus architektūros srityje. Programos absolventai bus gerai išmanantis technologijas ir socialinius ir aplinkosaugos klausimus.
Architektūra programa reikalauja studentams taikyti principus architektūros ir pagrindinio mokslo modeliuoti, analizuoti, projektuoti ir realizuoti fizinės aplinkos, komponentus ar procesus; ir parengti studentus dirbti profesionaliai architektūros srityse. Programa suteikia studentams su puikia įkūrimo pagrindinių techninių kompetencijų disciplinos: projektavimas, pastatų statybos ir istorijos ir teorijos architektūros ypatingą dėmesį į tvarumo ir žaliosios architektūros. Be to, techninių pasirenkant masyvo siūloma suteikti galimybę studentams pritaikyti savo architektūros išsilavinimą, kad geriausiai tiktų savo karjeros tikslų. Techninė dėmesys papildo pranešimus bendrojo lavinimo, vedančių į gerai suapvalinti nario globalioje visuomenėje.
Tikslai ir siekiai
Programos tikslai buvo kilęs iš ir remti Misija Amerikos universiteto Ras Al Khaimah. Architektūros ji programa absolventas Tikimasi, kad būtų galima: 1. Toliau sėkmingą profesinę karjerą vietos ir regionų rinkose arba aukštojo mokslo studijas architektūros srityje.
- Pastoti, dizainas, modelis, analizuoti, išbandyti ir įgyvendinti architektūros principų ir procesus, atsižvelgiant į jų poveikį aplinkai.
- Profesionaliai taikyti kūrybinį mąstymą, įgūdžius, istorinių žinių ir eksperimentinius metodus, sprendžiant praktines problemas.
- Efektyviai bendrauti ir veikti įvairiose aplinkose įvairių sričių ir mokytis visą gyvenimą ir profesinį tobulėjimą.
- Suprasti etines, kultūrinius ir aplinkosaugos aspektus į architektūros profesija.
Programa Rezultatai
AURAK sukūrė mokymosi pasiekimus architektūros programos atitiktį pagal Naab (Nacionalinė Architektūra akreditavimo taryba) Jungtinių Amerikos Valstijų priimtų Studentų veiklos rezultatų vertinimo kriterijai (SPC). Pasak SPC programos sudarymo pasekmės yra organizuotas į sferų lengviau suprasti ryšius tarp atskirų kriterijų santykius.
Sritis A: Kritinis mąstymas ir atstovavimas: Architektai turi turėti galimybę kurti abstrakčias santykius ir suprasti idėjas, remiantis mokslinių tyrimų ir analizės kelių teorinių, socialinių, politinių, ekonominių, kultūrinių ir aplinkos kontekstų įtaką. Šis gebėjimas yra galimybe su įvairesnių žiniasklaidos naudojamų galvoti apie architektūrą, įskaitant rašymą, tyrimo įgūdžius, kalbėjimo, piešimo ir modelis priėmimo. Mokinių mokymosi siekius apima: - Būdamas plačiai išsilavinęs.
- Vertingos visą žingeidumas.
- Bendravimas grafiškai įvairioje terpėje.
- Pripažinti įrodymų vertinimą.
- Suprasdamos žmones, vietą ir kontekstą.
- Pripažinti skirtingi poreikiai klientų, bendruomenės, ir visuomenės.
A. 1. Bendravimo įgūdžiai: gebėjimas skaityti, rašyti, kalbėti ir efektyviai klausytis.
A. 2. Dizainas mąstymo įgūdžius: Gebėjimas pritraukti aiškius ir tikslius klausimus, naudoti abstrakčias idėjas interpretuoti informaciją, apsvarstyti įvairius požiūrius, pasiekti gerai motyvuotas išvadas, ir išbandyti alternatyvius rezultatus su atitinkamais kriterijais ir standartais.
A. 3. Vizualinės komunikacijos įgūdžiai: gebėjimas naudotis tinkamais reprezentacinius žiniasklaidos, pavyzdžiui, tradicinės grafikos ir skaitmeninių technologijų įgūdžius, perteikti esminius formalius elementus kiekvienoje programavimo ir dizaino proceso etape.
A. 4. Techninė dokumentacija: Gebėjimas padaryti techniškai aiškius brėžinius, rašyti kontūro specifikacijas, ir parengti modelius, iliustruojančius ir nustatyti medžiagų, sistemų ir komponentų, tinkamų pastato projekto surinkimas.
A. 5. Tyrimo gebėjimai: Gebėjimas rinkti, vertinti įrašus, taikyti ir palyginti įvertinti atitinkamą informaciją per architektūros kursinių ir projektavimo procesus.
A. 6. Pagrindinės dizaino gebėjimai: Gebėjimas efektyviai naudoti pagrindinius architektūros ir aplinkos principus dizainas.
A. 7. Naudokite precedentų: Gebėjimas išnagrinėti ir suprasti pagrindinius principus, esančių atitinkamų precedentais bei rinktis dėl tokių principų įtraukimo į architektūros ir miesto dizaino projektus.
A. 8. Rikiavimas Systems įgūdžiai: supratimą apie abiejų fizinių ir formalių užsakymo sistemų pagrindus ir kiekvieną talpa informuoti dviejų ir trijų dimensijų dizaino.
A. 9. Istorinių tradicijų ir pasaulinė kultūra: samprata lygiagrečiai ir skirtingų kanonus ir tradicijas architektūros, kraštovaizdžio ir urbanistikos įskaitant pavyzdžių vietinių, liaudiškas, vietos, regioninių, nacionalinių parametrus iš Rytų, Vakarų, Šiaurės ir Pietų pusrutulių pagal jų klimato ekologinių, technologinių, socialinius ir ekonominius, visuomenės sveikatos ir kultūriniai veiksniai.
A. 10. Kultūros įvairovė: Supratimas įvairių poreikių, vertybių, elgesio normų, fizinius gebėjimus, socialinius ir erdvinių modelių, kurie apibūdina skirtingas kultūras ir asmenis ir šios įvairovės apie visuomeninius vaidmenis ir atsakomybę architektų poveikio.
A.11. Taikomieji tyrimai: Supratimas apie taikomųjų tyrimų vaidmenį nustatant funkciją, formą, bei sistemas ir jų įtaką žmogaus sąlygas ir elgesį.
Sritis B Integruota statybos praktiką, techninių įgūdžių ir žinių: Architektai raginami suvokti techninius aspektus dizaino, sistemų ir medžiagų, ir gebėti taikyti tą supratimą savo paslaugas. Be to jie turi vertiname savo vaidmenį dizaino sprendimų įgyvendinimo, ir tokių sprendimų poveikį aplinkai. Studentai mokosi siekius apima: - kūrimas statybines dizaino su gerai integruotų sistemų.
- Suprasdamos constructability.
- Kurių sudėtyje yra žmogaus gyvybės apsaugos sistemas.
- Integruoti prieinamumą.
- Taikant principus darnaus dizaino.
B. 1. Pasirengimo Dizainas: Gebėjimas parengti išsamią programą architektūros projektą, pavyzdžiui, rengia kliento ir vartotojo poreikių įvertinimas, erdvės ir įrangos reikalavimų aprašą, kurio vietoje sąlygas (įskaitant esamų pastatų) analizė, atsižvelgiant į atitinkamai peržiūrą įstatymai ir standartai bei įvertinti jų poveikį projektui, ir iš vietos parinkimas ir dizainas vertinimo kriterijų nustatymas.
B. 2. Prieinamumas: Gebėjimas projektuoti svetainės, įrenginiai ir sistemas, teikti nepriklausomą ir integruotą naudojimą asmenims su fizine (įskaitant mobilumą), jutimo ir pažinimo negalia.
B. 3. Tvarumas: Gebėjimas projektuoti projektus, kad būtų optimizuotas, išsaugoti, ar pakartotinai gamtos ir pastatytas išteklius, teikia sveikas aplinką už okupantų / vartotojų ir sumažinti poveikį aplinkai statybos ir veiklos ateities kartoms priemonėmis, pavyzdžiui, anglies neutralus dizainas, Bioklimato dizainas ir energijos vartojimo efektyvumas.
B. 4. Svetainės dizainas: Gebėjimas reaguoti į vietos ypatybes, pavyzdžiui, dirvožemio, reljefo, augmenijos ir baseino į projekto dizaino kūrimą.
B. 5. Gyvenimas saugumas Gebėjimas taikyti pagrindinius gyvenimo saugos sistemų, ypatingą dėmesį skiriant pasitraukimui.
B. 6. Išsami Dizainas: Gebėjimas parengti išsamų architektūrinį projektą, kuris parodo kiekvieno studento gebėjimą atlikti konstrukcinius sprendimus visoje svarstyklės, integruojant šią PCS: A.2. Dizainas mąstymo įgūdžius A.4. Techninė dokumentacija A.5. Tyrimo įgūdžiai A.8. Rikiavimas Systems A.9. Istorinių tradicijų ir globalios kultūros B.2. Prieinamumas B.3. Tvarumas B.4. Svetainės dizainas B.5n. Gyvenimas Sauga B.8. Aplinkosaugos sistemų B.9. Konstrukcinių sistemų B. 7. Finansiniai sumetimai: supratimas apie statybos sąnaudų, pavyzdžiui, įsigijimo išlaidos, projekto finansavimo ir finansavimo, finansinių galimybių, veiklos sąnaudų ir statybos įvertinant ypatingą dėmesį skiriant gyvavimo ciklo sąnaudų apskaitos pagrindai.
B. 8. Aplinkos sistemose: Supratimas aplinkos sistemų projektavimo principus, tokius kaip įkūnija energiją, aktyvaus ir pasyvaus šildymo ir aušinimo, oro kokybe patalpose, saulės orientacijos, dienos apšvietimo ir dirbtinio apšvietimo, ir akustika; įskaitant tinkamų veiklos vertinimo priemonių naudojimą.
B. 9. Konstrukcinių sistemų: Supratimas pagrindiniai principai struktūrinės elgesį atlaikyti sunkumą ir šoninėms jėgoms ir raidą, diapazoną ir atitinkamą prašymą šiuolaikinių konstrukcinių sistemų.
B. 10. Pastato atitvarų sistemos: supratimas pagrindinių principų, susijusių su tinkamu taikymo pastato atitvarų sistemas ir susijusią agregatų palyginti su pagrindine veiklos, estetikos, drėgmės perdavimo, patvarumo, ir energijos, ir materialinių išteklių.
B. 11. Statybos paslaugos sistemos: supratimas pagrindinių principų ir tinkamas taikymas ir statybinių paslaugų sistemas, pavyzdžiui, vandentiekio, elektros, vertikalios transporto, saugumo ir priešgaisrinės apsaugos sistemos.
B. 12. Statybinės medžiagos ir mazgai: supratimas pagrindinių principų naudojamų atitinkamą atrankos statybinių medžiagų, gaminių, sudedamųjų dalių, agregatų ir, remiantis joms būdingas savybes ir efektyvumą, įskaitant jų poveikį aplinkai ir pakartotinai.
Sritis C: Vadovavimas ir praktika: Architektai reikia valdyti, advokatas, ir veikti teisėtai, etiškai ir kritiškai dėl kliento, visuomenės ir visuomenės labui. Tai apima bendradarbiavimą, verslo ir vadovavimo įgūdžius. Studentų mokymosi siekiai yra: - Žinant visuomenines ir profesines pareigas.
- Suprasdamos statybos verslą.
- Bendradarbiavimas ir derybos su klientais ir konsultantų projektavimo procesą.
- Įžvelgdamas įvairius vaidmenis architektų ir tiems, susijusių disciplinų.
- Bendruomenės paslaugų integravimas į architektūros praktikoje.
C. 1. Bendradarbiavimas: Gebėjimas dirbti bendradarbiaujant su kitais ir sričių specialistų grupes, norint sėkmingai užbaigti dizaino projektus.
C. 2. Žmogaus elgesys: Supratimas tarp žmogaus elgesio, gamtinės aplinkos ir užstatytos aplinkos dizaino santykius.
C. 3 Klientas vaidmuo Architektūros: supratimą apie architekto paskatinti pirkėją, suprasti ir suderinti kliento, savininkai, naudotojai grupėms, o visuomenė ir bendruomenės sričių poreikius atsakomybės.
C. 4. Projektų valdymas: samprata konkuruoti dėl komisijų, pasirinkdami konsultantai ir montavimas komandas, ir rekomendavo projekto pristatymo metodus metodus.
C. 5. Praktikos valdymas: supratimas pagrindinių principų architektūros praktikos valdymo, kaip antai finansų valdymo ir verslo planavimo, laiko valdymo, rizikos valdymo, tarpininkavimo ir arbitražo ir pripažįstant tendencijas, kurios turi įtakos praktiką.
C. 6. Vadovavimas: samprata metodų ir įgūdžių architektų naudoti dirbti bendradarbiaujant pastato projektavimo ir statybos proceso ir aplinkos, socialinių ir estetinių problemų savo bendruomenėse.
C. 7. Teisinės atsakomybės: samprata architekto atsakomybė visuomenei ir kliento, kaip nustatyta registravimo įstatymo, statybos kodeksuose ir reglamentuose, profesionalių paslaugų pirkimo sutarčių, zonavimo ir padalijimas potvarkių, aplinkos reguliavimo ir istorinio paveldo išsaugojimo ir prieinamumo įstatymus.
C. 8. Etika ir profesinį sprendimą: samprata, dalyvaujančių profesinio sprendimo formavimas dėl socialinių, politinių ir kultūrinių klausimų architektūros ir praktikos etinius klausimus.
C.9. Bendrija ir socialinė atsakomybė: samprata architekto atsakomybė dirbti visuomenės labui, gerbti istorines išteklius ir pagerinti gyvenimo kokybę vietos ir pasaulio kaimynų
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Architektūros bakalauras
- Ankara, Turkija
Architektūros bakalauras
- Ho Chi Minh City, Vietnamas
Architektūros bakalauras ir diplomas
- Paphos, Kipras